bembeu alb

Conduci si altceva in afara de SAAB?

Re: bembeu alb

Postby catalinmetal1 » 24 Dec 2014, 15:28

razi tu razi, da' bembeu' o sa mai scoata masini inca 'jde ani de aici incolo, diesel sau nediesel.
saab practic a murit de peste 3 ani!
asta cu chinezii si 9-3-ul electric - daca o fi sa mearga ceva - o sa fie numai pt piata din china.
nu va cumpara nimeni on europa/sua o masina cu tehnologie data inapoi fata de anul 2002-2003 (ca "noul" 9-3 aparut anul trecut a mai renuntat la niste chestii importante pt masinile din anii 2003-2011), chiar daca dpdv tinuta la drum, inca e de actualitate, dupa parerea mea (dar lumea crede ce aude, nu are timp sa simta)
valoare sentimentala e una, valoarea de piata e cea reala.. si acilea... practic... acum de 3 ani, saab nu mai exista, din pacate.
daca exista, mai trageam un aspirat sau poate un 1,8 turbo ca faceau downsizing de la 2l... dar nu mai "ie"...
iar masina veche, tot masina veche e, poa' sa scrie pe ea si "enterprise"...

un bun amic m-a intrebat odata, (dupa ce i-am facut capul tablou de Saab, si era mai mai sa isi ia si el una):
"daca Saab sunt asa de bune, de ce sunt in faliment?"
raspunsurile traditionale gen "fuck GM" nu tin daca vrei o discutie solida si inteligenta, un brand este un cumul de multe, multe felii de ceva, inovatie, consecventa, rebeliune (cand e cazul), simtul pietei, promovare, imaginea in ochii publicului, performante (de orice natura), si, uneori, sau poate mereu, si o felie buna de noroc.
nu cred ca doar un singur aspect din multele raze pot aduce un brand serios in faliment, si nu putem marsa pe ideea ca "n-a avut noroc dom'le" ca nu e vorba de fata mare la 40 de ani... o serie de ingineri, sar si oameni de business au stat in spatele brandului, si chiar si guvernul Suediei a putut lua decizia de sprijin la un moment dat... nu s-a intamplat ca in cazul Volvo... de ce oare? nu stiu, insa rezultatul este ca eu, ca fan, nu mai pot cumpara o masina noua (si cu tehnologie la zi) creatie Saab, ASTA ma intereseaza, restul sunt fire de praf...
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 308
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: bembeu alb

