fiti atenti
eu am aceeasi problema cu motorul meu de 2.2
dadeam la cheie cate 4-5 decunde pana pornea dimineata, indiferent daca erau 25 de grade sau 13 grade. (ininte se manifesta doar sun 15 grade, anu asta sa manifestat zilnic)
si am ramas odata fara baterie, am luat una de la socru meu de pe dacie si a pornit la cheie. am observat cum invarte de repede electromotorul. si intradevar bateria era slabita si il invartea in reluare.
am luat alta baterie si minunea a tinut o saptamana.
cineva de la saab timisoara mi-a spus ca mai poate sa fie si din cauza electromotorului. si intradevar se simte dimineata o fluctuatie cand dau la cheie la turatia electormotorului, si mi se pare ca il invarte incet.
si am lasato moarta. am obesrvat o chestie ciudata si asa o pornesc dimineata.
decat sa dau la cheie 5 secunde pana porneste, ii dau in doua reprize cate 1 secunda
serios
prima cheie de o secunda il invarte in reluare, si la a doua o zbugheste.
problema e ca nu stie nimeni exact ce are, si sa aflu prin inlocuirea lor cu compinente noi, nu mi se pare ok.
PS: sub 10 grade cand intra bujiile porneste mai repde ca la 8-10 grade