Mazda 6 2.2 D AT, noua jucarie

Conduci si altceva in afara de SAAB?

Mazda 6 2.2 D AT, noua jucarie

Postby leeloo » 28 Dec 2014, 05:14

Aseara am picat de oboseala pe la vreo 9 seara si bineinteles ca la 5 dimineata misunam deja prin casa deci am timp sa postez si aici, cu noua maisna, dupa ce am primit si acceptul moderatorilor.
Cateva poze, sunt facute a doua zi dupa ce am luat-o.. era 9.30 dimineata si inca bezna aproape..
este versiunea Active, in Belgia sunt 3 nivele de echipare, asta e al doilea.. cu un pachet business pack +
Din dotarile mai notabile..
Culoarea e meteor grey metalizat, nu vroiam inchisa ca se vede orice scama pe ea, asta e mai antijeg.
-cutia automata 6 trepte, pare a fi foarte ok, e destul de rapida. ei se lauda ca schimba 3 trepte in 0.15 secunde, eu ma cam indoiesc..
-clima "bizona"
-navigatie, pare si asta ok, e tom-tom si poate fi upgradata online via un sd card si la un pret rezonabil, vreo 40 de euro upgrade-ul, nu cu sutele pe la reprezentanta.
-sistem audio bose cu 6 boxe, e decent
-comenzi pe volan
-tempomat
-senzori de ploaie, super importanti in infectia asta de belgie..
-incalzire in scaune
-buton start stop, keyless..
-senzori de parcare fata spate
-smart city brake
-faruri automate,si dinalea care vireaza, desi din ce vad nu trec pe faza lunga sub nici o forma, sa mai sap prin optiuni..sau probabil trec doar daca esti in pestera gen..se pare ca se poate face un reglaj la sensibilitatea senzorilor la reprezentanta.
-RVM, avertizarea de unghi mort
-ma rog are BT, te poti conecta cu telefonul, muzica de pe usb etc...
Ce ii lipseste..
-scrumiera.. nu exista nici ca optiune decat sub forma de pahar de logan..
-trapa.. nasol, pe aia la 130 pe autostrada o saltam si fumam linsitit fara sa imi vajaie capul, din motive care imi scapa e imposibil de comandat cu trapa in europa
-xenon ..asta nu e mare drama, par ok si astea halogen, am mers pe o vreme ingrozitoare si chiar luminau ok.
Daca vroiam musai xenon mai asteptam vreo 4 luni..
-in poze e cu jentile de vara originale, intre timp am pus jante de tabla de 16 cu gume de iarna, niste uniroyal ms 77
Boii au uitat sa imi comande si capace si fiind intr-o graba fantastica deoarece trebuia sa plec in Ro datorita unei urgente in familie, dupa ce am mers prin 2 magazine am gasit singurul set de capace de 16 inch pe stoc, cele mai oribile posibil , stil 4 tuning..
masina e toata construita in jurul soferului si a placerii de a conduce, altfel ii lipsesc chestii de detalii prezente pe suratele germane sau europene..
Tinuta de drum este fantastica, si nu stiu cum dracul au reusit sa o faca fara ca suspensia sa iti rupa cocoasa, e chiar foarte confortabila..este mult peste passat-mondeo cu care concureaza la pret..
Motorul e foarte eleastic, si datorita celor 2 turine, trage din orice unghi, nu se sufoca peste 3k ture ca un diesel clasic, masina e bine antifonta, chiar si la rece se aude foarte discret, cand e calda si o parlest se aude un fel de grohait relativ placut chiar.. nimic deranjant.
In schimb dealur-ul belgian.. incompetenta pura.. nu mi-au pus ultima versiune de soft, si din cauza asta daca masina e parcata in umezeala, omniprezenta in Belgia,(e problema arhicunoscuta rezolvata via soft), i-eloop se dezactiveaza si nici i-stop nu mai merge daca i-eloop nu merge,
Se poate rezolva deconectand bateria 10-15 min dar fara update-ul de soft nu dureaza mult minunea..
cand ajung inapoi ma duc in De sa se ocupe astia, service in Belgia nu o sa pupe masina asta, vitele dracului.
In rest foarte multumit, iar consumul e fantastic..chiar si cel urban cu frigul asta si zapada pana in gat 11 %
In romania mergand la limita sigurantei, deci nemanajata.. sub 6.. 5.8-5.9 %., astea sunt dupa rogaj, prima mie de km a consumat sensibil mai mult.
Attachments
post-164-0-80232400-1419326797.jpg
post-164-0-99835500-1419326807.jpg
post-164-0-47265500-1419326803.jpg
post-164-0-14480900-1419326816.jpg
post-164-0-10976100-1419326820.jpg
post-164-0-07764500-1419326812.jpg
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Re: Mazda 6 2.2 D AT, noua jucarie