Postby Edy » 24 Dec 2014, 22:56

Raspunsul la intrebarea "de ce nu mai este SAAB?" este in cartea presedintilor americani (National Treasure 2) alaturi de alte raspunsuri cum ar fi cine l-a ucis pe JFK, ce este Area 51 si daca americanii au pus sau nu piciorul pe Luna in 1969...
Raspunsul cred ca este in trecut, pe la inceputul anilor 50 cand aceasta companie suedeza pornea la drum cu o masina incredibil de buna si de fiabila pentru vremea aceea, o masina (92 si mai tarziu 93) care avea precomenzi pe o lista de asteptare lunga de...2 ani :roll:
Au venit cu inovatii in permanenta si au patentat peste 20 de inventii ce sunt folosite acum de masinile din lumea intreaga:
- 1958 centurile de siguranta
- 1963 circuitul de franare dublu
- 1969 cheia de contact intre scaune
- 1970 stergatorele (spalatoare) de faruri
- 1971 scaune incalzite
- 1972 sistem de protectie in caz de lovire laterala (altii abia prin anii 90 au implementat solutia...cum ar fi Volvo...)
- 1976 turbocompresorul
....
- 1997 scaune ventilate
....
Au venit cu masini atat de indraznete ce au beneficiat de un design inteligent si cu o functionalitate atat de excelenta incat au castigat numeroase premii internationale, printre care cea mai sigura masina din lume, technology award, best mid luxury car, best buy 1999, best engine concept SVT 2001 si multe altele.
Ca sa obtii atat de multe, trebuie sa muncesti mult si sa cheltui mult. A trebuit sa treaca 60 de ani pentru ca in 2007 sa fie primul an din istoria SAAB in care s-a facut profit.
Apoi a venit criza economica mondiala in 2008 si GM a trebuit sa aleaga intre SAAB si Opel...si au ales!
Amicul tau care intreaba "daca Saab sunt asa de bune, de ce sunt in faliment?" si vrea un raspuns solid, da-i te rog citat din ce am scris mai sus.
Totul este guvernat de bani, cine are banul sta in fata. SAAB a cheltuit banii care nu i-a avut dar au livrat masinile pe care le-au promis. Se spune ca au pierdut cate 5000$ la fiecare model 9000 vandut.
Tu nu mai suporti masina veche indiferent de marca, de aceea ai luat bembe nou (neaparat sa-i pui emblema cu MPower, alfel n-are valoare :mrgreen: )
Eu nu mai suport masinile noi ce nu mai sunt demult construite de ingineri...ci de contabili! De aceea mi-am adus un 9-5 SW si un 900 clasic din 1987 care sa-mi aduca mereu aminte de promisiunea inginerilor suedezi: We don’t make compromises. We make Saabs!
Eu zic acum: daca se voia salvat SAABul, ar fi fost salvat demult. Oricine poate cumpara SAABul acum si produce masini insa costa intre 1 si 2 miliarde de dolari sa dezvolti o masina noua iar SAAB are nevoie de o gama de minim 3 modele de succes sa poata sa inregistreze profit in 4-5 ani. Nimic din vechiul SAAB nu poate fi folosit fara voia lui GM...asa ca si guvernul Suedez stie asta si pun in balanta: platesc somaj o vreme la 3-4000 de suedezi ce lucrau in fabrica sau isi dau o gaura de 7-8 miliarde de dolari? Nu s-au implicat nici la Volvo: a plecat de la Ford la Geely unde cei din urma au mostenit tot, de la patente, la linie de productie, motoare, etc. GM a vandut doar 50% din SAAB lui spyker pentru ca acestia au platit doar 75 de milioane $ din cei 400 ceruti si restul doar promisiuni bancare cu ipoteca pe linia de productie (ce a fost vanduta unor chinezi pentru acoperirea deficitelor).
Asa ca da...bebeul o sa mai scoata masini jde ani incolo...si multi bani pe reparatii din buzunarul tau si al clientilor; sau mai e o optiune: plateste o masina ce merita doar 60% din pret, la pret intreg pentru ca dam intretinere gratuta pana la 100k km...; ce faci dupa?! O vinzi cu 5-6000, nu? Platesti acum 25000, faci 100k km in 3 ani si o vinzi cu o pierdere de 20000! Apoi ce faci? iei alta de 30000! :mrgreen:
Ce crezi? Iesi avantajat din treaba asta, nu? Fugi de masina veche ca te-ai saturat sa bagi 1-2000 euro anual in ea si sa mergi decent in conditii confortabile tot anul, dar este echitabil sa pierzi 20000 in 3 ani, insa ai mers impecabil, bemve fullpower nu ai bagat un ban in ea! :lol: :lol:
Insa banii tai sunt banii tai, din punctul meu de vedere poti sa le si dai foc! Viziunea ta nu este singulara ci este chiar populara, peste 60-65% dintre cumparatori o au; asa au ajuns unele companii, ca bembe, sa faca bani pe spinarea voastra!
Felul in care exclami ca SAAB a murit de peste 3 ani nu face cinste unui detinator nu de unul..ci 2 SAABuri. Nu este vina nimanui personala ci a corporatiilor care a vazut Opel mai profitabil decat SAAB...atat; daca era invers sunt convins ca acum erai in cockpit-ul noului 9-3 ce urma sa se lanseze in 2013!
Glumim, glumim dar sa mai si vorbim serios si inchei cu un alt slogan SAAB: It's A Pity Other Cars Aren't Built This Way! :wink:
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: bembeu alb

Postby crimona » 27 Dec 2014, 08:56

Pai Edy mai bine ziceai simplu La Multi Ani ! ca oricum l-am pierdut.
Acu o sa-l asteptam la semafor sa-i aducem aminte la ce a renuntat :lol: .
Saab 9-3 Aero 2000 220hp
Saab 9-5 2.0T Automatic 2007 230hp
BMW K100RS 1988 100 hp
User avatar
crimona
Senior
 
Posts: 119
Joined: 26 May 2009, 15:42
Location: Bucuresti

Re: bembeu alb

Postby gAAB93 » 28 Dec 2014, 00:09

Salut Catalinmetal1 si felicitari pentru noua achizitie! Nedumerirea mea este...Catalinmetal1 este Catalin pe care-l stiu eu, entuziasmat de fiecare intalnire si cu un ranjet larg dupa ce cobora din cate o masina d'asta moarta? Pentru ca nu prea imi explic schimbarea radicala de optica intr-un asa scurt timp...Septembrie 2014: "consider acest weekend unul de mare valoare personala, si chiar daca nu am castigat niciun premiu, macar am votat corect cu masinile castigatoare la ambele categorii, si chiar, prin amabilitatea lui Theo, caruia ii multumesc din nou, am putut conduce in Poiana fabulosul sau Biopower Maptun-izat, o masina deosebita si rafinata."
Ce sa mai inteleaga Teo cand acum doua luni ii spuneai ca are o masina deosebita, rafinata, fabuloasa si acum vii si-i spui ca-i veche, chiar moarta?!
Da, e normal, probabil ca usor usor fiecare isi va lua altceva, insa sa intorci capu' sa scuipi ceva ce cu cateva luni inainte te facea mandru si sa mai spui ca au dat faliment pentru ca faceau masini de kkt...mi se pare atitudine demna de marca pe care tocmai ti-ai luat-o :)
Cat despre devalorizare...ti-a explicat Edi in cateva cuvinte si as mai adauga faptul ca in urmatorii ani se va intampla ca si in Romania dieselul sa fie fratele vitreg si mai putin dorit, Franta declarand ca pana in 2020 vor mai circula astfel de motorizari pe meleagurile lor ;)
Gabi
Saab 93 SS 1.8 - 2008
Scott Sportster 2012, 3x10 speed.
Land Rover Carbon, 2010, 3x9 speed.
User avatar
gAAB93
Senior
 
Posts: 212
Joined: 27 Oct 2011, 19:17
Location: Bucuresti

Re: bembeu alb

Postby leeloo » 28 Dec 2014, 09:38

nu este vorba de franta, ci de paris, si e doar la stadiul de intentie, din cauza problemelor mari de poluare , care le va avea oricum indiferent de ce masini circula pe acolo indiferent ca sunt diesel sau benzina.
Pana in 2020 mai e mult.., in schimb chiar acum in cateva tari masinile pe benzina sunt aproape imposibil de vandut fara sa accepti o pierdere serioasa, toata lumea cauta ceva cat mai economic, si ca impozite si consum
e o chestie ii zice criza, somaj 9 % prin Europa, etc. indiferent de ce impresie are X si Y piata la sh in conditiile de acu, cand e saturata de tot ce vrei si ce nu vrei, o face cumparatorul..
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Re: bembeu alb

Postby gAAB93 » 28 Dec 2014, 12:14

Corect, scuze, de Paris era vorba, insa asta este tendinta... Si prea mult nu este, daca-ti cumperi o masina noua nu o vinzi peste doi ani, decat daca o exploatezi suficient...
Gabi
Saab 93 SS 1.8 - 2008
Scott Sportster 2012, 3x10 speed.
Land Rover Carbon, 2010, 3x9 speed.
User avatar
gAAB93
Senior
 
Posts: 212
Joined: 27 Oct 2011, 19:17
Location: Bucuresti

Re: bembeu alb

Postby Edy » 02 Jan 2015, 16:47

Chestii din lumea bemve:
Attachments
received_960232327337373.jpeg
IMG_1297731256859.jpeg
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: bembeu alb

Postby catalinmetal1 » 11 Jan 2015, 09:47

tare asta cu lanturile pe fata :D

pe de alta parte nu pot sa nu ma uit cu un fel de amaraciune cum imi sunt puse vorbe in gura (din nou) si reinterpretate atitudini, si chiar de membri de baza ai forumului.

ca sa fie clar, nu am aruncat niciodata cu rahat in marca asta, am detinut 3 masini, din care una nou-nouta, inca mai am doua, 9-3-ul probabil ca nu il voi da niciodata, am avut oferte concrete de bani sanatosi, insa nici nu mi-am pus problema de a o instraina.

