Renault Megane RS F1 Team R26

Conduci si altceva in afara de SAAB?

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

Postby MagicPenguin » 21 Jun 2014, 16:10

Cel mai dragut este ca dupa ce Reno a declarat timpul scos, Seat a inchiriat circuitul o zi intreaga, dar nu au reusit un timp mai bun. :lol:

PS: Waiting is a lost art. :mrgreen:
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

Postby Edy » 21 Jun 2014, 21:19

MagicPenguin wrote:PS: Waiting is a lost art. :mrgreen:


But still a virtue...
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

Postby rraresh » 21 Jun 2014, 23:55

MagicPenguin wrote:Si eu te-am vazut pe tine; si pe Mihalache. :wink: Bine ai venit pe forum! Prezinta-ti masina. Chiar ai ce arata... Cred ca ai singurul Aero cabrio rosu din Romania.



Dar pacat ca nu este intretinuta cum ar fi trebuit, noroc ca a ajuns pe maini bune :lol: sper sa am timpul si banii necesari . Cred ca te-am vazut si astazi, te plimbi toata ziua prin centru!
SAAB 9-3 Cabrio Aero 2.0T 2002 Engine:B205R (Rosu)
rraresh
Junior
 
Posts: 16
Joined: 03 Jun 2014, 14:37
Location: Bucuresti

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

Postby MagicPenguin » 22 Jun 2014, 14:59

Mai exact, toata noaptea! :lol:
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

Postby Edy » 24 Jun 2014, 07:26

Au folosit cuvantul "Hardcore" in propozitie! Daca Seat a intrat sub 8 minute pe tur cu modelul Cupra de serie (banchete spate, aer conditionat, izolatie fonica, etc. adica masina normala ce se vinde la showroom), reno a trebuit sa "slabeasca" 100 de kg renuntand la cele 3 locuri in spate, sistem audio etc. pentru a cobora 4 secunde sub seat...; E loc mare de imbunatatiri la Seat si cu un Cupra R "usurat" la un circuit atat de lung, vor rade cel putin inca 10 secunde din timpul lor si vor intra sub 7'50''.
Ma intreb ce gaselnita mai fac franciujii dupa aceea?! Renunta la greutatea soferului?! :))))
Pentru a fi omologat recordul trebuie ca masina sa fie produsa intr-o serie, oricat de mica, dar trebuie sa fie ca varianta de cumparat din showroom.



Link: http://www.carthrottle.com/seat-isnt-ha ... n-the-way/
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

Postby Edy » 24 Jun 2014, 07:33

Asta in timp ce ticalosii de la Honda mai arunca un teaser in piata...

https://www.youtube.com/watch?v=i2KNFWW-PV4
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

Postby MagicPenguin » 25 Jun 2014, 01:59

Reno a mers pe ideea usuratului si la generatia anterioara. Nu vad nimic gresit in asta. Au luat R26-le, l-au usurat cu 123 KG, i-au mai pus un R in coada si a scos cel mai bun timp. Pana la urma scopul scuza mijloacele, nu?

Apropo, R26.R este deja collectors item si ii creste pretul constant chiar si asa cu geamuri din plastic si fara bancheta. 8)

Daca Seat chiar vine cu o replica pe masura, nu cred ca o sa le fie greu sa mai pompeze si ei 10 CP pe un viitor "RB10" (sau ceva de genul asta) si apoi sa-l arunce in lupta un pilot mai bun. Intre timp, ai idee ce timp a scos BMW M4? :lol:

PS: Honda - compania care isi prezinta pret de 3 secunde un model asteptat de 4 ani. In plus, totul se intampla intr-un scurt-metaj kitschos care se intinde pe 60 de secunde. In celelalte 57 de secunde ramase, singura legatura cu lumea auto pe care o putem identifica, este 'Ring-ul brodat pe spatele gecii maimutei din rolul principal. WTF?! Eu zic sa scoada masina aia ca de filme horror se ocupa altii... :| Ah! Si mai zic ca daca nici dupa 4 ani de lucru nu iese ceva care sa dea rusine competitiei directe, baietii astia de la HOnda MOtorsport ar fi bine sa-si ia jucariile si sa-si vada de drum. Daca mai asteapta putin, apare si Golf 8!
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

Postby Edy » 25 Jun 2014, 07:34

Mai Antonio, tot ce zic este ca reno a luat un avans de 4 secunde pe un circuit care masoara 24 de kilometri! Daca era un circuit normal de 4-5 kilometri iar avansul era tot de 4 sec, atunci cred ca se putea considera o realizare. Atata vreme cat reno a muncit 3 luni sa "dezbrace" o masina, a platit un purcoi de bani sa dezvolte o evacuare sport la Akrapovic, a mai stors 3-4 cai din motorul ala si abia a scos 4 secunde pe un circuit imens in fata lui Seat Leon Cupra care este in varianta de serie - ce se vinde si in showroom - cu banchete spate si aer conditionat (adica o masina cu foarte mult potential de "improvement" ce intr-o varianta identica "dezbracata" poate scoate 10 secunde mai bine decat renoul deja "golit"), eu daca as fi sef la reno...as da afara pe cineva! Este boala de sisif ce antreneaza toti tinereii posesori de 1.5 dci si 1.2 tce sa se sparga in figuri pe strada. :lol:
Nu o sa tina nici recordul asta prea mult, or sa vina si aia cu o Cupra R de 300 de cai si 150 de kile mai putin si or sa ia distanta foarte mare in fatza si atunci sa vedem ce o sa mai ai de zis referitor la Reno Motorsport pedigree divijan ce pierd in fata unor spanioli dilii, mancatori de banane, ce imprumuta piese din banca de organe a lui volcsvagin.
Cat despre Type R, banuiala mea este ca la anul se pregateste un facelift (din imagini masina are alt aspect fata de varianta de serie) iar vara urmatoare va fi si un Type R capabil de multe lucruri marete. Nu subestima Honda, pentru ca este un producator cu multa experienta si inovatii spectaculoase in motorsport, capabil sa produca multe surprize "deranjante" concurentei. Type R Turbo trebuie sa fie un succesor demn de pedigree-ul modelelor anterioare, care la timpul lansarii lor au intrat direct pe primul loc al topurilor Hothatch-urilor, asa ca 4 ani timp de dezvoltare si testare a unui model nu denota altceva decat grija deosebita a detaliilor ce vor face diferenta, vara viitoare, fata de concurenta!

PS: poa' sa iasa si golf 9; oricum, pentru un anumit model de populatie nu exista alta masina, cum bine spunea un ilustru jurnalist auto superdestept ce a mai scris si la noi pe forum: ce rost au restul masinilor pe lume cand exista golful...
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

Postby Dansb » 25 Jun 2014, 11:09

Sisif n-a bolit, doar a muncit :oops:
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

Postby cipsu » 25 Jun 2014, 11:23

N-ai inteles nimic, munca in sine e o boala! :P Asadar Sisif a bolit mult si inutil! :twisted: QED
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

Postby MagicPenguin » 26 Jun 2014, 16:27

Hai sa-ti explic cum vad eu treaba...

Sunt de acord ca diferenta fata de Seat nu este mare, dar judecand ce masini scot azi timpi in zona asta, nu ai cum sa ramai indiferent la progresul inregistrat in ultima perioada in segmentul asta. Nu stiu cati se gandeau acum cativa ani ca poti ajunge sub 8 minute cu un hatch FWD pe Ring.

Nu e usor sa proiectezi un sasiu capabil de asemenea timpi. Sunt multi ingineri care isi bat capul cu treaba asta de ambele parti, iar la Seat sunt sigur nu sunt doar spaniolii care "impacheteaza" Ibiza. Pompeaza VW in ei know-how, tehnologie si nu numai... Uita-te in schimb la Focus RS - o masina de 300CP mai slow pe Ring decat Renoul meu. E dovada clara ca nu totul sta in greutate si putere.

Apropo, eu stiu ca Trophy-ul are AC. Pana si R26.R care avea geamuri din plexiglass, avea AC. Legat de evacuarea Akrapovic, nu cred ca au investit prea mult. Crezi ca alora nu le convine sa fie miezul in cea mai fierbinte stire din industrie? Se stia ca Renoul o sa scoata timp mai bun decat Seatul... Cine si-a pus numele in proiect (Ohlins, Michelin, Akrapovic), stia ca are marketingul garantat. Din punctul meu de vedere, de apreciat este suspensia Ohlins, nu evacuarea. Si apoi, este adevarat ca l-au usurat, dar au avut si ambitia de a-i tine puterea mai jos decat Seat. E o chestie simpatica.

Seat poate apela la aceeasi reteta, dar stii unde e problema? Inca isi mai fac calcule daca masina lor s-ar vinde. Este nevoie de productie in serie (limitata), iar ei vor continua jocul doar daca se va demonstra ca este profitabil. Eu nu cred ca va fi. De ce? Gandeste-te ca 250 de Trophy-uri la Reno se dau ca painea calda cu 40.000. Este deja un Icon in segment. R26.R a fost produs in 450 de exemplare (din care 230 pentru UK) si s-a vandut uimitor de repede. Parerea mea e ca in grupul VAG, smecheria asta ar fi mers pe Golf pentu ca exista multi fanatici ai modelului, dar nu pe Leon. In plus trebuie luata in calcul si problema canibalizarii intre modelele din grup. Cu o bomba de la Seat, scade interesul pentru celelalte modele din grupul VAG. Vom vedea... Oricum, e cam greu sa dai jos 150KG. Cat crezi ca atarna o bancheta? La Reno, ce au scazut cu bancheta, au pus inapoi cu rollcageul. :lol:

Legat de Honda, nu vreau sa ma pronunt inainte sa se nasca. Ar fi pacat totusi sa nu fie ceva special... Poate o sa castige lupta, dar startul l-a pierdut cu siguranta.
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

Postby Edy » 26 Jun 2014, 17:17

MagicPenguin wrote:Legat de Honda, nu vreau sa ma pronunt inainte sa se nasca. Ar fi pacat totusi sa nu fie ceva special... Poate o sa castige lupta, dar startul l-a pierdut cu siguranta.


Nu a pierdut nimic, din contra, asteapta sa se dea berbecii cap in cap si cand au obosit cu replicile le da cate o palma dupa ceafa cu un ecart de cateva secunde bune. Nu uita ca in timp ce europenii erau incantati re Type-r-ul european FN2 cu 201 cai, ei si-au scos pentru piata lor FD2-ul, pe sasiul de sedan cu 4 usi, un fel de editie porno cu acelasi motor aspirat de 2 litri si 240 de cai dupa care avea probleme pana si S2K-ul sa se tina dupa ea; crezi ca s-au oprit aici?! Ei bine nu, au scos si Civic Mugen Type RR cu 260 de cai, pe acelasi sasiu tot tractiune fata. Nu subestimati mini omuletii cu ochii oblici!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

Postby andybumbu » 26 Jun 2014, 23:32

Aici la noi e plin, repet, plin, de Leon-uri full. ST-urile de la Ford la fel, mai ales ca se fabrica aici. Fiind pe granita cu Fr, la fel cu Clio Rs si Megane. Cel mai decent e Leon-ul. Financiar, la fel. Au astia de la Seat niste oferte de pici pe jos, foarte agresive...si rezultatul se vede, e plin de ele. De canibalizare nu poate fi vorba la grupul VAG, ei stiu una si buna, cand scad vanzarile, mai scot un model nou :lol:
Oricum, e bine ca exista diversitate. Va aparea o bomba Astra OPC, Honda turbo..dar ce face zoom-zoom :roll:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

Postby MagicPenguin » 27 Jun 2014, 20:31

Zoom zoom e putin cam in afara ligii pentru ca lucreaza cu 2.3-ul lor clasic. Cred ca o sa apara si noul model in scurt timp si sper ca o sa stea mai bine pe sasiu pentru ca motorul are potential foarte mare comparativ cu 2.0-urile de la concurenta. Ar fi interesant daca s-ar incumeta sa faca si un 3 integral, nu doar 6-le.

Focusurile ST noi par sa fie foarte misto fata de cele vechi sunt niste cutii fara handling.

Astra OPC 2014 imi place foarte mult ca design si se misca bine in teste. Se vede si aici un mare pas inainte fata de generatiile anterioare.

La Honda, de ani de zile vad doar poze... :lol:
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

Postby andybumbu » 30 Jun 2014, 00:12

Sau un CX5 mps, cel putin aici ar vinde vreo 1000\an minim
Mazda3 e deosebita, din pacate, cilindreea o dezavantajeaza la impozite, peste tot in europa, in afara de De
Apropo, megane3 facelift a fost dejghinat de Euroncap cu noul sistem de punctaj..mai bine zis cu noul sistem de depunctare :roll:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

PreviousNext

Return to My Other Car

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron