Salut,
De 5 luni detin un Opel Vectra C din 2007, motorul Z20NET, 2.0 turbo, 175 cai, echivalentul B207L de pe 9-3. Cand am vrut sa imi iau masina am cautat destul de mult un Saab 9-3 Aero, era o varianta care ma interesa destul de mult, dar din pacate la momentul respectiv nu am gasit nimic care sa fie fix ce imi doream, in special din cauza ca tot ce gaseam era fabricatie 2002-2003, iar eu mi-as fi dorit ceva un pic mai nou...
M-am "infiltrat" pe acest forum deoarece, sa fiu sincer, am gasit aici cele mai utile informatii despre masina pe care o am. De fapt nu atat despre masina, cat despre motor, deoarece este unul destul de rar pentru o Vectra, in schimb foarte raspandit pe Saab-uri
Am facut aproximatv 7000 km cu masinuta de cand am luat-o, a ajuns acum la 180.000 km, timp in care am schimbat uleiul, filtrele, discuri+placute fata/spate (am mers pe discuri Brembo si placute ATE), bujiile (NGK PFR6T-10G, am aflat de ele de aici, cei de la Opel nu erau foarte convinsi ce bujii sunt necesare) si am facut o curatare a clapetei de acceleratie din cauza erorii P2135 (Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "A"/"B" Voltage Correlation) - de vreo 3 saptamani de cand am curatat clapeta nu am mai primit aceasta eroare, deci voi presupune ca de acolo era.
In rest, simt ca va fi nevoie o inlocuire de ambreiaj in curand (volanta mi se pare ca se aude destul de tare cand se opreste motorul si am niste zdruncinaturi la decelerare in special) si posibil o bobina de inductie (sau mai multe). Legat de ambreiaj, am gasit o oferta foarte buna la Saabpartners.com, dar mi se pare un pic cam prea buna, deci daca are cineva pareri sau daca a comandat de pe site-ul respectiv si chiar a primit produsele, as aprecia daca le-ar impartasi
Si niste poze cu minunea...