in 9-5ul aero am bagat la bani cu caruta de cele mai multe ori preventiv, nu stiam daca fostul proprietar a facut sau schimbat ceva asa ca am schimbat eu.
cand veti baga cel putin la fel de multi bani in brandul saab cati am bagat eu, poate atunci mai discutam de critici... :)

in 2008 am luat saab nou din showroom de la augusta FARA sa fac vreun test drive nici cu 9-3 si nici cu nimic altceva de banii aia, imi placea marca, si cand am avut bani de ea, am luat-o fara sa stau pe ganduri. s-a dovedit ca am fost inspirat, decat un full option de la un brand usual, mai bine un entry-level de la un brand de soi, cum e Saab. acelasi principiu l-am aplicat si acum cu seria 1, de 20k puteam lua o droaie de masini, cu fel si fel de tehnologii si brizbrizuri, am vrut masina noua, ca deja am 2 vechi, pe principiul lui Edy industria auto ar trebui sa moara fiindca toti suntem niste prosti daca luam masini noi, ar trebui sa luam dinalea de pe vremea lui tataie... sau, in orice caz, nu mai noi de 2011.

daca peste cativa ani voi fi la fel de multumit sau macar pe trei sferturi de multumit de bmw de cum am fost de 9-3, consider ca s-a justificat cheltuiala, cum la fel consider ca cei 23 de k dati in 2008 pe 9-3 si-au scos parleala cu varf si indesat.

da, am avut mari prejudecati in legatura cum bmw, ca si voi toti, da, nu are o imagine prea buna in Ro, ba chiar foarte proasta, asta nu inseamna ca trebuie sa ignoram realizarile tehnice ale unui brand (de top, fie ca va place sau nu).

Edy, tu ca pasionat de masini, ma mir ca faci misto de un brand care are destule referinte in materie de high-end auto, ca sa zic asa... daca frica de asociere te face sa ignori asa ceva, sau atasamentul sau importanta pe care o dai unui badge e asa mare, e cam nasol. daca imi luam Mercedes sau Audi, sau whatever, era mai bine pt forum? sau doar cu BMW ai ce ai?

si eu am o parere proasta despre Renault de exemplu, insa mi-a placut mult RS-ul lui Antonio, si asta vara chiar am cochetat cu gandul a-mi lua un Clio RS EDC (evident nou). apoi am virat spre Seat si am studiat oferta Ibiza Cupra... problema cu masinile astea e ca nu ai cum sa faci un tes drive, le comanzi si asta e!
daca ceva te va deranja la ele, apoi cu ele ramai ca in tara asta nu prea se inghesuie nimeni sa ia clio sau Ibiza de 20-22k... pe de alta parte e si problema vesnica a asfaltului. balon foarte mic inseamna vesnice probleme plus discomfort major.

daca luam RS sau cupra, fiti siguri ca doream sa merg zi de zi cu ea, si pe centura de sud cu gume balon de 35 sau 40 si suspensie sport nu e tocmai ideal pt sanatate nici fizica si nici de buzunar. am zis ca o compacta mai rasarita ar fi un bun successor pt Saab, pt ca s-a dovedit ca una normala, gen 308, nu mai ma satisface asa de mult, nici pe mine si nici consoarta... intre clasa a, a3 si seria 1, de ultima nici nu vroiam sa aud, tot din perspectiva imaginii. nici macar nu am vrut sa fac test drive cu seria 1, pur si simplu impresia despre clasa a sau a3 a fost sub asteptari, incat am zis asa mai mult in sila, wtf, hai sa merg si cu seria 1 sa inchid dosarul. din pacate pt unii forumisti, feelingul instant lasat de seria 1 a fost devastator. am zis ca daca nu o sa am si eu asa ceva mai bine nu mai imi iau nimic si trag de ce am pana cand o cadea tabla de pe ele... s-a intamplat sa gasesc fonduri si sa iau. de ce as fi mai putin mandru de Saab in conditiile astea? nu sunt, numai ca unii din voi mi-ati pus atitudinea asta in carca, la modul sintetic.

aa, ca privesc mai obiectiv acum modul cum Saab e perceput ca brand auto, asta e altceva si consider ca asta imi e benefic, imi largesc punctele de vedere. insa sa scuip cum a zis Gabi, niciodata, ar insemna sa scuip pe mai multe zeci de k bagati in brandul asta, si pe mii de ore de placer de condus. ca unii nu vreti sa intelegeti decat selectiv si sa trageti superficial concluzia, "aa asta si-a luat bemve, se crede mai destept!", imi pare foarte rau pt voi... nu e deloc asa, chiar am pus mult in balanta daca merita sa fac pasul pt o masina fata de care aveam multe prejudecati impotriva. din fericire, daca imi place ceva, nu ma incurc in detalii. si nu imi pun singur bête in roate.

eu (incerc sa) apreciez just un produs, si daca imi place, asta e... iar daca nu, nu. nu, nu cred ca Saab a facut numai masini extraordinare, poate multe au fost la vremea lor, insa ... timpul trece... daca sunteti asa nostalgici, de ce nu ascultati muzica la patefon, si de ce nu folositi numai telefoanele fixe?

tehnologia evolueaza, iar greseala voastra este ca va limitati la a sustine idea de brand, in loc sa sustineti un produs concret. suntem pe forum Saab, just, insa eu consider ca o atitudine sanatoasa si obiectiva din partea fanilor e mult mai utila decat una habotnica de genul "doar Saab e asa si pe dincolo..."

poate va place muzica, si poate aveti trupe/artisti favoriti. eu unul nu am gasit vreo trupa care sa fi scos 100% piese de nota 10, si consider ca am ascultat ceva muzici pana acum. la fel si in literature, sau pictura, sau orice domeniu de creatie. ce e drept, indistria auto nu e o arta insa ni ziua de azi si arta e un domeniu de business, si de aceea mi-a permis paralela.

am experienta vasta de pe forumurile de hifi din tara si de afara (uk de ex)
si acolo tot asa, dar mai ales aici in Ro, erau oameni chititi pe anumite branduri, de ziceai ca le faceau ei sau fratii lor in dormitor sau in garajul personal... adevarate razboaie de brand. am fost si eu fanatic pt un brand pana cand am inteles ca e o diferenta intre ceva care iti place si ceva care chiar e superior. inca imi mai place acel brand insa nu mi-as mai cumpara, am gasit ceva mai bun. habotnicia inseamna involutie dupa parerea mea...

pe de alta parte, daca sustinem un brand atunci el inseamna nu numai ingineri, ci si finante, marketing etc... din punctual asta de vedere, per ansamblu, eu zic ca Saab nu a fost un real succes, fara sa ai fonduri zdravene, stie oricine ca cele mai importante idei nu se mai pot implementa la serie mare. da, Saab este un nume greu privit din perspectiva istorica, insa pe mine, ca si cumparator, ma intereseaz produsele actuale, nu pot merge pe strada in 2015 cu o masina din 1977... e o ineptie, din punctual meu de vedere, care nu vad de ce ar fi mai putin just decat al unuia care vrea lucru vechi... fiecare le stie pe ale lui...

as putea continua mult si bine despre deciziile mele, insa nu are rost.
nu aici unde din pacate vad destul de multa habotnicie. din pacate sunteti chiar voi care ma excludeti incet-incet din acest club, prin remarcile voastre si prin vorbele puse in gura... nu e bai, nu se face gaura in cer ca nu o sa mai vin eu la intalniri, in schimb eu o sa am (si) Saab pt multi multi ani de aici incolo... si apreciez si ma bucura mereu cand vad unul pe strada. nu e exclus ca, cadn finantele vor permite, sa apuc un V6 aero, a ramas si buba asta de stors, si la un moment dat se va stoarce, dar acum nu am cum.

am sa rog moderatorii sa inchida definitive acest topic, ca vad ca incep sa nu mai recunosc unii coforumisti dupa atitudine, si ar fi mare pacat. eu nu sunt omul care se supara asa usor, insa cand vad ca sunt invitat afara printr-o atitudine de (oarecum) stigmatizare, nu astept sa mi se spuna de multe ori.

pana la urma, vorba unui amic, sunt doar niste fiare, iar noi suntem niste copii daca le dam o importanta mai mare decat ar merita, si, mai rau, daca lasam sa se distruga niste legaturi din cauza faptului ca unii opteaza uneori si pt altceva decat "ce-mi place mie".

numai bine in 2015 va doresc!
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 308
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: bembeu alb

Postby danplux » 11 Jan 2015, 10:29

CYA (Consider your audience) .... please!
Saab 9-3/2.2 TiD/ 2001/ Alb
User avatar
danplux
Senior
 
Posts: 177
Joined: 08 Dec 2012, 10:35
Location: Constanţa

Re: bembeu alb

Postby cipsu » 11 Jan 2015, 12:17

Comparam mere cu pere si de aici provine toata emotia asta inutila, vibratiile negative. E un efort irosit pentru ca o asemenea incercare este viciata la nivel de concept :wink:
Doua aspecte trebuiesc considerate aici, unul libertatea de exprimare si opinie si respectul fata de libertatea de opinie a celorlalti si dreptul de a si le exprima. Intamplator sunt posesor atat de SAAB cat si de BMW si am citit lucruri deranjante si enunturi absolute, generalizante, directionate catre ambele directii.
Am mai spus-o si o sustin, comparand nivelul acestui forum monomarca cu cel al altora similare am fost mereu incantat de rezultat si va rog sa ma credeti ca aceast nivel a fost un criteriu pentru care mi-am dorit un SAAB. In timp am fost convins ca nu gresesc inclusiv pe forumurile din afara. Mi-ar placea sa cred ca putem sustine acest nivel si in continuare si ca nu este sortit sa sufere aceeasi soarta pe care producatorul SAAB avut-o. Va rog asadar sa nu va incrancenati in directia opusa. :roll:
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: bembeu alb

Postby bullet » 11 Jan 2015, 12:59

Catalin, Volvo V 40 nu ai testat ? Sau nu te-a atras intr-atat?
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: bembeu alb

Postby leeloo » 12 Jan 2015, 09:46

Asta cu imaginea bmw e o prostie.. din punctul meu de vedere, daca nu imi platesti tu facturile poti sa iti ti parerea pentru tine despre ce masina conduc eu... e cam ultimul criteriu pentru mine...

si eu am avut si bmw si saab, nu sunt un fan al nici unei marci, gen sa vad rosu si in rest nici o alta culoare.
Apreciez unele marci mai mult decat altele si atat.
Mie mi se pare ca un forum auto e un loc unde posesorii schimba pareri despre un anume model care ii intereseaza, afla niste tips&tricks si eventual chiar pot primi sugestii despre diverse probleme.
Discutii de vs sunt nesfarsite si fara rost.
A avut si bmw esecuri si buleli, ca orice alta marca, si de design, si tehnice cum a avut si saab de altfel si de fapt cam toate..
M-am uitat eu la volvo v40.. cu foarte putine optiuni, o cutie automata si un motor la 150 de cai sau pe acolo, deci nu vreo fiara apocaliptica.. ajunge nesimtit, dar extrem de nesimtit de scumpa... e mai scumpa si decat seria 1.. si nu prea vad unde naiba sunt banii aia..
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Re: bembeu alb

Postby catalinmetal1 » 13 Jan 2015, 13:27

bullet wrote:Catalin, Volvo V 40 nu ai testat ? Sau nu te-a atras intr-atat?

n-am mai apucat... ca aspect imi place f mult, si prietenei mele la fel...
daca nu m-ar fi cucerit seria 1 era urmatorul pe lista... din pacate, spre suma de 20k, la care am reusit sa ajung cu ceva (mari) eforturi ( a se citi si datorii), nu stiu daca reuseam decat o masina rulata de vreo 2 ani la test drive (20-30k, hartanita de toti)... una noua trecea lejer de 25k (tot cu motor diesel de 1600 si manuala).
avand in vdere ca pe "dedesubt" mare parte din tehnologie era Ford Focus, vorba colegului leeloo, unde se duceau banii aia? doar pe design? ca pe un focus 1600 diesel decent dotat il scoti la un 16-17k maxim, nou nout. de unde 8-9-10k in plus? totusi daca mi-ar fi placut foarte mult, si as fi gasit o varianta la pret accesibil, nu cred ca as fi spus nu. dar sa fi fost cat mai noua si mai putin rulata, altfel, cele 2 saab-uri ale mele erau suficiente.
acum , oricum, nu imi mai pasa...
ca o paranteza, am condus V50 model 2011 cu motor de 1600 diesel, cutie manuala, si nu m-a dat pe spate. e o masina ok, dar nu imi transmite nimic, asa cum o face un 9-3SS sau seria 1.
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 308
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: bembeu alb

Postby bullet » 16 Jan 2015, 12:54

Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: bembeu alb

Postby csb » 16 Jan 2015, 23:31

Spatele chiar imi place, dar la bara fata le-a fugit creionul :P
SAAB 93 VECTOR, 2007, 1.9 TiD 150cp, Nocturne Blue
SUZUKI SX4 1.6 GS 4WD, 2010, 120cp, Silky Silver
User avatar
csb
Saabist
 
Posts: 726
Joined: 10 Jan 2010, 19:50
Location: Brasov

PreviousNext

Return to My Other Car

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron