saab 9-5 gpl

Ce si de unde sa cumparam

saab 9-5 gpl

Postby redhatuser » 08 Jan 2009, 15:28

nu vb nimeni despre gpl??? :?:
redhatuser
Junior
 
Posts: 35
Joined: 01 Jan 2009, 14:05

Postby tony » 08 Jan 2009, 16:49

:D
ba da eu
am scris pe site la descrierea masinii
am luat-o din germania cu gpl pus in reprezentanta. e ok.
unii zic ca nu e bine ca arde uscat, dar si benzina fara pblumb e uscata
si apoi , daca nu era bine, punea neamtzu' gpl pe masina lui?
a mea a fost masina de show room, asa ca... trage tu concluzia.
salutari
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Postby redhatuser » 11 Jan 2009, 20:39

stie cineva daca bujiile originale de pe un motor b205e gazat trebuiesc schimbate cu altele de un grad mai reci???
redhatuser
Junior
 
Posts: 35
Joined: 01 Jan 2009, 14:05

Postby redhatuser » 11 Jan 2009, 20:41

tony !vad ca esti din brasov .eu sunt din fagaras dar nu mai sunt in tara.ai avut ceva probleme cu masina ta de cind o ai?stai linistit ca neamtul nu greseste :wink:
redhatuser
Junior
 
Posts: 35
Joined: 01 Jan 2009, 14:05

Postby tony » 13 Jan 2009, 09:24

tipul meu de motor e b207. bujiile originale NGK se schimba in mod normal la 60.000 km. daca masina este si pe gaz si folosesti gazul, baietii de la educational recomanda schimbarea mai repede a bujiilor.
personal le-am schimbat dupa vreo 25.000 km.
asta pentru ca gazul arde mai repede decat benzina, detonatiile si scanteile date de bujii sunt mult mai dese decat in cazul arderii pe benzina, ceea ce afecteaza aprinderea in timp.
nu cred ca e o reteta standard ci depinde de fiecare cum simte masina.
oricum o bujie care nu mai lucreaza bine se vede la ochi.
salutari
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Postby Edy » 14 Jan 2009, 09:51

GPL-ul este pe motor turbo? Cum functioneaza la turbo?
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby tony » 14 Jan 2009, 11:28

da, pe turbo 2.0T de 175 cp.
am mai scris despre asta acum vreo 6 luni.
e ok si nu am probleme cu masina.
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Postby Edy » 15 Jan 2009, 18:20

M-am interesat si intr-adevar se monteaza o electrovalva pe instalatie pentru a asigura necesarul suplimentar de combustibil atunci cand intra turbina in actiune.
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby tony » 16 Jan 2009, 08:27

nu stiu exact daca e asa. mi s-a spus ca circuitul de vacum de la turbo este acelasi care il foloseste si gpl-ul. nu cred ca este modificat. am vazut ca la intrarea in galerie, cred, vacumul are un spliter care se duce spre instalatia de gpl si unul care urmeaza circuitul normal.
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Postby redhatuser » 17 Jan 2009, 09:23

nu au facut inca un regulator care sa aiba capacitatea de a distribui gaz atat cat cere turbo !ptr asta au montat electrovalvola!asta se monteaza cam pe toate motoarele supraalimentate!!!eu am probat fara electrovalvola si daca accelerezi un pic mai tare trece singura pe benzina !!!
2.0 150cv gpl
redhatuser
Junior
 
Posts: 35
Joined: 01 Jan 2009, 14:05

GPL/biopower

Postby lucian » 13 Nov 2009, 21:51

Edy wrote:M-am interesat si intr-adevar se monteaza o electrovalva pe instalatie pentru a asigura necesarul suplimentar de combustibil atunci cand intra turbina in actiune.

si la GPL, ca si la Biopower, e nevoie de regulator de presiune de 3.5 si injectoare mai mari (630cc sau 750cc).
LA Biopower necesarul suplimentar de combustibil e asigurat de pompa de combustibil din rezervor (Walbro de 255 l/h) si de soft-ul ECU.
In rest, cam atat.
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31


Return to Tehnica - probleme si rezolvari

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests