Saab 9-5 2001 2.3 Aero

Ce si de unde sa cumparam

Saab 9-5 2001 2.3 Aero

Postby Cezar » 27 Mar 2009, 09:09

Bun...Am bagat masina in service la Augusta Motors sa-i fac o verificare generala si sa vad ce probleme are, si i-am facut urmatoarele:

Schimb ulei Mobil 1 - 250 lei
Filtru ulei - 40 lei
Filtru polen - 550 lei
Scut motor (ca era spart) - 155 lei
Manopera (3 ore) - 80 lei / ora

In legatura cu alarma de Engine Malfunction era vorba despre un furtunas iesit pe la motor...Toate bune si frumoase pana acuma, dar masina mai are ceva probleme. Si acum, ce mi-au zis ei ca ar mai trebui:

Becurile la far cam slabe si trebuie schimbate - xenon 2 bucati 268 euro
Toba finala (ruginita) - 455 euro
Etanseitate motor / distributie (masina pierde ulei) - 2200 euro
Geometrie sirena (Din cand in cand porneste alarma fara motiv si cand apas pe Night Panel in afiseasa Service Theft Alarm - adica e defect senzoru de alarma; cei de la Augusta au zis ca probabil este un scurt la fire si ca ele sunt turnate in plastic si trebuie schimbat tot blocu ala) - 444 euro

Daca punem totul intr-un cuvant NASOL. Nu stiu ce sa zic, daca m-ati putea ajuta cu ceva, de unde sa iau piese mai ieftin sau manopera mai ieftina v-as fi recunoscator.
User avatar
Cezar
Nou venit
 
Posts: 5
Joined: 15 Dec 2008, 00:35
Location: Bucuresti

Postby mtudorascu » 27 Mar 2009, 14:56

Salut,

Cred eu ca pentru becuri si toba poti sa apelezi cu succes la unul dintre furnizorii de piese din folderul de Service, ar trebui sa fie mai ieftini decat Augusta iar ei te primesc cu piesele tale pentru montaj.
Insa cam cati Km are masina sau in ce conditii merge de a ajuns sa piarda ulei??!!??
Totusi nu avem Dacii!
Si de ce costa 2000+ EUR? ca ma gandesc ca acolo e vorba de o garnitura si poate i se trage de la schimbul precedent de distributie.Pe acela cine l-a facut?
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

salut,

Postby Cezar » 29 Mar 2009, 17:54

Da..stiu ca finala la toba si becuri pot sa gasesc mai ieftin...
Masina are 130.000 km in cap, si toate reviziile au fost facute la ei la Augusta.
Mi-a mai zis cineva ca s ar putea sa fie tot o garnitura...si ca astia de la Augusta poate incearca sa mai scoata si ei niste bani...au zis ca se poate merege cu masina si asa, oricum o sa iau problemele pe rand si o sa incerc sa le rezolv.
Mersi de post.
User avatar
Cezar
Nou venit
 
Posts: 5
Joined: 15 Dec 2008, 00:35
Location: Bucuresti

Postby george.mares » 31 Mar 2009, 09:18

Salut,
In legatura cu anume piese, ma poti suna.
0740041082
User avatar
george.mares
Senior
 
Posts: 131
Joined: 30 Jul 2008, 15:20
Location: Bucuresti/Snagov

Re: Saab 9-5 2001 2.3 Aero

Postby cristiansen09 » 16 May 2010, 08:10

In legatura cu etansietate motor (cica pierdea ulei) i-au spus unui cunoscut, la o masina din 2006 cu 45000 km ca ar avea aceeasi problema. Ideea este ca s a dus la un alt service, i-a strans ceva pe sub masina (avea cateva picaturi de ulei), l-a costat 500 lei, astfel rezolvand problema. Inteleg ca aceasta presupusa problema este o placa a celor de la Augusta pt a stoarce oamenii de bani. Banuiesc ca da si rezultate din moment ce dau acelasi diagnostic si aceleasi sume.
Eu cred ca ar trebui sa incerci si prin alte parti, mai nou exista si service ul BDT Saab, dar si service uri multimarca.
Succes!
Last edited by cristiansen09 on 16 May 2010, 14:44, edited 1 time in total.
cristiansen09
Master
 
Posts: 317
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Re: Saab 9-5 2001 2.3 Aero

Postby cristian_93 » 16 May 2010, 11:06

Am avut si eu acum ceva vreme problemute cu pierderile de ulei. La mine a coincis cu o noapte in care am tras tare de masina. Ma gandesc ca din cauza nivelului destul de sus al uleiului si a presiunilor din motor, anumite semeringuri tind sa fie aruncate afara. La mine a fost vorba de semeringul de palier (verificat in vreo 3 service-uri), cel dintre cutie si motor. S-a rezolvat la Augusta - 1200 ron. Xlogic din Brasov am impresia ca a avut si el probleme cu scurgerile de ulei, la el insa a cedat altceva - rezolvat pe mult mai putini bani.
Last edited by cristian_93 on 16 May 2010, 15:35, edited 1 time in total.
9-3 Aero SS
User avatar
cristian_93
Saabist
 
Posts: 778
Joined: 04 Mar 2009, 16:38
Location: Bucuresti

Re: Saab 9-5 2001 2.3 Aero

Postby adi_saba » 16 May 2010, 12:47

cristi,nu era vorba de ceva scurgeri pe la servo? ai avut cumva nivelul la ulei peste nivelul maxim?
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp
ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
adi_saba
Saabist
 
Posts: 514
Joined: 10 Oct 2008, 20:14
Location: Sighetu Marmatiei

Re: Saab 9-5 2001 2.3 Aero

Postby cristiansen09 » 16 May 2010, 14:45

M-am conformat. Incearca totusi si in alta parte. :)
cristiansen09
Master
 
Posts: 317
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Re: Saab 9-5 2001 2.3 Aero

Postby cristian_93 » 16 May 2010, 15:43

adi_saba wrote:cristi,nu era vorba de ceva scurgeri pe la servo? ai avut cumva nivelul la ulei peste nivelul maxim?


Nu Adi, era vorba de semeringul de palier, o problema pe care am avut-o in octombrie. Maine ma duc la revizie si o sa schimb si uleiul din servo sa vedem ce rezultate am.
9-3 Aero SS
User avatar
cristian_93
Saabist
 
Posts: 778
Joined: 04 Mar 2009, 16:38
Location: Bucuresti


Return to Tehnica - probleme si rezolvari

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest