MY04 WRX STI - MY05 Benelli TNT 1130 Sport

Conduci si altceva in afara de SAAB?

MY04 WRX STI - MY05 Benelli TNT 1130 Sport

Postby george » 18 Apr 2011, 16:29

LE: C ul a fost vandut :)
Ramane daily driver STI ul .
Aprilie iese la vanzare si vine in locul ei un Benelli TNT 1130 Sport

---
zi de zi conduc ori un STI MY04 ori un C320CDI. momentan C ul e la vanzare pentru ca m-am plictisit de el. pentru vara un Aprilia Pegaso ca sa ne strecuram mai rapid prin trafic.

am cochetat cu ideea unui X cand am luat C ul dar vanzatorul de la saab nu a reusit sa ma convinga , nici macar sa-mi explice ce sistem de tractiune integrala avea jucaria de o vindea el.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

intre timp STI ul a primit mai multe modificari care acum il fac sa arate aproximativ asa :
Image

si de zile cu soare prin bucuresti :
Image

Image
Last edited by george on 24 Sep 2011, 07:12, edited 3 times in total.
MY04 STI 290WHP
User avatar
george
Invatacel
 
Posts: 63
Joined: 13 Apr 2011, 08:14

Re: MY04 WRX STI - MY08 C320CDI - MY04 Aprilia Pegaso

Postby csb » 18 Apr 2011, 20:50

Frumos STI felicitari. Inainte sa iau Saab cochetam cu iddea unui Subaru :wink:

C-ul e frumos dar nefiind fam mercan nu ma impresioneaza :|
SAAB 93 VECTOR, 2007, 1.9 TiD 150cp, Nocturne Blue
SUZUKI SX4 1.6 GS 4WD, 2010, 120cp, Silky Silver
User avatar
csb
Saabist
 
Posts: 726
Joined: 10 Jan 2010, 19:50
Location: Brasov

Re: MY04 WRX STI - MY08 C320CDI - MY04 Aprilia Pegaso

Postby george » 19 Apr 2011, 07:38

C ul e genial , in felul lui. nu ai cum sa intelegi o asemenea masina pana nu faci un drum de 2000 km dintr-o bucata si te dai jos de la volan fresh. 3.0 v6 224cp si 510nm pe o cutie in 7 trepte cu o suspensie geniala si niste scaune la care au lucrat nici mai putin de 500 de doctori !
butoanele se apasa cu 4nm forta , TOATE , indiferent ce buton alegi el va avea nevoie de aceasi forta pentru a fi apasat ca oricare altul.
vopsea cu nanoparticule ceramice , nu mai putin de 20000000 pe cm2 , difuzoare de aer in stopurile spate samd

masina este geniala in felul ei , doar ca eu m-am plictisit de ea . e mult mai dificil de condus o STI zi de zi , dar mie imi place sa ma chinui :twisted:
MY04 STI 290WHP
User avatar
george
Invatacel
 
Posts: 63
Joined: 13 Apr 2011, 08:14

Re: MY04 WRX STI - MY08 C320CDI - MY04 Aprilia Pegaso

Postby Edy » 19 Apr 2011, 08:27

george wrote:...o suspensie geniala si niste scaune la care au lucrat nici mai putin de 500 de doctori !
butoanele se apasa cu 4nm forta , TOATE , indiferent ce buton alegi el va avea nevoie de aceasi forta pentru a fi apasat ca oricare altul.vopsea cu nanoparticule ceramice , nu mai putin de 20000000 pe cm2 , difuzoare de aer in stopurile spate samd.... doar ca eu m-am plictisit de ea .....

Este ca nu te-a ajutat cu nimic doldora aia de optiuni? La un moment dat tot te-ai plictisit de anostitatea si sobrietatea ei? Cu ce te ajuta detaliul ca trebuie sa apesi cu 4N forta pe butoane? 500 de doctori au pierdut tiumpul degeaba, se stie ca ergonomia unui scaun trebuie studiata individual in functie de greutate si inaltime; poate in cazul tau s-au potrivit insa nu se stie daca vor multumi pe urmatorul. Oare de ce nu fac acelasi scaun pentru monoposturile de F1 pentru toti pilotii? Vopsea cu nanoparticule ceramice.....hahahaha, sa vezi ce frumos o sa fie cand o sa vina un vecin cu cheia pe toata lungimea masinii si o o sa aiba placeri deosebite stiind ca e "nanovopsea" si te arde cu cateva zeci de milioane la service! Si ce ofera-n plus fata de vopseaua clasica? Absolut nimic.
A, nu o lua personal, dar mi-a placut faza cu "m-am plictisit de ea" si preferi sa te dai cu o masina ce are o puternica personalitate si-ti face inima sa bata cu putere! La fel facem si noi! :D
SAAB 9-5 AERO sedan, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-5 Vector Kombi, 1.9 TiD 150 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2577
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: MY04 WRX STI - MY08 C320CDI - MY04 Aprilia Pegaso

Postby george » 19 Apr 2011, 11:04

pentru orice neplaceri exista asigurare CASCO.

PS: m-a sters o draguta tanti care habar nu avea cu covrigul . ea aripa indoita la mine nu se cunoaste nimic. ea cu un vw beetle.

da , m-am plictisit de ea si vroiam sa iau un offroader :) in continuare vreau un mercedes-benz , dar cand va fi cel mai probabil va fi un G-Klasse.
MY04 STI 290WHP
User avatar
george
Invatacel
 
Posts: 63
Joined: 13 Apr 2011, 08:14

Re: MY04 WRX STI - MY08 C320CDI - MY04 Aprilia Pegaso

Postby george » 19 Apr 2011, 11:08

la 60 000 km si 7 ani STI ul a primit o verificare la sange in reprezentanta. in afara de un bec ars la numar nu s-a constat nimic deosebit.

frana are o eficienta de 86% la RECE (placutele sunt EBC Yellowstuff)
amortizoarele 91% fata si 93% spate (cele pe spate sunt doar de 2 ani pe masina - boala STI - cloncaneala cu cele originale. cele de acum , desi tot originale sunt, au alt design pentru prinderea in flansa)

Image
Image
MY04 STI 290WHP
User avatar
george
Invatacel
 
Posts: 63
Joined: 13 Apr 2011, 08:14

Re: MY04 WRX STI - MY08 C320CDI - MY04 Aprilia Pegaso

Postby andybumbu » 19 Apr 2011, 13:30

Misto masinile! Edy e cam refractar la orice model, repet, la orice model in afara de marca Saab :lol: .
eu unul incerc sa fiu mai detasat, dar tot ceea ce pot spune despre un Subaru, mai ales un model STi, de ani de zile number 1 la fiabilitate&client multumit, in Germania, AWD symetric&boxer, in rest ca finisare&echipare este cu mult sub alte marci.
Despre C-clase, o masina premium, iar in varianta cu motor V6-500Nm&7 trepte :mrgreen: , nu mai vorbim, poate doar o inrebare, este 4matic? daca nu, nu-mi place :lol: !dar nici Mercedesul nu mai e ceea ce a fost in trecut :evil:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3177
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: MY04 WRX STI - MY08 C320CDI - MY04 Aprilia Pegaso

Postby george » 19 Apr 2011, 13:43

mersi frumos.
C ul e propulsie. acum bat palma cu cineva sa-l marit.
MY04 STI 290WHP
User avatar
george
Invatacel
 
Posts: 63
Joined: 13 Apr 2011, 08:14

Re: MY04 WRX STI - MY08 C320CDI - MY04 Aprilia Pegaso

Postby Edy » 19 Apr 2011, 20:14

andybumbu wrote:... Edy e cam refractar la orice model, repet, la orice model in afara de marca Saab :lol: ....:

Asta e parerea ta; se vede treaba ca nu ai citit prima pagina a sitului de care apartine acest forum. Dupa ce o citesti poate revii asupra subiectului dar la rubrica de diverse sau PM ca sa nu poluam threadul colegului :wink:
SAAB 9-5 AERO sedan, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-5 Vector Kombi, 1.9 TiD 150 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2577
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: MY04 WRX STI - MY08 C320CDI - MY04 Aprilia Pegaso

Postby george » 19 Apr 2011, 20:26

o sa incerc sa pun o lista de mods facute la STI , putine la numar , dar masina o vreau de zi cu zi , mers la peste , plimbat copilul :)

aleator
- discuri EBC turbo groove + placute yellowstuff
- furtunase frana GOODRIDGE
- BOV HKS SSQV
- priza capota carbon
- eleron ducklip-type carbon
- folie negru mat
- FMIC
- admisie directa
- catback+downpipe+finala stock
- resoftare
- struts fata + spate + H motor
- tampoane motor + cutie
- HU (all in one wonder :lol: scoate semnal audio foarte clar) + boxe + statie HERTZ
- dockstation iphone de la proclip (genial proclipul)
- folie omologata geamuri
- semnalizari laterale negre de fabrica
- statie emisie/receptie
- detector BEL975
- coilovers pentru circuit, altfel merg zi de zi cu suspensia stock pentru cei 15cm garda la sol care imi sunt oferiti

si cam atat :lol: subtirel

a scos undeva la 290WHP , decent pentru daily driver
MY04 STI 290WHP
User avatar
george
Invatacel
 
Posts: 63
Joined: 13 Apr 2011, 08:14

Re: MY04 WRX STI - MY08 C320CDI - MY04 Aprilia Pegaso

Postby saabtiti » 20 Apr 2011, 08:06

Salutare!!!Frumoase ambele masini dar merc paleste in fata lui sti :mrgreen:
Ai reusit sa dai mercedesu?Am o curiozitate,cat ai dat pe foliere si unde ai facut operatia?
Numai bine si Sarbatori Fericite!!!
SAAB 900 TALLADEGA EDITION,an 1997,capacitate 2000cm3-131Hp, culoare gri
saabtiti
Invatacel
 
Posts: 75
Joined: 19 Dec 2008, 01:26
Location: targu mures

Re: MY04 WRX STI - MY08 C320CDI - MY04 Aprilia Pegaso

Postby george » 20 Apr 2011, 10:02

vine clientul azi sa vada masina.

folia e pusa la colantari.ro si a costat 1400 ron atunci. intre timp s-a mai ieftinit. am avut o singura problema pe o aripa unde a avut o bula de aer si a crapat . trebuie pusa folie din nou acum.

cei de la carbon systems iar fac treaba foarte buna.
MY04 STI 290WHP
User avatar
george
Invatacel
 
Posts: 63
Joined: 13 Apr 2011, 08:14

Re: MY04 WRX STI - MY08 C320CDI - MY04 Aprilia Pegaso

Postby saabtiti » 20 Apr 2011, 11:46

Bafta la maritat!! :lol:
Multumesc mult pt informatii!Sarbatori fericite!!
SAAB 900 TALLADEGA EDITION,an 1997,capacitate 2000cm3-131Hp, culoare gri
saabtiti
Invatacel
 
Posts: 75
Joined: 19 Dec 2008, 01:26
Location: targu mures

Re: MY04 WRX STI - MY08 C320CDI - MY04 Aprilia Pegaso

Postby george » 20 Apr 2011, 12:15

mersi frumos.
sarbatori fericite!
MY04 STI 290WHP
User avatar
george
Invatacel
 
Posts: 63
Joined: 13 Apr 2011, 08:14

Re: MY04 WRX STI - MY08 C320CDI - MY04 Aprilia Pegaso

Postby george » 21 Apr 2011, 13:00

vreme de 2 roti :
Image Image
MY04 STI 290WHP
User avatar
george
Invatacel
 
Posts: 63
Joined: 13 Apr 2011, 08:14

Next

Return to My Other Car

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest