Cred ca cel mai misto ar fi sa nu platim deloc asigurari
Intr-o tara educata, in care totul se face pe principii clare, de mai bine de 100 de ani, se aplica mai multe criterii in emiterea unei polite Rca. va dau ex.concret al Germaniei:
-tara europeana cu cea mai vasta retea de autostrazi din Eu
-cele mai multe masini inmatriculate dintre tarile europene, peste 65.000.000
-singura tara din lume fara limita de viteza pe autostrazi, teoretic
-cele mai putine accidente rutiere grave+cei mai putini morti&raniti din Europa
Ce rezulta - explicatia cu asigurarile, la ei nu ajunge doar cilindreea unei masini, se ia in calcul si puterea masinii. de ce? simplu, fiindca daca ai mai multi cp se presupune ca si calci pedala, deci si riscurile cresc exponential. apoi:
-daca ai experienta la volan
-daca ai absolvit cursuri de conducere activa&pasiva
-ce varsta are proprietarul masinii
-cate masini are in proprietate clientul
-cate persoane mai conduc masina respectiva, ce varsta au; cu cat mai multe&tinere, cu atat creste Rca-ul
- C.V-proprietarului, cate daune a produs in timp, ...
-esti intrebat de rulajul anual- Km multi, risc mai mare = Rca mai mare
Deci, ce ne mai intrebam cat platim pe Rca in Ro, cand suntem dupa Bulgaria, o tara cu un numar extrem de ridicat de accidente mortale, tamponari si inscenari de accidente pt. casco-uri!
P.S.in Germania sunt anual sub 2500morti la 65.000.000masini, iar in Ro cam 4000morti la sub 4.000.000