MagicPenguin wrote:Recomand curatarea MAF-ului
doar cu spray special
Alcoolul (tehnic, izopropilic) sau orice alte solutii (pentru contacte, etc) pot distruge MAF-ul!
Eu am folosit CRC Mass Air Flow Sensor Cleaner.
Cu tot respectul, Antonio, dar te contrazic: la Astra, prima curatare am facut-o cu spray special de la Liqui Moly. M-am chinuit o gramada sa ajung la senzor prin gratarul cilindrului, dar n-am prea reusit. ATENTIE: problema este ca jetul de spray trebuie sa vina din aceeasi directie ca si aerul, altfel se infunda mai rau. Ideea este ca am folosit tot sprayul si n-am fost convins c-am facut mare branza. Nu stiu ce mi-a venit sa citesc si compozitia solutiei (scrisa foarte mic) si-am vazut ca una din componente este alcool izopropilic
. Urmatoarele curatari (2 la numar) le-am facut exact cum scrie in linkul pus de @danplux, fara sa stiu de existenta acelui DIY. Nu s-a-ntamplat nimic rau, dar mizerie a iesit. Alcoolul asta n-are cu ce sa afecteze, nu face decat sa dizolve depunerile, nu ataca plasticul sau contactele. De acord ca nu trebuie folosit un spray cu acetona/diluant (pentru curatare discuri de frana, etc) si nici diluant sau acetona.
La SAABrina am facut la fel, cand am curatat si egr-ul, galeria si clapeta de acceleratie.
Sprayul e recomandat acolo unde se poate scoate senzorul din cilindrul in care-i fixat (poate la motorul tau merge, la Z19DTH e fix, nu iese). Singurul avantaj al sprayului este presiunea, in rest...