Pornire 9-3 2.2 TiD '03

Ce si de unde sa cumparam

Pornire 9-3 2.2 TiD '03

Postby george.mares » 11 Aug 2008, 17:02

Mi s-a intamplat de vreo 3 ori sa nu porneasca la prima cheie,nici la a doua etc....porneste pana la urma si nu mai face "figuri". Ce credeti ca ar putea avea? I s-a mai intamplat cuiva? (nu am putut lega intamplarea de ceva anume gen: spalare motor, inghet, s.a.;o data a pornit greu dupa ce "a stat" aproape trei saptamani.)
User avatar
george.mares
Senior
 
Posts: 131
Joined: 30 Jul 2008, 15:20
Location: Bucuresti/Snagov

Postby costel_nd » 12 Aug 2008, 07:53

Salut George,

Este posibil ca presiunea pe circuitul de motorina (pompa, injectoare) sa scada, datorita unor goluri mici de aer prin instalatie.
Daca problema devine cronica, este necesara aerisirea.
Apropo, incearca sa eviti motorina euro 5, contine de 10 ori mai putin sulf iar acest motor este la origine euro 3 (euro 4 la tine prin modificare soft).
Sulful ajuta la lubrifiere si etanseizare.
User avatar
costel_nd
Junior
 
Posts: 15
Joined: 11 Aug 2008, 12:25
Location: Bucuresti

motorina

Postby george.mares » 12 Aug 2008, 09:07

Salut,
Am de gand sa folosesc numai efix de la rompetrol (euro4), crezi ca ar fi o alegere buna? (plus ca sapt asta vreau sa fac remapare)
User avatar
george.mares
Senior
 
Posts: 131
Joined: 30 Jul 2008, 15:20
Location: Bucuresti/Snagov

Postby Edy » 12 Aug 2008, 15:36

Eu intru mai des pe la OMV sau Petrom; cred cu tare ca se folosesc aceleasi produse numai ca imaginea lantului conteaza si se reflect in pretul produselor
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby costel_nd » 15 Aug 2008, 14:19

Pt George,

La ultima analiza de carburanti pe piata romaneasca, Rompetrol a iesit pe primul loc dpdv al corectitudinii compozitiei. Trebuie sa stii ca retetele carburantilor sunt stabilite de niste norme stricte, dar depind de legislatie.
Efix de la Rompetrol are un aditiv ( nu asa de special pt ca il au toti, dar intr-o proportie mai mica) ce curata, la propriu si la figurat, circuitele de motorina.Pana acum cativa ani putini fabricanti de masini se aruncau in a da intervale de service mari pt Romania(15-20k km). Din 2008 a trebuit sa se respecte normele UE, iar carburantii au crescut in calitate, astfel ca pana si constructori de mana a 2-a (Renault, Peugeot si alte eco-uri) isi permit sa suporte riscurile carburantilor si sa nu strambe din nas cand pica in garantie injectoare, pompe de combustibil, etc.
Iti recomand ca, avand in vedere remaparea pe care o vei face) sa utilizezi in continuare motorina euro 4 OMW - Petrom iar periodic, la 4-5 plinuri foloseste un plin de Efix.
Evita Lukoil, ei aprovizioneaza uneori cu standard Inter+, corespunzator euro3.
Nu uita ca la acest motor schimbul de ulei este sfant, si cu mapare iti dau o cifra de max 10k km la schimb. NU este nevoie de ulei superaditivat , in speta scump, atat timp cat il schimbi mai rapid.
Dac ai peste 130k km treci pe 10W40.
User avatar
costel_nd
Junior
 
Posts: 15
Joined: 11 Aug 2008, 12:25
Location: Bucuresti

aditivi

Postby george.mares » 15 Aug 2008, 14:29

Am mai deschis pe forum acest subiect "aditivi de benzina si ulei"; crezi ca ar face bine daca pun separat aditiv in motorina si ulei?
User avatar
george.mares
Senior
 
Posts: 131
Joined: 30 Jul 2008, 15:20
Location: Bucuresti/Snagov

pornire

Postby cocoshanel » 01 Sep 2008, 20:28

salut. am un saab 9-3, 2003, 2.2tid care are acelasi simptom. daca stationeaza mai mult, porneste foarte greu si scoate fum de moarte. am fost la augusta-motors si mi-au spus k trebuiesc schimbate oring-urile de la injectoare (12 euro+tva/bucata) si furtunasul de retur pentru ca trage aer. asta e rezolvarea.
cocoshanel
Invatacel
 
Posts: 71
Joined: 30 Aug 2008, 19:24
Location: Turnu Magurele

pornire

Postby george.mares » 02 Sep 2008, 09:21

Am mai vorbit cu cineva intre timp..."cica motorul asta de 2.2 porneste greu din cauza imobilizer-ului :shock: ", se dezamorseaza - cam asa ceva si daca problema devine "cronica" trebuie amorsat.?!
User avatar
george.mares
Senior
 
Posts: 131
Joined: 30 Jul 2008, 15:20
Location: Bucuresti/Snagov

Postby Edy » 03 Sep 2008, 08:07

Da, am mai auzit de problema asta si tot ce este posibil sa fie la fel si la tine.
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby gratiann » 21 Oct 2008, 14:59

fiti atenti
eu am aceeasi problema cu motorul meu de 2.2
dadeam la cheie cate 4-5 decunde pana pornea dimineata, indiferent daca erau 25 de grade sau 13 grade. (ininte se manifesta doar sun 15 grade, anu asta sa manifestat zilnic)
si am ramas odata fara baterie, am luat una de la socru meu de pe dacie si a pornit la cheie. am observat cum invarte de repede electromotorul. si intradevar bateria era slabita si il invartea in reluare.
am luat alta baterie si minunea a tinut o saptamana.
cineva de la saab timisoara mi-a spus ca mai poate sa fie si din cauza electromotorului. si intradevar se simte dimineata o fluctuatie cand dau la cheie la turatia electormotorului, si mi se pare ca il invarte incet.
si am lasato moarta. am obesrvat o chestie ciudata si asa o pornesc dimineata.
decat sa dau la cheie 5 secunde pana porneste, ii dau in doua reprize cate 1 secunda
:lol:

serios
prima cheie de o secunda il invarte in reluare, si la a doua o zbugheste.

problema e ca nu stie nimeni exact ce are, si sa aflu prin inlocuirea lor cu compinente noi, nu mi se pare ok.


PS: sub 10 grade cand intra bujiile porneste mai repde ca la 8-10 grade :lol:
93 SS 1.9 tid 2008 150hp (resoftat 180hp)
gratiann
Saabist
 
Posts: 506
Joined: 15 Oct 2008, 07:23
Location: Timisoara

Postby cocoshanel » 21 Oct 2008, 15:22

da, dar eu nu dau 5 secunde la automat. dau chiar si trei reprize foarte lungi. 10-12 sec. azi am tinut piciorul pe acceleratie si a pornit in prima repriza insa tot la vreo 8- 10 sec
cocoshanel
Invatacel
 
Posts: 71
Joined: 30 Aug 2008, 19:24
Location: Turnu Magurele

Postby gratiann » 21 Oct 2008, 15:27

f probabil e atunci din cauza ca iti scade presiune in instalatie/
poate sa fie din cauza oringurilor, furtunelor de retur, sau a pompei.
anumite modele de pompe de injectie se pot repara, unele nu si trebe inlocuite.
se puteau repara modelel cu cap de injectie parca, nu mai tin minte, dar era ceva in genul.
eu stiu un tip ce a lucrat la Opel ce le repara, acu lucra la un service in ARAD.
93 SS 1.9 tid 2008 150hp (resoftat 180hp)
gratiann
Saabist
 
Posts: 506
Joined: 15 Oct 2008, 07:23
Location: Timisoara

Postby cocoshanel » 21 Oct 2008, 15:30

astia de la reprezentanta, la revizie asa mi-au spus, k e de la oringuri si furtunul de retur, dar nu am avut timp sa mai ajung la ei sa le schimb
cocoshanel
Invatacel
 
Posts: 71
Joined: 30 Aug 2008, 19:24
Location: Turnu Magurele

Postby gratiann » 21 Oct 2008, 15:36

e cel mai ieftin sa faci asa, si apoi sa vezi ce se intampla.
daca nu ma insel, daca le lasi masina peste noapte cei de la reprezentatna pot masura presiunea in pompa si sa iti spuna daca e pompa.
93 SS 1.9 tid 2008 150hp (resoftat 180hp)
gratiann
Saabist
 
Posts: 506
Joined: 15 Oct 2008, 07:23
Location: Timisoara

Postby cocoshanel » 21 Oct 2008, 15:47

nu stiu, nu mi-au zis nimic de pompa. doar au facut constatarea si mi-au spus k sunt oringurile
cocoshanel
Invatacel
 
Posts: 71
Joined: 30 Aug 2008, 19:24
Location: Turnu Magurele

Next

Return to Tehnica - probleme si rezolvari

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron