by Edy » 26 Nov 2014, 08:13
Mda, parca si acum rasuna prin timpanul urechii ce mi-ai spus ca test drive-ul cu BMW a fost o experienta nereusita si curand uitata odata ce ai urcat in 9-3 SS (incomparabil superior SAABul, parca asa ai spus) ca apoi cateva saptamani mai tarziu sa te vad cu bemebeu' in curte! A, bine, daca a fost o ocazie de neiertat si in loc de 25-30000 cat e una noua ai luat-o la 15000 sau 10000 de euro din showroom, asta e altceva: e genul meu de masina la care nu pierzi nici un ban, ba chiar mai castigi ceva peste si iti faci si damblaua cu ea.
Curand isi va pierde aura aceea de nou si de inedit, isi va da arama pe fata si vei incepe sa vezi cat este de anosta la interior, este si o masina urata (prin comparatie cu seria 2 sau 3 chiar) si nici nu prea este considerata bembe in adevaratul sens cum nici seria A la Mercedes nu era pana mai de curand, cand s-a lansat modelul nou.
Vezi ca declaratii de genul asta nu fac cinste unui posesor de multi km la volanul unor SAABuri foarte puternice, citez " instabil? bmw!? poate ai mers pe gheata...pe uscat cel putin, eu n-am pupat saab care sa mearga asa... si am incercat destule...serios vorbind, in ultimul timp am mers cu mai multe modele bmw, si a trebuit sa recunosc ca, desi dpdv imagine stau f prost la noi, dpdv tehnic si feeling la volan, cam greu de batut!". Ce, ai mers 10 km cu tractiune spate si dintr-o data ai patruns in alta galaxie? Si eu am mers cateva zeci de mii de km cu Honda S2000, auto mult superior bembeului tau si nu mi-am permis astfel de afirmatii. Ca orice tractiune, indiferent ca este fata, spate sau integrala, sunt avantaje si dezavantaje. O sa discutam la iarna despre dezavantajele bembeului tau, cand vei prefera sa plimbi SAABul...
Altfel, din punctul meu de vedere, te-ai ales cu un auto a carui cost de intretinere este foarte mare, dilema cea mare o vei lovi cand vei incepe sa schimbi articulatii, senzori ce cad foarte des si nu in ultimul rand intretinere (numai pentru 4-5 litri de ulei o sa platesti 100 de euro minim). Pentru a mentine garantia trebuie sa te duci la Bavaria sau MHS si au grija baietii de sufletul tau sa-i pomenesti si pe lumea cealalta! Piese aftermaket nu se gasesc din abundenta si sa ai de unde alege (cum de pilda gasesti pentru SAAB), fa-i casco pentru ca daca o lovesti o sa ai o experienta foarte dureroasa.
Cam atat, vad ca nu ai invatat lectia de la Pejo, dar tu stii cel mai bine!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/https://www.facebook.com/nxsautomobile