Eu vreau la Capul Nord tocmai pentru a face acea cälätorie, ceva altfel ca de obicei, la mine drumul e un scop in sine si nu doar tinta. Dar am totusi unele limte... si cred cä viteza maximä de 100km/orä va fi una dintre ele
Drumurile inguste si cu multe curbe mi se par interesante, te solicitä sä fii atent, de asemenea si renii sau alte "surprize". Tocmai asta voiam, pentru a mai schimba ceva in raport cu monotonia de zi cu zi.
Färä masinä nu mä duc nicäieri, am uitat cind am fost ultima datä intr-un tren, cred cä in 2002. Cu autobuzul nu am mers incä niciodatä de cind sunt in germania.
Pentru mine masina e un simbol al libertätii, individualitätii si a dreptului la decizie. Din conträ, mijloacele de transport in comun imi dau sentimentul de turmä, unde doar ciobanul are un cuvint de zis, si restul trebuie sä il urmeze. Asa ceva nu se potriveste deloc cu stilul meu. Ori cu masina ori acasä pe sofa.
In rest, taxele de autostradä si alte costuri nu au la mine putere de decizie, cind e vorba de concediu contez eu inainte de toate. Si apoi, "obrazul subtire cu cheltuialä se tine"... si asta se potriveste de minune cu un SAAB
.
Nu stiu in ce domeniu gäsesti tu cä germania e o tarä "tare", si aici existä rahaturi (si nu chiar putine) dar cel putin in ceea ce priveste masinile si circulatia e o.k. Cred cä un cuvint de spus il au Audi, Volkswagen, Mercedes, BMW, Posche, samd, care si-ar vedea vinzärile scäzind in cazul unei limitäri de vitezä pe autostradä. Apoi ADAC-ul (care are milioane de membri) ne protejeazä puternic de fiecare datä cind un "inteligent" se gindeste sä ne ingrädeascä din drepturi.
Si din suedia pinä aici nu e chiar asa departe, de ce nu te muti?