Intii sa zic cu " problemele"...am ajuns foarte usor la bec: se desface manerul acela de plastic care e prins cu 2 suruburi de capacul portbagajului iar "niturile" (scuze am un lapsus
) se desfac uimitor de usor prin apassarea centrului lor. Nu era becul ars ci contactul imperfect, probabil de la trantitul portbagajului. La filtrul de motorina m-am uitat din nou ca curca-n lemne
..doar ma pricep un pic dar chestia asta incepe se ma complexeze: am luat-o pe toate partile, m-am uitat si pe sub carcasa aia care acopera bateria si in spate pe langa rezervorul de servo si in partea cealalta..e adevarat ca totul e cam inghesuit in fata dar nu-l gasesc.
.
Asa...masina mi se pare super mai ales in ceea ce priveste comportamentul la drum intins. Felul in care accelereaza este exact ce mi.am dorit eu nici mai mult nici mai putin. Cutia de viteze (aici cred ca te referi la selectia treptelor) nu mi se pare anormal de rigida pentru o masina noua...poate mai mult ambreiajul cupleaza un pic mai brutal insa cred ca totul e in parametrii unei masini noi.
Mai este ceva care cred eu ca e un "bug": inca de cind am luat-o din curte de la reprezentanta am senzatia ca din cind in cind cind plec de pe loc, mai ales daca nu a fost pornita mai mult timp (de ex dim), la debraiere are loc un fel de trepidatie sau mai bine zis o haraiala ca si cum (zic eu) ar fi de la un tampon motor sau ceva care se aseaza...in orice caz sper sa nu fie ceva de rau.
In ceea ce priveste consumul mi se pare oke...si sincer parca ma interesa mai mult inainte sa o iau..acum cind vad cum merge si cum ma simt in ea parca nu mai conteaza.Oricum la mers relaxat extern ia 5,5 dar urca pana in 6 -6 si ceva daca mentin un regim de viteza mai mare. In oras (Iasi) e undeva la 8.
Cam asta e
Multumec pentru raspuns!