Postby andybumbu » 28 Dec 2014, 09:51

Reusita masina, sunt putin surprins ca nu ai optat pt break :roll:
Transmisia oricat de buna ar fi, are handicapul treptelor+ambreiajul, adica e cam in urma vs germanii cu 7 sau 8tr, ca sa nu zic de 9tr...Legea o fac cei de la ZF, dar asta se poate doar la tripleta germana sau Jag. sau RangeRover ...din alta galaxie, ma refer la pret :evil: Pe de alta parte, probabil e mult mai fiabila, partea cu rapiditatea e :lol:
In rest daca o comparam cu cine trebuie, ma refer la clasa sa, e o optiune demna de luat in seama.
Designul e excelent, motorul biturbo...., consumul :lol: , transmisia e oarecum depasita, echiparea-optiunile sunt la toti producatorii de "neinteles"... :evil:
Ceva detalii legate e garantie-limita de km, pret :roll:

Sa o stapanesti sanatos, asta cere doar sa inghita km, cine are limuzine diesel ..... :D
uite un review interesant
https://www.youtube.com/watch?v=HyMoZoRLc8Q
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Mazda 6 2.2 D AT, noua jucarie

Postby leeloo » 28 Dec 2014, 10:23

LA asta se poat plia bacheta ca la break.
Al doilea motiv a fost timpul.. venea prin aprilie..ca pret era identicasi chair ceva mai scurta, cea ce nu era un lucru rau.. e greu de gasit loc de parcare lateral sa incapa..


Zf face in continuare cutii in 6 trepte, cele cu 8 trepte sunt destinate exclusiv sectorului premium.
Cutia aia cu 8 trepte de la Zf la ora asta cred ca e cea mai buna cutie automata de serie mare din lume.
Aia cu 7 trepte de la mercedes, e absolut banala, si e veche veche ca tehnologie.
Ford de la anul renunta la cutiile dkg, ma rog la ei se numesc power shift si se indreapta spre solutia si modelul ZF, de imbunatatire a cutiilor automate clasice. dkg-urile. sunt o bataie mai mare de cap decat merita, probleme de fiabilitate, faptul ca nu suport cupluri mari si multe alte belele, In trafic urban sunt naspa, asta a fost unul din motivele pentru care am exclus din lista orice masina care nu avea automata clasica , ci DKG sau orice alta denumire de marking a unei cutii similare.
Cutia de acum de pe mazda 6 e similara cu cea punea bmw pe e60 in 2003.. la rapiditate schimburilor, prezenta ambreiajului intermediar.desi plusul de consum apre a fi mai mic din cauza range-ului mai mare la torque lock-up.... e normal, nu e marca premium si vor sa tina costurile jos, costul masinii ar creste binisor daca ar pune o cutie zf de 8 trepte..
E foarte ok, desi kickdown-ul se face un pic mai ciudat..daca esti la peste 2500 de ture si pur si simplu calci la fund nu schimba, trebuie sa ridici putin piciorul, apoi sa apesi repde iar, nu neaparat pana la fund si atunci face downshift indiferent de situatie.
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Re: Mazda 6 2.2 D AT, noua jucarie

Postby Mihai.Alex » 28 Dec 2014, 21:03

Super misto noua jucarie!
Sa te bucuri de ea si multi km fara probleme.

Sent from my Absolut bottle.
Saab 900NG Coupe, 1996, 2.0Turbo, 185CP, Negru.
Seat Ibiza, 2007, Cupra Look.
User avatar
Mihai.Alex
Master
 
Posts: 270
Joined: 21 Dec 2011, 23:15
Location: Bucuresti

Re: Mazda 6 2.2 D AT, noua jucarie

Postby Edy » 29 Dec 2014, 09:08

O masina japoneza cu un design deosebit, echipare excelenta, motor bun si cu preturi incepand de la 22000 euro pentru masina noua (mai ieftin decat passsssattt) oricand as alege japoneza in fata hitleristelor; nu aceeasi parere ne impartaseste si suprejurnalistul semiadormit Adrian Mitrea (superfan Golf: atata vreme cat exista golful ce rost au celelalte masini) care se contrazice din start cand face reviewul acestei masini: incepe bine spunand ca 6-le aminteste de masini mult mai scumpe dar cu pret de achizitie mult mai bun, dupa care o da in barci comparand-o cu acestea! Auzi la el: masina e naspa pentru ca cotiera nu este reglabila pe inaltime (un standard de calitate desavarsit de passat), iar se ia de mocheta subtire si ieftina de parca sta cu limba pe ea tot timpul si sistemul de infotainment mai vechi decat la bembe sau seat (vezi doamne VAG) sau cutia automata ceva mai veche decat cutiile in 8 trepte. Pai, mitrea asta e un grozav! Intai o lauda ca este mai accesibila ca pret decat majoritatea concurentei in conditiile in care "feeling-ul" este de masina premium, apoi o da in barci ca la pretul acela nu are cotiera reglabila sau cutie cu 8 trepte.... :mrgreen:
Sa lasam tampitii sa traiasca si ei...
Evident, cred ca ar fi putut sa puna si cutii cu 9 trepte pe mazda 6, o mocheta mai groasa si infotainment mai grozav, dar oare nu ar fi ridicat pretul masinii cu vreo 10000 de euro chestia asta? :| :?:
Interesul lor era sa faca o masina mai aratosa si mai buna decat concurenta, dar nu sa o faca mai scumpa!
Mai tineti minte ce fetze aveati cand noul 9-5 2010 a iesit la un pret incepand de la 29000 euro+TVA pentru entrylevel aproape chel, adica acelasi pret cu 9-5 Aero full din vechea generatie? :wink:
Asa ca nu criticati oamenii cu ochii mijiti ca vor sa aiba si vanzari pe langa o masina moderna ce, in opinia mea, cam da clasa passssaaaatului sau fordului mondeo (nu ca acestea ar fi masini nasoale, dar este o chestie de gust)
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Mazda 6 2.2 D AT, noua jucarie

Postby MagicPenguin » 29 Dec 2014, 10:31

Este superba masina! Felicitari inca o data!

Inca de anul trecut am fost de parere ca Mazda6 este o alternativa mai interesanta decat 9-3-ul renascut. Singurul lucru care am considerat ca ar merita sa fie imbunatatit la acest model este infotainmentul la care sa facut upgrade pe facelift-ul proaspat anuntat.
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Mazda 6 2.2 D AT, noua jucarie

Postby cipsu » 29 Dec 2014, 13:18

MagicPenguin wrote:Este superba masina! Felicitari inca o data!

Inca de anul trecut am fost de parere ca Mazda6 este o alternativa mai interesanta decat 9-3-ul renascut. Singurul lucru care am considerat ca ar merita sa fie imbunatatit la acest model este infotainmentul la care sa facut upgrade pe facelift-ul proaspat anuntat.


Nu se pot compara cele doua modele, sunt deja tehnologii diferite si cred ca e o diferenta de 6-7 ani. Mazda a dat lovitura inclusiv la design, cand au scos acest model nu prea avea cu ce sa se compare, cred ca e prima oara cand japonezii au setat trendul in aceasta directie.

E o masina completa, nu cred ca se face de ras in comparatii cu oricare alt model din clasa si segmentul ei de pret.
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: Mazda 6 2.2 D AT, noua jucarie

Postby leeloo » 29 Dec 2014, 21:04

Din punctul meud e vedere concurenta principala la mazda 6 e passat si mondeo, si ca dimensiuni si ca pret..
Pentru cinveca caruia ii place sa conduca masina ca placere pura la condus e peste ambele, am facut drive test cu toate.
DAca poti trece peste faptul ca gradul de personalizare a optiunilor e foarte redus alegerea e evidenta.
CAt despre cum arata, doar daca esti orb nu poti aprecia designul.
Eu nu folosesc sistemul ala de infotaimant decat sa ascult radio 90 % din timp, mai am si vreo 2 cd-uri.
Cineva care are nevoie de mai mult se va orienta spre altceva.
De 3 zile inot prin zapda prin tulcea cu un consum exclusiv urban de 11.8 fara ca i-elop si i-stop sa functioneze ( dealer-ul de la care am luat-o e complet retardat, sistemul cand detecteaza multa umezeala se dezactiveaza, trebuie facut un update de software, ma duc in de cu ea cand revin acasa, masina asta nu mai pupa dealer belgian. )
Motorul se incalezste extraordinar de repede, azi erau 0 grade, am iesit din parcarea de la bloc, am stat la un semafor cam 1 min, am urcat o panta de 300 m si gata a disparut indicatorul albastru de temperatura, geamurile erau dezghetate complet, e absolut remarcabil pentru un diesel... se pare ca chiar functioneaza chestia ai prin care deschide valvele de evacuare ca sa traga aer cald de pe galeria de evacuare sa se incalzeasca rapid.
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Re: Mazda 6 2.2 D AT, noua jucarie

Postby n0iz3 » 29 Dec 2014, 23:09

Foarte faina, sa o plimbi sanatos!
2008 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Laurin & Klement
ex-2003 Saab 9-3 SS 2.0t. You hear the turbo spooling... aaaaaaand I'm gone.
Image
User avatar
n0iz3
Saabist
 
Posts: 552
Joined: 16 Aug 2011, 10:20
Location: Bucuresti

Re: Mazda 6 2.2 D AT, noua jucarie

Postby andybumbu » 29 Dec 2014, 23:55

comparatiile astea...vorbiti de noul Mondeo, noul Passat :roll: sau....
Multe optiuni SF nu exista si nici nu vor exista la japoneze etc
Problema majora a japonezelor e lista de optiuni, mult, mult mai mica si ciudata vis a vis de europene
Doi, pe parte de transmisii sunt mult, mult in urma
Trei, pe partea de motorizari, iarasi, au doua-trei motoare per model
Patru, pe parte de tractiune, iarasi doar fata rar integrala
Cred ca fiecare face o alegere subiectiva, functie de bani-oferte-alternative, gusturi, experiente anterioare..

Din pacate, saab nou numai putem sa cumparam...

p.s. iti imaginezi ce consum aveai cu automata saab, daca cu asta ai 12% :lol: in conditiile astea de vreme..
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Mazda 6 2.2 D AT, noua jucarie

Postby leeloo » 30 Dec 2014, 01:57

pe transmisii nu vad unde sunt in urma.
Chiar nu vad in gama lor de pret sa fie cu ceva in urma cutiiile.
Cutiile manuale, care inca sunt inca majoritare in europa la vanzare sunt la fel de performante si foarte precise, iar cele autoamate, daca compari cu vag, singurul lor minus e consumul in plus, care la dkg nu exista, dar in rest castigi pe alte parti
MA rog, asta a fost alegerea mea, e clar da daca imi placea passat mai mult luam passat, de bani nu era problema ca la pret era tot pe acolo ba chiar asa e chiar ceva mai scumpa la impozite ..
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Re: Mazda 6 2.2 D AT, noua jucarie

Postby andybumbu » 30 Dec 2014, 17:52

Ma refeream la faptul ca japonezii ofera pe masinile lor, optiuni mult mai reduse decat concurenta europeana, cu avantajele si dezavantajele acestei situatii. Doi, sunt putin mai conservatori si vis a vis de anumite componente, adica de ce sa schimbe ceva ce functioneaza, de unde rezulta si fiabilitate mai mare a anumitor repere..
Aia era intrebarea mea, comparatia cu mondeo-ul vechi, care a iesit din fabricatie si a passat-ului vechi :roll: :idea: Cele noi, cred ca per general sunt mai complexe, e normal...
Gusturile nu se discuta, e o masina excelenta, iar cu motorizarea biturbo diesel+cutia automata, e perfect. Eu sincer nu as avea curaj pe automat, dar nu se stie....Chiar astazi am vazut una combi+avea un monstru de portbagaj Thule, arata tare fain, imi place combiul, gusturile :D
Ai in vedere si instalarea unei incalziri auxiliare gen Webasto? Ma gandesc ca ai leasing sau rate pe mai multi ani, deci e a ta, nu mai scapi de ea :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Mazda 6 2.2 D AT, noua jucarie

Postby leeloo » 30 Dec 2014, 18:08

am luat o finantare pe 3 ani.
E adevarat cu optinalele, e mai saracie, am zis si eu asta..
Nu stiu cum sa zic, in belgia chiar nu e nevoie de webasto.
Motorul se incalzeste extraordinar de repede, ieri erau putin sub 0 grade, am pornit, am iesit din parcare, am stat la un semafor cam un minut ca avea cronometru dinala, de acolo urcam o panta, in 300 m disparuse indicatorul ala albastru, deci sa incalzise deja cat de cat..
ei se lauda ca au o chestie care deschide valvele de evacuare si umple cilindrul, trage aer si de pe galeria de evacuare si il umple cu aer cald, cand motorul e rece, se pare ca chiar functioneza.
Repet am ramas uimit.
Daca ar mai fi sa ii mai adaug ceva ar fi o alarma, dar numai de la ei si montata la ei, orice alta varianta in ceva timp si la prima problema electrica o arunci pe geam..
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Re: Mazda 6 2.2 D AT, noua jucarie

Postby andybumbu » 30 Dec 2014, 18:16

Avem montata pe Audi o instaltie Eberspacher, care e peste Webasto, raceste si incalzeste prin telecomanda cu unde radio.Sfideaza vremea+are pe telecomanda statie meteo cu toate datele :idea:
Al dracu japonezii astia :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Mazda 6 2.2 D AT, noua jucarie

Postby leeloo » 31 Dec 2014, 08:49

am auzit de ei, dar ma repet, in Belgia iarna trecuta am prins cred 2 zile de iarna sub 0 grade. In conditiile astea nu merita.
Ca acum sunt in Ro la -15, e ocazional..
De banii aia as cumpara altceva.. de exemplu o imprimanta 3d sa imi fac o scrumiera sa se potriveasca in lacasul de jos..unde trebuia sa fie.. :)
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Next

Return to My Other Car

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest