Misto Bestia-i mare amatoare , pe cand urmatoarea, poate operatiunea monstrul Ce action cam -uri au fost utilizate de brigada diverse, asa, ca fapt divers ....
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004 Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
Am avut 3 GoPro-uri Hero. Un 3+ cu battery pack, un 3 si un 2 pentru poze si back-up pentru cand moare bateria 3-ului.
Intre timp am intrat in posesia unui Amkov AMK5000s. O "clona" chinezeasca ce filmeaza 1080p 30fps la nivelul unui Hero 3. Pentru ce reuseste sa faca, a fost un chilipir.
Urmeaza in randurile de mai jos ultimul update pentru R26...
In ultimele 6 luni ne-am distrat foarte tare impreuna si am simtit ca am ajuns acolo unde mi-am propus de la bun inceput: la un hot-hatch foarte rapid cu un handling exceptional.
Stiu ca au existat intrebari despre puterea la care a ajuns si am evitat sa raspund. Va pot spune acum ca masina a ajuns sa dezvolte o putere de putin peste 270CP si un cuplu de aproximativ 380NM pe o plaja de turatie colosala: 2600-5000 RPM, totul cu o presiune de 1,2 BAR. Toata combinatia asta asigura niste reprize senzationale si o oarecare dependenta.
Ne-am maturizat impreuna pentru ca in timp ce ea devenea mai puternica, eu invatam sa imi calculez atent fiecare actiune in asa fel incat sa ramanem intregi. Pentru cei care nu cunosc, R26 are 1350kg distributie 65% fata / 35% spate. Asta inseamna ca o frana mai agresiva intr-o curba face un transfer de mase care iti asigura o invarteala nu tocmai distractiva. Pe aceasta cale am invatat sa apreciez diferentialul cu alunecare limitata care in combinatie cu sasiul excelent te ajuta sa mentii un control aproape incredibil in situatii limita. Daca nu apare un obstacol, frana este inutila. Acceleratia te scoate din orice alta incurcatura precum curbe care ai fi crezut ca sunt prea stranse pentru viteza la care le-ai abordat.
A primit si jante de iarna cu anvelope noi, ca sa fie pregatita de sezon:
Toate bune si frumoase pana zilele trecute cand am vandut-o...
De ce? De nebun...
Nu m-a suparat cu nimic si contrar zvonurilor imprastiate "pe piata" (cum ca Reno face masini foarte stricacioase cu costuri mari de intretinere) masina a avut o singura defectione minora cat timp a stat la mine - o conducta de racire a turboului a crapat la o imbinare si pierdea ceva antigel. Pentru cat jar a mancat de la mine, eu ii dau Premiul 1. Nu s-a plans deloc...
Noul proprietar imi trimite des mesaje si este impresionat de starea si performantele masinii, iar eu sunt fericit ca a ramas pe maini bune.
Asadar, acest este un jurnal de bord ajuns la capat, iar eu am hotarat sa-l inchei cu un mesaj video de "la revedere" din partea ei:
Ai vandut frumusetea galbena [LOUDLY CRYING FACE]. Acum stau sa ma gandesc pe ce frumusete pui mana. Sunt sigur ca la varsta mea va fi trecut mult timp de cand esti "propetar" de GTR. BAFTA LA NOUA FRUMUSETE, ESTE UNDEVA SI TE ASTEAPTA.
Trimis de pe al meu GT-I9195 folosind Tapatalk
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta. PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
Saab 95 2.3t 170hp 2000 blue. Saab 900s 2.0 16vT 145hp 1990 black Giant XtC 29er 1 Black ALUXX SL-Grade Aluminum SRAM X7, 3x10 Speed Saab 900i 2.0 16v 141hp 1992 dark green Saab 9000 2.3T 199hp 1994 metal grey
Nu e japoneza pentru ca am gasit minusuri majore si pentru STI si pentru EVO, iar altele nu prea m-au interesat. De Type R turbo nu am bani, asa ca am preferat sa merg pe ceva care si-a demonstrat fiabilitatea...