Telenovela merge mai departe.
am dus masina la schimbat pompa apa, odata cu ea schimbat si curea (cea veche avea deja 225k km) si rola de intindere (cea hidraulica)
schimba mecanicul toate cele, seara cand sa o duca scoata din atelier sa o duca in garaj, bateria moarta. (probail usi deschise, etc etc) a pus-o la incarcat 3 ore seara a mutat masina
dimineata la 10 ma duc sa o iau. ii zic daca tot sunt la el sa masuram consumul la demaror, ca eu pe asta il banuiam ca e in scurt, fura curent si de aia nu reuseste sa invarta motorul cum trebuie, si de aceea porneste greu la peste 5 grade. inainte, zice el, sa masuram consumul cand e incuiata. surpiza 370-400mA consum. enorm. ceva manca curent. ii zic, o las altadata sa cauti ce, acum trebe sa plec, hai sa masuram consumul al demaror.
dau la cheie.... consumul e ok, en bucuram, dupa jumatate de minut realizam, afara 12 grade, motorul a luato la cheie. hmmm..... nu ma bucur, ca am mai vazut din astea. zic o las sa vedem si alte zile.
(alarma era setata la full teft alarm, setez alarma la door only, consumul scade la 40mA.)
joi dimineata 9 grade, motorul o ia la cheie, vineri la cheie, sambata asa si asa, duminica... nu mai vrea. (ma uit pe sid alarma iara pe full)
luni dimineata intra bujiile, nu se pune
luni ajung la birou, las masina 4 ore cu bateria la incarcat, notorul se raceste probabil pe la 10 grade, afara erau 9, porneste la cheie. opresc masina setez alarma pe door only. pornesc masina, ma uit pe sid: full teft alarm.
deci e clar oamenii negri papa curentul din baterie si de aici pronirea greoaie. dar la voi face la fel cu setatul alarmei? sau e bug de computer la mine?
ms