Un update "semestrial":
Am montat valva de recirculare in Aprilie... Sunt multumit de ea. Asa cum ma asteptam, tine presiunea mai bine decat cea stock, deci a fost o miscare buna sa fac upgradeul.
Dupa ce am re-calibrat si wategateul cu multa migala si teste repetate, am ajuns la un
peak boost de 1,2 Bar la 2750 RPM care scade la 1 Bar undeva in zona de 6200-6300 RPM.
Din punctul meu de vedere, setarea actuala este arhisuficienta asa ca ma voi opri aici (cel putin pentru moment). Dupa cum sugereaza si modul in care este livrat boost-ul, masina trage de jos si foarte liniar.
Pentru ca am vazut cateva poze in care mi-a placut ideea, am decis sa fac emblemele fata/spate negre:
Am folosit plastidip si sunt multumit de rezultat.
O alta idee a fost sa montez ramforsarile de la Powerflex pentru tampoanele motorului.
Unul dintre cele 4 tampoane este mai expus uzurii si cand a fost cazul sa-l inlocuiesc am inceput sa citesc pe tema asta. Am cumparat ramforsarile pentru 3 tampoane (pentru unul dintre ele nu exista) si cand am ajuns sa le montez am mai schimbat alte doua tampoane pe care am identificat semne de uzura.
- Cel mai sensibil tampon.
- Tampon hidroelastic.
- Tampon cutie de viteze.
Trebuie sa recunosc faptul ca acum se transmit mai multe vibratii direct in sasiu si confortul are de suferit in special cand pornesc compresorul de AC, dar se simte foarte clar imbunatatirea pe care o aduc. Deoarece motorul este mult mai fix, dispare orice ezitare generata de miscarile acestuia in timpul transferului de mase.
In rest, nicio defectiune majora in 2 ani... Doar consumabile schimbate de multe ori preventiv la preturi mai mult decat decente.