by Edy » 13 Feb 2010, 18:13
Nu doresc sa-mi rup SAAB-ul pe hartoapele care apar zilnic in Bucuresti si mai ales in interes de serviciu. Sa stau bara la bara inseamna benzina arsa fara satisfactie deci programul de folosinta este de l-v dupa ora 21 si in weekend. In rest merg cu o astra combi diesel si e o alegere in principiu economica; pentru ca-mi sta in gat, chiar daca este masina noua, o sa dau opelul la un agent de vanzari si o sa urc intr-un SAAB 9000 CSE din 96 (cel dela intalinre) care mai are un pic si o sa fie gata (toate masinile mele trebuie sa fie impecabile din punct de vedere tehnic si estetic - sa zicem ca asta ar fi defectul meu - ). Chiar daca este o masina veche (14 ani) functioneaza perfect si este destul de fasneata! O sa revin cu mai multe detalii, toate la timpul lor!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/https://www.facebook.com/nxsautomobile