Page 2 of 3

Re: Audi A4 berlina, 1.8 TFSI quattro - 2010

PostPosted: 20 Feb 2014, 11:38
by Silencerro
mountin wrote:Iar ca fapt divers: ma bate tot mai tare gandul sa iau si asa ceva:

mai bine vinde tot si ia asta http://www.teslamotors.com/models


aham. Nici nu e mare diferenta de pret intre Twizzy si Tesla. O sa ma gandesc serios la treaba.

E ca si cum as fi zis ca trebuie sa imi iau un costum, si tu imi sugerezi sa cumpar franciza Cerutti, ca sa am de unde alege pe urma.

Pe Tesla ii urmaresc de mult, imi placeau primele modele, alea bazate pe sasiu si caroserie de Lotus. In Romania ramane problema inlocuirii periodice a bateriilor la masinile electrice. Nu sunt usor de gasit, si se uzeaza destul de repede. Renault ti le da practic in chirie, si ti le schimba gratis cand se uzeaza.

Re: Audi A4 berlina, 1.8 TFSI quattro - 2010

PostPosted: 20 Feb 2014, 17:39
by MagicPenguin
Silencerro wrote:aham. Nici nu e mare diferenta de pret intre Twizzy si Tesla. O sa ma gandesc serios la treaba.

E ca si cum as fi zis ca trebuie sa imi iau un costum, si tu imi sugerezi sa cumpar franciza Cerutti, ca sa am de unde alege pe urma.

Genial! :lol: :lol: :lol:

Re: Audi A4 berlina, 1.8 TFSI quattro - 2010

PostPosted: 21 Feb 2014, 10:33
by mountin
Nu sunt usor de gasit, si se uzeaza destul de repede. Renault ti le da practic in chirie, si ti le schimba gratis cand se uzeaza
Garantia este de 8 ani fara limita de km, nu integ de ce sa le schimbi, iar daca chiar vrei sa le schimbi nu pt uzura ci pt incarcare rapida s-au gandit cei de la Tesla si la asta, bineinteles in America deocamdata dar au intrat f tare si in europa in tari ca olanda, norvegia si altele:www.youtube.com/watch?v=aZU0wnpyhF8, plus ca nu prea e nevoie te tine un incarcat la baterii la fel cat un plin la Aston Martin Rapide si esti si mai rapid:) uite aici un test facut chiar de ei adevarul.ro/life-style/auto/video-revolutia-electrica-tesla-model-s-zdrobit-aston-martin-rapide-1_52379d76c7b855ff568fad28/index.html.
Oricum daca vi des la Cj ma mir ca nu te-ai intalnit la semafor cu una rosie, de 3 luni este inmatriculata in CJ.

Bineinteles ca era o gluma comparatia dintre Renault si Tesla dar un 93 electric cred ca o sa ne putem lua toti curand:) deci nu trebuie sa iei o franciza intreaga e destul un magazin.
Si pana o sa avem bani de Tesla intre timp poti cumpara actinuile lor si te astept cu drag pt asta, evolutia in ultimul an a fost de la 50$ la 200$ www.nyse.com/about/listed/lcddata.html? ... 1Y&index=5, odata cu lansare incarcatoarelor rapide care incarca in jumatate de ora la 50% din capacitate si a statiilor de schimbare a bateriilor cu unele full

Re: Audi A4 berlina, 1.8 TFSI quattro - 2010

PostPosted: 21 Feb 2014, 12:14
by Silencerro
stiu ca era gluma, stai linistit.
Nu am vazut Tesla rosu, dar am vazut unul negru in Buc. Oricum, eu si Ferrari-ul negru lui Paskany l-am vazut o singura data, cand am fost la ceva meci :)

Ideea e ca Tesla e masina frumoasa,dar inca nu e practica, iar Twizzy-ul ala e destul de ieftin, si se preteaza la drumuri mici, prin oras.
Nu as avea incredere sa pornesc la drum lung cu o masina electrica, inca.

Re: Audi A4 berlina, 1.8 TFSI quattro - 2010

PostPosted: 05 Jun 2014, 14:16
by Silencerro
Audi A4 e istorie. PEr total, o masina buna. Nu mai imi iau marca asta cel putin 10 ani, pana ii piere in Romania aerul de "vulgaritate"!

La Saab inca nu am avut nici o problema tehnica. Singurele 2 probleme de pana acum au fost: cineva s-a hotarat sa-mi dea cu o cheie pe toata partea stanga si altcineva mi-a frecat usa din dreapta spate. Daca cel de-al doilea nu a facut-o intentionat, vandalismul chiar nu-l inteleg, deoarece incerc sa parchez cu bun-simt intotdeauna. Prin urmare, azi m-am hotarat sa folosesc voucherul primit de la Uniqa cand am facut CASCO-ul, si de luni merge la retusat.
Dar nu asta vroiam neaparat sa va impartasesc, ci faptul ca acum sunt mandrul utilizator al unei masini full-electrice. Detaliile despre ea le gasiti aici:
http://en.wikipedia.org/wiki/Think_City
Asa ca, pazea pe la semafoare :lol: !

Re: Audi A4 berlina, 1.8 TFSI quattro - 2010

PostPosted: 05 Jun 2014, 15:57
by Hypo
:shock: Super !

Re: Audi A4 berlina, 1.8 TFSI quattro - 2010

PostPosted: 05 Jun 2014, 21:50
by danplux
Another history car! Btw, sunt prin Norvegia acum. În Stavanger văd vreo cinci Tesla diferite în fiecare dimineață când merg unde merg. ... Și, bineînțeles, destule Saab.
Dar, din ce am auzit, pe aici poliția "te ucide" dacă depășești limita de viteză legală; care este de numai 110 km/h pe autostradă!!
Dacă te-a prins cu 130-140, să zicem, te paște inclusiv o vizită la "mititica". :!:

Re: Audi A4 berlina, 1.8 TFSI quattro - 2010

PostPosted: 17 Jul 2014, 15:34
by Silencerro
REvin cu noutati legate de masina electrica:
- senzatia la condus este super tare. Am condus si masina hibrida ( Lexus) la viata mea, dar asta electrica este mai tare. Are casetofon, dar nu-l folosesc, asa mult imi place linistea "asurzitoare" la rulare.
-lumea se uita dupa ea pe strada, in primul rand pentru ca nu aude motorul, si apoi pentru ca ii intriga forma ei
- autonomia cea mai buna este daca mergi cu 60-65 km /h, dar chiar are 150 km autonomie
-un incarcat completa costa aproximativ 8 lei si 50 bani, verificati de mine personal pe contor
-trebuie sa va inarmati cu rabdare, daca vreti sa puteti trece linistiti prin toate etapele inmatricularii ( cati cmc are?/ cum adica nu are?/, dar cati cai are?/dar eu ce trec in asigurare?/dar la CO2 nu pot trece zero/ etc). Sistemul birocratic romanesc nu e inca pregatit pentru masinile electrice.
-la drum in afara localitatii, pe serpentine, poti intra linistit in depasirea tir-urilor. Masina merge maxim cu 100 km/h, dar acceleratia e foarte rectilinie.
- fiecare isi da cu parerea despre ea, normal, doar e sport national, si toti aduc acelasi argument: si ce faci daca ti se descaraca? Nu vor sa inteleaga ca se incarca la orice priza cu pamantare, deci e aceeasi situatie cu a ti se descarca telefonul pe undeva: ceri voie sa o pui putin la incarcat. Nu ii sare nimanui contorul in aer daca incarci masina, si in plus, e clar ca e gandita pentru oras, si drumuri scurte pe langa oras, nu pentru a merge cu ea in vacanta la mare.
- sambata, la Polus , in Cluj, Renault avea ceva actiune, si am vazut/testat Twizzy-ul. Ei bine, desi are forma mult mai interesanta, e mult sub performantele Think-ului ( autonomie, baterii, dotari). Iar ca si spatiu, Twizzy e o gluma, e ca si cum ai merge pe bicicleta. Think-ul, e totusi, masina, nu bicicleta, adica poti sa mergi 2 oameni plus 2 copii, daca vrei, ai unde sa iti pui si plasa de cumparaturi, si haina, la o adica.
VA pun si poze?

Re: Editat: Think City

PostPosted: 17 Jul 2014, 15:42
by n0iz3
Pai ar cam fi cazul sa pui si niste poze :mrgreen:

Eu ieri contemplam ideea de a-mi lua un Prius, incepe sa ma prinda microbul :lol: :lol:

Re: Editat: Think City

PostPosted: 17 Jul 2014, 15:50
by Silencerro
Image
Image
Image
Image
Image

VA fac si poze la cerere, numai sa-mi ziceti ce sa pozez!

Re: Editat: Think City

PostPosted: 17 Jul 2014, 15:54
by manolodsv
Frumusica tare - zici ca este o buburuza. Cat CO2 spuneai ca are :lol:. De oras este ideala. Pretul ei !?!?

Sent from my airplane 9-3 SS 2.0 t Hirsch - 88 TAF and ex 9-3 SS TiD 2008 - 08 TAF

Re: Editat: Think City

PostPosted: 17 Jul 2014, 15:58
by Silencerro
Am mai facut 3 poze acum repede: jantele, bordul, sa vedeti cum arata, si o poza in care se vede marimea fata de un Clio parcat in fata ei.
Voila:
Image
Image
Image

Re: Editat: Think City

PostPosted: 17 Jul 2014, 16:03
by Silencerro
manolodsv wrote:Frumusica tare - zici ca este o buburuza. Cat CO2 spuneai ca are :lol:. De oras este ideala. Pretul ei !?!?

Sent from my airplane 9-3 SS 2.0 t Hirsch - 88 TAF and ex 9-3 SS TiD 2008 - 08 TAF


O sa razi, dar pe asigurare a trebuit sa trec 50 cmc si vreo 10 cai putere ( cifre scoasa din burta, bineinteles). La primarie iarasi nu puteau trece zero, deci au inventat ceva cifre, desi nu se plateste impozit pe ea. Si da, chiar ca e ideala in oras, plus tot timpul ai un zambet pe fata cand o conduci.

Pretul , imi pare rau, dar nu o sa il comunic. E de ajuns sa stiti ca am calculat si se va amortiza in 2 ani . Nici o tehnologie noua nu e ieftina, aia e clar. Cei de la Think au incercat sa o vanda de noua la 35.000 eur, ceea ce e enorm. Apoi au lasat pretul la 25.000, dar tot mult a fost, se pare ca, din moment ce au falimentat.

Re: Editat: Think City

PostPosted: 17 Jul 2014, 22:17
by andybumbu
Scuza-ma, dar astea nu au nici o legatura cu siguranta :evil:
http://www.euroncap.com/results/quadricycles.aspx

Legat de cat de economice sunt, nepoluante etc, ma lasa rece...Se uita cat de poluante sunt tehnologiile folosite pt baterii etc de la materia prima si pana la reciclare
Faptul ca o astfel de masina nu produce zgomot e deosebit de periculos, ma refer la pietoni, biciclisti. Aici sunt destule astfel de masini, si pot spune ca nu inteleg de ce se accepta si omologheaza vehicule atat de silentioase. Sa monteze un simulator de zgomot pt exterior :idea: Am patit-o personal, fiind cu toagla sau pieton, inclusiv cu Tesla, efectiv te trezesti cu o masina venind spre tine, deobicei cu viteza mai mare decat cele clasice, datorita cuplului & transmisiei :idea:

Sa stapanesti sanatos electrica si sa ne tii la #curent´# cu ...feedback-ul:wink:

Re: Audi A4 berlina, 1.8 TFSI quattro - 2010

PostPosted: 18 Jul 2014, 07:36
by Edy
Silencerro wrote:-trebuie sa va inarmati cu rabdare, daca vreti sa puteti trece linistiti prin toate etapele inmatricularii ( cati cmc are?/ cum adica nu are?/, dar cati cai are?/dar eu ce trec in asigurare?/dar la CO2 nu pot trece zero/ etc). Sistemul birocratic romanesc nu e inca pregatit pentru masinile electrice.


Epic! :D

Cat ai dat pe ea si ce kilometraj are deja la bord?