Aseara am picat de oboseala pe la vreo 9 seara si bineinteles ca la 5 dimineata misunam deja prin casa deci am timp sa postez si aici, cu noua maisna, dupa ce am primit si acceptul moderatorilor.
Cateva poze, sunt facute a doua zi dupa ce am luat-o.. era 9.30 dimineata si inca bezna aproape..
este versiunea Active, in Belgia sunt 3 nivele de echipare, asta e al doilea.. cu un pachet business pack +
Din dotarile mai notabile..
Culoarea e meteor grey metalizat, nu vroiam inchisa ca se vede orice scama pe ea, asta e mai antijeg.
-cutia automata 6 trepte, pare a fi foarte ok, e destul de rapida. ei se lauda ca schimba 3 trepte in 0.15 secunde, eu ma cam indoiesc..
-clima "bizona"
-navigatie, pare si asta ok, e tom-tom si poate fi upgradata online via un sd card si la un pret rezonabil, vreo 40 de euro upgrade-ul, nu cu sutele pe la reprezentanta.
-sistem audio bose cu 6 boxe, e decent
-comenzi pe volan
-tempomat
-senzori de ploaie, super importanti in infectia asta de belgie..
-incalzire in scaune
-buton start stop, keyless..
-senzori de parcare fata spate
-smart city brake
-faruri automate,si dinalea care vireaza, desi din ce vad nu trec pe faza lunga sub nici o forma, sa mai sap prin optiuni..sau probabil trec doar daca esti in pestera gen..se pare ca se poate face un reglaj la sensibilitatea senzorilor la reprezentanta.
-RVM, avertizarea de unghi mort
-ma rog are BT, te poti conecta cu telefonul, muzica de pe usb etc...
Ce ii lipseste..
-scrumiera.. nu exista nici ca optiune decat sub forma de pahar de logan..
-trapa.. nasol, pe aia la 130 pe autostrada o saltam si fumam linsitit fara sa imi vajaie capul, din motive care imi scapa e imposibil de comandat cu trapa in europa
-xenon ..asta nu e mare drama, par ok si astea halogen, am mers pe o vreme ingrozitoare si chiar luminau ok.
Daca vroiam musai xenon mai asteptam vreo 4 luni..
-in poze e cu jentile de vara originale, intre timp am pus jante de tabla de 16 cu gume de iarna, niste uniroyal ms 77
Boii au uitat sa imi comande si capace si fiind intr-o graba fantastica deoarece trebuia sa plec in Ro datorita unei urgente in familie, dupa ce am mers prin 2 magazine am gasit singurul set de capace de 16 inch pe stoc, cele mai oribile posibil , stil 4 tuning..
masina e toata construita in jurul soferului si a placerii de a conduce, altfel ii lipsesc chestii de detalii prezente pe suratele germane sau europene..
Tinuta de drum este fantastica, si nu stiu cum dracul au reusit sa o faca fara ca suspensia sa iti rupa cocoasa, e chiar foarte confortabila..este mult peste passat-mondeo cu care concureaza la pret..
Motorul e foarte eleastic, si datorita celor 2 turine, trage din orice unghi, nu se sufoca peste 3k ture ca un diesel clasic, masina e bine antifonta, chiar si la rece se aude foarte discret, cand e calda si o parlest se aude un fel de grohait relativ placut chiar.. nimic deranjant.
In schimb dealur-ul belgian.. incompetenta pura.. nu mi-au pus ultima versiune de soft, si din cauza asta daca masina e parcata in umezeala, omniprezenta in Belgia,(e problema arhicunoscuta rezolvata via soft), i-eloop se dezactiveaza si nici i-stop nu mai merge daca i-eloop nu merge,
Se poate rezolva deconectand bateria 10-15 min dar fara update-ul de soft nu dureaza mult minunea..
cand ajung inapoi ma duc in De sa se ocupe astia, service in Belgia nu o sa pupe masina asta, vitele dracului.
In rest foarte multumit, iar consumul e fantastic..chiar si cel urban cu frigul asta si zapada pana in gat 11 %
In romania mergand la limita sigurantei, deci nemanajata.. sub 6.. 5.8-5.9 %., astea sunt dupa rogaj, prima mie de km a consumat sensibil mai mult.