Page 14 of 16

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

PostPosted: 04 Apr 2015, 08:10
by MagicPenguin
Si au mai disparut o mie de lei din cont... :lol:

Recirculating Valve cu arc upgrade pentru 1-1,6 BAR si cleme de fixare pentru doi senzori mai sensibili:

Forge.jpg

Aviz amatorilor: valva este plug and play si pentru 9-3 Aero (turbo Mitsubishi TD04) :!:
Trebuie doar sa o "asortati" cu arcul corespunzator.

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

PostPosted: 04 Apr 2015, 12:55
by andybumbu
Ai de mine :lol: Rasfata compacta
Au tupeu :shock: >220e, ma rog, obrazul subtire cu forge se mentine :mrgreen:

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

PostPosted: 05 Apr 2015, 08:42
by MagicPenguin
Sunt foarte nesimtiti astia de la Forge... Valva de recirculare cu 3 suruburi e mai scumpa decat un kit de blow-off care are considerabil mai multe accesorii:

Renault_Megane_225_Valve_and_Fitting_Kit_74225.jpeg


Unde mai pui ca arcul stock din valva are echivalentul membranei de cauciuc din valva de fabrica... La presiuni de la 1 BAR in sus ai nevoie de arcul galben din poza mea care vine la set cu alte 3 bucati si costa 24 de lire/set... Cand faci conversia la cursul PayPal te ia capul si inca nu ai adaugat transportul. :|

In fine... Am montat doar clemele momentan. De valva inca nu am avut timp.

Cleme.jpg

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

PostPosted: 05 Apr 2015, 10:51
by andybumbu
asa-i :? cu unele piese...
asa-i si cu convertirea lirei sau $ la PayPal..mai trebuie si ei sa rontaie ceva....

Faina treaba piesele astea, cu montajul ai timp...

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

PostPosted: 06 Apr 2015, 10:48
by vlpauto
Iti urez multa bafta cu valva de la Forge,la mine s-au defectat 2 bucati acelasi model iar reglajul iti ia jumatate de zi in care te vei satura de schimbat saibe si arculete.

Sunetul lasa mult de dorit in conditiile in care pe vremea aceea aveam o presiune(varf) de 1.4-1.5 bar.

Bafta!

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

PostPosted: 06 Apr 2015, 14:26
by MagicPenguin
Ce s-a defectat mai exact la ea? Este doar un piston actionat cu un arc intr-o carcasa... :?

De reglaj nu prea e cazul. Masina are peak boost de 1,2 BAR, iar arcul galben este de ajuns pentru 1-1,6 BAR.

Am un prieten care o foloseste de peste 2 ani fara probleme pe o masina cu setari similare. Nici pe forumurile din UK nu s-a plans nimeni de ea. Sper sa nu fie probleme.

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

PostPosted: 06 Apr 2015, 21:41
by vlpauto
Pierdeam presiune prin el,poate am fost eu mai ghinionist.

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

PostPosted: 08 Apr 2015, 10:14
by manolodsv
te caut pe toate caile posibile si nu dau de tine :cry:

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

PostPosted: 08 Apr 2015, 11:49
by MagicPenguin
Hai ca am rezolvat... :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

PostPosted: 21 Jul 2015, 18:42
by MagicPenguin
Un update "semestrial":

Am montat valva de recirculare in Aprilie... Sunt multumit de ea. Asa cum ma asteptam, tine presiunea mai bine decat cea stock, deci a fost o miscare buna sa fac upgradeul.

Dupa ce am re-calibrat si wategateul cu multa migala si teste repetate, am ajuns la un peak boost de 1,2 Bar la 2750 RPM care scade la 1 Bar undeva in zona de 6200-6300 RPM.

Din punctul meu de vedere, setarea actuala este arhisuficienta asa ca ma voi opri aici (cel putin pentru moment). Dupa cum sugereaza si modul in care este livrat boost-ul, masina trage de jos si foarte liniar.

Pentru ca am vazut cateva poze in care mi-a placut ideea, am decis sa fac emblemele fata/spate negre:

index.jpg

Am folosit plastidip si sunt multumit de rezultat.

O alta idee a fost sa montez ramforsarile de la Powerflex pentru tampoanele motorului.

pfx (1).jpg

Unul dintre cele 4 tampoane este mai expus uzurii si cand a fost cazul sa-l inlocuiesc am inceput sa citesc pe tema asta. Am cumparat ramforsarile pentru 3 tampoane (pentru unul dintre ele nu exista) si cand am ajuns sa le montez am mai schimbat alte doua tampoane pe care am identificat semne de uzura.

pfx (2).jpg
Cel mai sensibil tampon.


pfx (3).jpg
Tampon hidroelastic.


pfx (4).jpg
Tampon cutie de viteze.

Trebuie sa recunosc faptul ca acum se transmit mai multe vibratii direct in sasiu si confortul are de suferit in special cand pornesc compresorul de AC, dar se simte foarte clar imbunatatirea pe care o aduc. Deoarece motorul este mult mai fix, dispare orice ezitare generata de miscarile acestuia in timpul transferului de mase.

In rest, nicio defectiune majora in 2 ani... Doar consumabile schimbate de multe ori preventiv la preturi mai mult decat decente.

Image

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

PostPosted: 21 Jul 2015, 21:56
by andybumbu
Faina treaba Antonio :wink: Pt bolidul tau ai facut o miscare inteligenta cu bucsele ...ideal :!:
Pai daca ai editie limitata, si postarile musai tot semestriale :lol:

Vad ca au reaparut bucsele la Neobrother, vreau sa dau comanda zilele astea.. Tu de unde le-ai cumparat :roll:
Bestia intra-n curand in service-operatiunea monstrul, apoi vom incerca sa doboram vechiul record :lol: :mrgreen:

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

PostPosted: 21 Jul 2015, 22:10
by MagicPenguin
Cand va fi cazul, vreau sa fac aceeasi miscare si pentru articulatii. Cred ca la cele de articulatii te gandesti si tu.

Eu le-am luat printr-un distribuitor din Bucuresti care ofera un mic discount fata de pretul oficial din Germania.

Ma incanta ideea ca totul este reversibil si cand o sa vreau sa scap de vibratii, o voi putea face rapid, iar tampoanele originale vor fi intr-o state foarte buna.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

PostPosted: 21 Jul 2015, 22:21
by andybumbu
Ma gandesc eu la multe :lol: Da astia din De au preturile cam mari+ nu am certitudinea ca ceea ce comand si pusca... :? Deci le comand de la Neobrother. Nu tot kitul, fiindca nu e necesar+ costa doar vreo mie de euroi :lol: si nu e cazul, dar am in vedere si bucsele motorului+ cutie, adica ceea ce ai facut la tine

Ma costa enorm piesele pe care le bag acuma-n august...o sa postez bineinteles +si am scandal prin familie... :lol:

+ am obosit...si eu si bestia :roll: :cry:

p.s. era sa uit...arata mult mai fain cu sigla neagra, tip stealth :mrgreen:

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

PostPosted: 22 Jul 2015, 18:43
by MagicPenguin
Mie mi-a fost usor sa comand pentru ca pe site scrie foarte clar pentru ce cod de tampon este facuta ramforsarea. Cu motorul nu stiu daca are sens sa te complici in cazul tau. Eu nu cred ca as face pasul pe un SAAB.

Spatele a fost mai migalos la sigle. Nu se vede foarte bine in poze, dar atasez una ca idee.

DSC05796.JPG

Re: Renault Megane RS F1 Team R26

PostPosted: 22 Jul 2015, 22:34
by andybumbu
S-ar putea sa ai dreptate, dar pt diesel sunt de culoare-duritate rosie, voi vedea, inca nu am lansat comanda
Fain arata+e si reversibila situatia 8)