probleme la 9_3

Ce si de unde sa cumparam

probleme la 9_3

Postby Tinca Constantin » 02 Feb 2009, 17:42

Stie cineva din ce motive intra motorul in lime mode?Am un 9_3 2,2 DTI din 2001 si de ceva timp se intampla sa am probleme....dar nu stiu ce ar putea fi cauza.Cei de la Opel West Oradea au spus ca tre sa schimb pompa de injectie...-6000E:(((((((
Tinca Constantin
Nou venit
 
Posts: 3
Joined: 17 Aug 2008, 17:39
Location: Voslobeni,HR

Postby tony » 02 Feb 2009, 18:14

care este mesajul codul de eroare pe obd?
mai multe detalii daca se poate.
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Postby bullet » 02 Feb 2009, 21:23

Salut. Nu te pripi sa-i asculti pe cei din service. Uita-te sa nu ai vreun furtun de la turbo fisurat, in cazul asta nu are destula presiune si nu intra turbina, de unde si gatuirea puterii. A doua varianta e sa vezi daca nu e blocata tija metalica de la turbina care actioneaza turbina sub presiune. Si a treia varianta e sa fie atat de imbacsit sistemul de evacuare incat sa nu mai poata circula gazele cum trebuie. Sfatul meu e sa gasesti un drum drept si sa mergi cu a patra blana sa se curete esapamantul. Si nu uita: Dupa forja sa nu opresti imediat motorul, il mai lasi la ralanti vreo 2-3 minute, in cazul asta prelungesti viata turbinei. Succes !
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Multumesc

Postby Tinca Constantin » 05 Feb 2009, 18:55

Chiar o sa-mi fie de ajutor sfaturile pe care m-i le-ati dat.O sa incerc sa studiez cat mai repede problemele si..sper sa gasesc si rezolvarea.Ultima data cand am mai avut probleme de acest gen,au fost sterse erorile care erau inregistrate in computerul masinii si o perioada de timp nu am mai avut probleme(10 luni).Acum problema este ca aici unde locuiesc eu nu prea exista multi adepti ai Saab-ului asa ca nici cei de la service-uri nu prea stiu de unde sa inceapa.Pana acum mergeam la Oradea....dar in Bv am gasit o reprezentanta si au spus ca asigura si service.A fost cineva la ei.. :?:
Multumesc inca o data :P si daca aveti timp.....vizitati site-ul:
www.tincafierforjat.ro
Tinca Constantin
Nou venit
 
Posts: 3
Joined: 17 Aug 2008, 17:39
Location: Voslobeni,HR

Postby tony » 05 Feb 2009, 19:20

cu toata increderea iti recomand sa vi la brasov. echipa de aici e foarte profesionista si amabila. vei gasi acea atmosfera prieteneasca iar baietii sunt gata oricand sa te ajute.
citeste topicul de la service.
salutari
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Postby cocoshanel » 26 Jan 2010, 15:53

am avut si eu problema asta anul trecut, se aprinsese martorul de la motor la bord si nu mai tragea, nu se mai tura peste 2000-2300 ture. am fost la augusta motors si au schimbat un furtun de la turbina care asa cum a zis si bullet era fisurat si s-a rezolvat problema. acum am patit din nou aceasta problema, ieri, am verificat insa nu gasesc niciun furtun in neregula. nu stiu ce ar putea fi de data asta.
cocoshanel
Invatacel
 
Posts: 71
Joined: 30 Aug 2008, 19:24
Location: Turnu Magurele

Postby gratiann » 28 Jan 2010, 14:54

datorita calitatii bune a motorinei, se depune calamina pe tija valvei egr care se blocheaza si atunci intra in limp mode.
poti verifdica foarte usor: deschide capacul de plastic al valvei egr, si vezi daca e blocat mecanismul.
daca e blocat cei de la service iti recomada cu caldura unu nou, cam 15 milioane :))
eu nu pot sa dau atatia bani pe egr. asa ca am cumaprat vaselina termica, si o data la 2 luni, ii dau din plin vaselina, si ne intelegem de minune.
93 SS 1.9 tid 2008 150hp (resoftat 180hp)
gratiann
Saabist
 
Posts: 506
Joined: 15 Oct 2008, 07:23
Location: Timisoara

Postby cocoshanel » 29 Jan 2010, 19:08

ms. o sa inceerc maine sa vad. dupa ce am scris mesajul acum 2-3 zile si-a revenit masina, insa azi s-a aprins din nou martorul acela
cocoshanel
Invatacel
 
Posts: 71
Joined: 30 Aug 2008, 19:24
Location: Turnu Magurele

Re: probleme la 9_3

Postby mishueen » 09 Aug 2010, 23:43

va salut

am o intrebare la care sper sa gasesc raspuns aici.... de ce imi spune computerul ca am uleiul la 1% sau chiar 0% ? trebuie sa ma ingrijoreze treaba asta? uleiul are vreo 500-1000km , masina o am de curand asa ca daca va amuz ...asta e.
SAAB 9-3 19tid 2006 150CP negru
mishueen
Junior
 
Posts: 20
Joined: 01 Aug 2010, 13:08


Return to Tehnica - probleme si rezolvari

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests