In garajul nostru: Honda Civic

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby mtudorascu » 28 May 2012, 08:42

Domnilor,

Haideti sa nu ne mai certam.

Ganditi-va ca in Asia realitatea este in oglinda fata de Europa, acolo marcile cele mai intalnite sunt Honda si Toyota si haideti sa ne imaginam un scenariu similar, tot pe un forum de Saab din respectiva regiune unde cateva persoane pledeaza pentru calitatile Golfului, pentru ca li se pare ca este marginalizat in competitia cu Honda.
Asta este....pana una alta suntem Europeni si aici avem tendinta de a ne cumpara si analiza mai intai masinile noastre continentale iar abia apoi restul.
Aceeasi situatie si in Asia unde (in afara de China poate) concernul VW nu este in topul preferintelor.
Batalia se va da in anii ce urmeaza intre Europeni si Japonezi (pe Americani eu ii consider iesiti din cursa) pe pietele din tarile BRIC (Brazilia, Rusia, India, China) restul regiunilor sunt deja impartite si nu vor fi rasturnari de situatie prea curand.

Tot din aceasta cauza cred ca nu putem acuza doza generala de subiectivism a Europenilor in comparatiile cu japoneze sau americane.
Eu sunt inclusiv de parere ca daca Saab ar fi fost la un moment dat parte dintr-un concern European ar fi avut mai multe sanse de reusita.

Atenti, nu contest calitatile japonezelor, sunt reale, precum nici pe cele ale masinilor europene.

In cea ce priveste calitatea articolelor lui Adrian, cu sau fara cel al Civic-ului, pe mine m-au convins si m-au facut cititor al site-ului sau si de aceea sper sa ramana "gazduit" in continuare si la noi.

Inchei cu mentiunea ca mie nu imi place nici Golful si nici Civicul, DAR, in conditiile in care as fi "obligat" sa aleg vreuna as alege Golful cu argumentul ca sustin industria continentului pe care ma aflu...
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Edy » 28 May 2012, 09:13

Bun, Mihai ar alege Golful ca sa sustina industria continentului in care se afla, un considerent frumos care presupun ca nimeni nu s-ar fi gandit. Deci varietatea motivelor pentru care s-ar cumpara sau nu o masina este foarte mare si merita de luat in considerare fiecare.
Stupid este sa faci un review al unei masini pe care o cataloghezi din start ca proasta, nepreferata europenilor din moment ce, logic, golf este lider de vanzari...Intelegi aluzia si trimiterea?!
Nu se cearta nimeni aici, stai linistit, dezbatem o problema mare in randul jurnalistilor europeni si mai ales romani. Se fac greseli mari si ne-am cam saturat.
Nu elimin rubrica 0-100.ro din cauza unor discutii in contradictoriu cu colaboratorul direct pentru acea rubrica, asta ar fi stupid, dar daca Adrian ar alege sa nu mai scrie acolo din motive ce-l privesc personal am putea sa gasim si alte surse de stiri auto care sa le avem pe forum. Nu pot sa oblig omul sa scrie daca nu mai vrea!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Adrian Mitrea » 28 May 2012, 11:23

Vad ca de cei 16,5 milioane de posesori de Civic nu mai zici nimic Edy. Ai venit pe forum cu o informatie gresita, un argument fals in favoarea masinii pe care o sustii. Apoi tot o tii pe a ta si nici nu-ti ceri scuze pentru informatiile gresite pe care le postezi. Scuze fata de ceilalti cititori ai forumului, nu fata de mine. Nu se face, oricate categorii in permis ai avea.

La experienta pe care pretinzi ca o ai, ma asteptam la mai mult discernamant si echidistanta din partea ta.

- se incheie review-ul cu o nota de incredere "the Civic is well bild and reliable hatchback"
Bravo, nota 10!


Bravo, nota 4, stai jos. O fi bine construit Civic, nici eu n-am spus altceva, dar sa spui despre o masina abia lansata ca fiabila... Hai sa fim seriosi. Una e reputatia, alta e ce demonstreaza timpul pentru un nou model. Sa asteptam si sa vedem.

Ce e atasamentul ala dubios? ...hondaauto.ro.... Ma asteptam sa stii care e site-ul oficial al Honda in Romania, din moment ce m-ai invitat in curtea Honda Trading Romania la o cafea, ca sa corectez testul. Tocmai de aceea ma lupt de unul singur ca tampitul sa fac fisele alea tehnice pentru masinile testate, pentru ca in Romania difera cifrele de la un dealer la altul. Verific in 3 locuri specificatiile tehnice de 3 ani de zile si crede-ma ca mi-au vazut ochii destule. Inclusiv portbagaj cu volum mincinos la Civic, Kia Sportage (cel vechi) cu portbagaj mai mare decat Seria 5 Touring. Si muuulte altele. Civic 1.8 Executive atinge 100 km/h in 9,7 secunde si cu asta basta. Nu-mi veni cu print screen-uri de pe tot felul de siteuri dubioase!

Motorul de 1,6 litri diesel o fi in intampinarea clientilor europeni, dar abia la anul vine. Asta in conditiile in care piata e plina de 1.5 dCi, 1.6 CRDi, 1.6 TDI, de la masini ca Polo pana la Renault Laguna. Ce vreau sa spun este ca Honda si japonezii in general inteleg foarte tarziu sa se adapteze pe aceasta piata europeana. Singurii mai in pas cu lumea sunt Nissan. Si vand foarte bine!

Pana una alta eu am testat un 1.8 aspirat al carui singur atribut este consumul mic pentru cilindreea lui. Atat. Sa vina motoare noi si preturi noi si mai vorbim. Eu vorbesc de masina pe care am testat-o, nu de ce va lansa Honda peste 15 ani.

"Marea surpriza e ca Honda a decis sa mearga pe aceeasi linie de design ca la vechiul model. Si spun ca e o surpriza pentru ca acest Civic a fost creat special pentru europeni, dar europenilor nu prea le place un astfel de design. Cel putin asta e concluzia logica din moment ce Volkswagen Golf este cea mai bine vanduta masina din Europa", asta am spus in test si sustin indiferent cat de vehementi ar fi unii.

Daca intri intr-un Golf, Astra, Focus, vei vedea toate au cateva coordonate de la care nu se abat:

- pozitie de condus joasa
- spatiu mare pentru cap si coate
- instrumente de bord conventionale, dar cu iluminare avangardista (nu puse in centrul bordului sau pe straturi cum e la Honda, etc..)
- butoane bine organizate pe zone de interes FOARTE CLAR delimitate (zona radio-multimedia, zona climatizare)

La exterior toate sunt hatchback-uri cu 5 usi, caroserii cu doua volume, capota proeminenta. Nu monovolume cum e Honda Civic, cu o capota foarte aplecata, de parca s-ar fi asezat un elefant cu fundul pe ea.

Si semnalizarile spate la Civic. La cat de mari sunt stopurile alea, cu tot cu rolul lor aerodinamic, eu zic becul ala de semnalizare merita un spatiu mai mare decat un varf de unghie. Organizarea interioara a stopurilor merita mai multa atentie si proportii mai echilibrate.

Pai oameni buni, cum sa sustii ca ai creat o masina pentru europeni, cand de fapt ai creat una cu un design si mai ciudat decat cel de dinainte, iar pe partea de motoare ai adaugat sau scazut 2 CP. Unde e masina noua? Unde e masina pe placul europenilor? Daca noul Civic este pe placul europenilor, inseamna ca si vechiul Civic era pe placul europenilor si atunci nu mai faci, ca producator auto, atata tam-tam. Honda face mai multa gargara pe noul Civic decat s-a straduit sa faca o masina cu adevarat noua si pe placul europenilor. Asta e tristul adevarat si veti vedea in vanzari ca obiectivul de a crea o masina pentru Europa este un mare chix. Sa o vanda la pret de masina coreeana, nu de Astra Full Options, si atunci va avea succes.

Niste harti de injectie optimizate nu mi se pare ceva wow la un producator auto de talia Honda. Asta in conditiile in care Golf 7 vine in toamna cu motor 1.4 TSI la care pot fi dezactivati 2 cilindri din patru pentru emisii mai mici. Fiat are fantasticul motor de 875 cmc TwinAir, turbo, cu doua pistoane, de 85 si 105 CP. Astea sunt inovatii domnilor, nu un motor cu 4 cilindri de 1,8 litri, 142 CP (+2 CP fata de vechiul model), cu acelasi VTEC care exista de mai bine de 25 de ani pe piata.

Hai mai departe. Ce a facut Honda cand s-a vazut nevoita sa treaca motoarele la Euro 5? A omorat Type-R-ul ca n-au fost in stare sa scoata Euro 5 dintr-un 2.0 aspirat de 200 CP. Uite ca Renault a reusit si Clio R.S. inca se gaseste de nou in showroom-uri, tot cu 2.0 aspirat de 200 CP. Cam asta e cu ingeniozitatea, rigoarea si inventivitatea japoneza.

Ca sa nu mai zic ca nebunia aia de 2.0 turbo de pe Megane R.S. (250 CP) spala pe jos cu aproape orice motor pe benzina turbo, inclusiv cu 2.0 TSI de pe Golf GTI.

Poate ca americanilor li se pare spectaculos 1.8 VTEC, la ce petarde de motoare vand marcile americane in SUA, dar aici in Europa exista 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.0 EcoBoost, 1.6 EcoBoost, 1.6 THP. Motoare foarte, foarte performante care fac Honda sa roseasca de rusine ca s-a trezit cu downzising-ul abia dupa 5-10 ani fata de rivali. Si spun 5-10 ani pentru ca Honda inca nu are turbo benzina nici macar anuntate pentru lansare...

Oamenii nu stiu ce e aia multikink si ce e aia punte H cu brate trase, dar cand se vor urca in masini si le vor conduce vor simti ca una e "mai masina" decat alta. Poate nu vor sti de ce, dar vor simti cu siguranta. De asta cred ca marcile coreene sunt noile japoneze. Inoveaza si ridica standardele. Hyundai i30 are suspensii mai bune si mai silentioase decat Astra fara FlexRide, e la acelasi nivel cu Golf si Focus - cele mai bune masini din segment pe partea de suspensii.

In concluzie, cand preturile noului Civic vor fi mai mici cu 20%, atunci va fi o masina cu un pret corect. Cand Honda se va pozitiona ca o marca ce vinde masini simple si fiabile, cum era candva, atunci am sa apreciez mai mult produsele lor, dar cand vii cu marketing garla si iti ridici in slavi produsul, care de fapt e aceeasi Marie ca acum 10 ani, doar cu are alta palarie, atunci mi se pare hotie pe fata si taxez asta.

Later Edit: Si Honda Civic tot in Europa se produce, asa ca tot sustii industria continentului cand cumperi un Civic.
Adrian Mitrea
Saabist
 
Posts: 649
Joined: 26 May 2010, 11:37

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Edy » 28 May 2012, 12:03

Adrian, am pomenit de cei 16,5 mil. dar probabil in putinul timp care-l ai la dispozitie pentru a citi corect si complet ai sarit randurile respective. Am admis ca am gresit cand am zis ca in perioada 2006-2012 s-au vandut 16,5 mil. si am scris:" "As of 2006, a total of 16.5 million Civics had been sold worldwide, with 7.3 million of them in the United States" Intr-adevar, PANA in 2006 se vandusera 16.5 milioane de Civicuri; de atunci cred ca s-au mai vandut vreo 2-3 milioane, nu? Hai sa rotunjum la 20 de milioane in 8 generatii. Cate golfuri s-au vandut in 6 generatii? Cred ca tot cam pe acolo, nu? "
Vezi, nu esti atent.

In alta ordine de idei, printscreen-ul "atasamentul dubios" este de pe situl ala "de rahat" ce apartine celor de la Asko, dealer Honda, cei care mi-au pus la dispozitie si masina pentru test drive.
Uite alt printsreen de pe alt site "dubios", cel al dealerului Carpati Motors! Alti mincinosi notorii, nu?
Nu are nici o treaba legat de felul in care-ti faci temele!!!?

Motorul de 1.6 diesel vine pe la sfarsitul lui 2012, nu la anu'. "The new 1.6-liter i-DTEC engine is the first drive train from Honda’s new Earth Dreams Technology engine series to be introduced into Europe. It will be manufactured at Honda’s UK manufacturing facility from the end of 2012."

Mai sunt si altele de comentat dar acum nu mai am timp ca sunt la munca. Diseara, cand ajung acasa!
Attachments
carpati motors.JPG
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Adrian Mitrea » 28 May 2012, 14:31

Pai si eu ce vrei sa cred? Ce spune dealerul Asko sau importatorul? Cum iti explici ca pentru aceeasi masina exista 2 cifre diferite pentru acceleratie?

Ne "razboim" mai pe seara :)
Adrian Mitrea
Saabist
 
Posts: 649
Joined: 26 May 2010, 11:37

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby danezu » 28 May 2012, 15:47

@Adrian, fara suparare, dar ai cam sarit calu'. Eu nu tin cu nici unul din voi, dar prea laudati(jurnalistii din segmentul auto) nemtoaicele care nu mai sunt ce au fost. Imi spun parerea in cunostinta de cauza, am vandut / adus VW,Audi, mercedes, BMW si altele incepand cu 1992 cand unii poate nici nu visau la o Dacie noua. Vw Golf este facuta in Cehia ca sa fie ieftina si de aici apare rabatul la calitate. Mai vorbim de celebrele motoare de 2.0 TDI 103KW pentru care s-a inventat ca accesoriu gentuta cu arici pentru litrul de ulei din portbagaj? Nu ma dau in vant nici dupa Honda, dar in afara de caroserie care poate fi considerata futuristica la fel ca Nissan Juke imi pare o masina mult mai serioasa(am mers doar cu Civicul vechi din 2009). Oricum Honda este o masina destul de apreciata in America si stim cu totii ca americanii sunt pretentiosi. La detalii tehnice nu ma bag, poate exista greseli de ambele parti, dar oricum cel care va cumpara o masina indiferent de marca (cu bani munciti) o sa caute singur detalii.
Eu zic sa va impacati si mai asteptam de la tine review-uri pertinente.

Bafta!
Image
User avatar
danezu
Saabist
 
Posts: 827
Joined: 04 Nov 2010, 17:56
Location: Bucaless

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby tony » 28 May 2012, 16:55

Hop ji io, ca de mult n-am mai scris :D
Cred ca putem fi cu totii de acord ca subiectivismul sau asa-zisa obiectivitate a jurnalistilor, inclusiv piata auto, sunt dictate de alte cercuri si interese, iar nu strict de constiinta celui care trebuie sa formeze si sa informeze. Asta oriunde in lume, nu numai la noi. Ca presa e independenta...asta e valabil numai pentru Larry Flint(singurul, dupa parerea mea, care a publicat ce a vrut, indiferent de continut).
Acum, legat de topic, personal imi placea mai mult vechiul Civic. L-am condus si mi s-a parut tipul de masina fun to drive. La fel si vechiul Accord, mult mai bine proportionat, iar ca aparitie, pot spune ca intorc capul dupa un Accord vechi aproape la fel ca si dupa Alfa 159(sa imi zica mie cineva ca nu ii place cum arata 159).
In privinta alegerii unei masini, motivatia e iarasi plina de subictivism si nu intru in detalii, ca le stim prea bine. Ei, ca Golf e nr. 1 la vanzari...aici intra in discutie si categoria de multinationale. Ca ex. Vodafone si Siemens, care au ca flota VW, Selgros e pe Ford, s.a.m.d. Cate multinationale din Romania si nu numai au flota de Honda sau Toyota? Am un prieten pe care il stiti, dar nu o sa-i pomenesc numele aici, care lucreaza in multinationala si a trebuit sa duca adevarate "lupte" ca sa i fie achizitionat un SAAB, pentru rezultate avute in companie. Asta desi se incadra cu SAAB in bugetul alocat, deah.
Idea e ca atata vreme cat Germania e motorul principal al Europei, va "dicta" inclusiv in domeniul auto.
In ceea ce priveste concernul VAG mi se pare ca modelele lor se canibalizeaza unele pe altele, ca nu mai exista o identitate de marca. Skoda, Seat, VW, Audi, aceleasi interioare terne si aproape identice. Ma rog, chestie de management si optimizare a costurilor.
Si, ca sa inchei, mai crede cineva in libertatea presei? Da, Larry Flint.
Personal imi achizitionez cate ceva scris(Autoshow, AutoExpert) ca sa petrec un timp placut pe buda, nu ca ar fi niste reviste extraordinare.
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby andybumbu » 28 May 2012, 17:17

alfa 159 e super, dar musai sa o aiba vecinul, vorba aceea eu cu placerea-el cu durerea :lol: si ca sa fiu off topic, vezi ca revistele alea produc hemoroizi :roll: :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby MagicPenguin » 28 May 2012, 20:54

tony wrote:Cate multinationale din Romania si nu numai au flota de Honda sau Toyota?

Toyota nu o duce rau la capitolul asta, cel putin in Romania. A cumparat Noaptes de la Tarek destule pentru CFR. Coca-Cola si Vincon au multe Yaris-uri. Timbark, Cris-Tim au multe Aygo... Honde nu am vazut la nimeni.

tony wrote:In ceea ce priveste concernul VAG mi se pare ca modelele lor se canibalizeaza unele pe altele, ca nu mai exista o identitate de marca. Skoda, Seat, VW, Audi, aceleasi interioare terne si aproape identice.

Acolo la ei este o mare ciorba. Au corcit chiar si Lamborghiniul...

tony wrote:Personal imi achizitionez cate ceva scris(Autoshow, AutoExpert) ca sa petrec un timp placut pe buda, nu ca ar fi niste reviste extraordinare.

Cat adevar... :lol: :lol: :lol:
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Adrian Mitrea » 28 May 2012, 21:43

@danezu: cred ca glumesti cand spui ca americanii sunt clienti pretentiosi...
@tony: crezi prea mult in conspiratii, presa e mai libera decat crezi in Romania, fie si pentru simplul motiv ca e lipsa de organizare serioasa in trusturi
Adrian Mitrea
Saabist
 
Posts: 649
Joined: 26 May 2010, 11:37

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Edy » 29 May 2012, 09:28

Reviewul englezului a fost mai bun decat al tau, de ce sari repede sa dai nota 4?! Pentru ca Honda a dovedit calitate de fabricatie si fiabilitate la cotele cele mai inalite in ultimii "cativa" ZECI DE ANI?!?! Cu ce a gresit omul spunand ""the Civic is well bild and reliable hatchback"?! Eu zic ca exagerezi; statisticile spun adevarul. In topurile preferintelor si calitatii al nivel global - JD Power - pe primele 5 locuri sunt numai marci japoneze! In state 2011 Honda este pe locul 2 imediat sub Lexus si chiar desupra Acura - sora mai luxoasa - si la kilometri distanta de penultimul loc unde se afla volksvagin. Hilar este ca VW NU este preferata nici macar a Germanilor; chiar Dacia este mai sus in top decat Vw in tara lor natala, nu mai zic de Honda care sta in preferinte mai bine in Germania decat masina poporului!!! Alt studiu dintr-o publicatie romaneasca, a carui nume nu se spune, ne arata un top al satisfactiei clientilor in 2011 in tarile cele mai importante din europa....stai ca citesc....Hahahahahahaha!!!! Honda este in primele 5 marci si pe primul loc in Franta pe cand VW apare sporadic pe locul 10 in Anglia la egalitate cu Alfa Romeo si Toyota. Atasez, pentru a dovedi spusele mele, plansele cu studiile respective.
Din punctul meu de vedere, cred ca VW mai are mult pana sa ajunga din urma Honda si-mi sustin spusele alaturi de zeci de milioanele ce au cumparat un produs Honda si au fost foarte satisfacuti.
Trebuie sa recunoastem ca Honda este un constructor mai special ce a avut o dezvoltare liniara si aparte fata de concernele europene. Cine are rabdarea sa citeasca pe wikipedia povestea s-ar putea sa-i placa.
Piata europeana este una oarecum redusa si in curs de cucerire pentru Honda; in alte tari sau continente ofera si alte modele de masini, implicit si alte genuri de motorizari. Au fost printre ultimii devotati motorului OTTO, alaturi de japonezii de la Subaru; totusi au pus inginerii sa conceapa un motor diesel al casei si a iesit i-dtec-ul, unul dintre cele mai performante si fiabile motoare diesel din clasa sa.
In ciuda faptului ca motorul de 1.8 nu este de conceptie noua ci doar optimizat, nu este un lucru mic sa faci un motor aspirat benzina de cilindree medie sa consume cat un motor diesel de cilindree mai mica. Eu cred ca ei au vrut sa arate ca si un motor pe benzina poate sa consume putin; poate pe viitor or sa opreasca si ei 2 cilindrii iar masina o sa consume si mai putin, nu subestimati ingeniozitatea japoneza.
Legat de sprintul 0-100, o sa aflam curand adevarul cu un dispozitiv special cu conexiune GPS; personal o sa conduc masina.
Legat de portbagaj: tot in cadrul actiunii de sprint o sa masor cu un dispozitiv special cu laser volumul portbagajului exact si o sa vedem care este adevarul. Volumul mincinos...hmmm...mai vedem.
Designul place sau nu place, eu sunt de acord cu asta. Nu sunt de acord cu nesansa "oferita" modelului de a puncta la alte aspecte. Merita mai mult si tu stii asta dar esti prea incapatanat sa accepti.
Ce inseamna inovatie pentru tine? Sa gasesti optimizarea perfecta pentru un motor pe care-l ai deja si s-a dovedit extrem de fiabil sau sa-l abandonezi pe acesta cheltuind sute de milioane de euro sa concepi un motor nou mai mic si cu turbo - deci mai putin fiabil - care sa-ti ofere aceleasi rezultate.
Eu cred ca la capitolul ingeniozitate japonezii stau mai bine! Dovada ca si profitul net pe anul trecut a fost cu mult mai mare decat al Toyota care cica a vandut dublu!
Ce ti se pare tie normal, altuia i se pare anormal - macar fii de acord cu asta -
Intoarce-te te rog la plansa de lucru si refa acest review rusinos al Civicului; nu trebuie decat alt text si vocea ta editata din nou pe imagine. Fa-o din considerente de obraz pentru cei care macar vor sa ia in considerare sa cumpere o masina din segment. Vad ca deja un dealer Honda din tara ofera 6% discount la Civicul nou, coborand pretul la aproape 19000. Ti-am argumentat pertinent toate dilemele, fa si tu un pas mic, macar asa de dragul "jocului"
Attachments
jd-power-iqs612mz.jpg
top-dacia.jpg
TOPUL.jpg
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby mtudorascu » 29 May 2012, 10:46

Eu am o teorie personala despre incapatanarea japonezilor de a mentine motoarele de generatie mai veche pe masinile actuale.
In 2-3 ani piata va fi invadata, in paralel, de hibride iar aceasta tehnologie va fi cea mai bine stapanita de Honda si Toyota.
Astfel nu face sens pentru acesti producatori sa investeasca resurse in motoare mici, supraalimentate cand cu totii stim ca ei se concentreaza pe sfera electrica.
Un motor turbo impreuna cu un motor electric nu face sens...deoarece....in acest caz surplusul de cuplu si raspuns este generat de motorul electric, supraalimentarea devenind redundanta si ineficienta, parerea mea.
Si atunci eu nu cred ca vom vedea prea curand Honda Civic cu (de ex.) 1.4 turbo.
In plus trebuie luat in considerare si dezastrul prin care a trecut Japonia anul trecut si posibilitatea ca aceasta calamitate sa fi incetinit si industria auto.

Pe de alta parte mie nu imi place designul japonez, exceptie facand poate doar Infinity si GTR-ul....
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Lixandru Razvan » 29 May 2012, 15:43

Salutare Sabisti mei,

Am intrat de cateva ori pe acest topic,am citit cate un pic si vreau sa-mi spun si eu parerea ca doar am avut honda si anume Civic Type S din 2008. Sincer ,nu prea imi place cum arata noul Civic la exterior,la interior este super .Dupa cum bine stiti eu conduc o Skoda si nu as fi renuntat la Honda daca nu aveam probleme cu sanatatea.Imi este dor de ea,ma simteam aparte in trafic si admirat,diferit.O sa va zic o mica intamplare,sper sa ma credeti :
Ma duceam la serviciu,eram pe Blv. Timisoara si opresc la stop,aveam in stanga mea o statie de tramvai cu trei doamne ,bine si multe alte persoane .Era vara si aveam geamul deschis.Una dintre ele spune : ce frumoasa este masinuta asta,a doua : da este o Honda Civic,frumoasa culoare,a treia : dar ce baietel tinerel este la volan,i-a cumparat taticutul lui masinuta.Am ramas interzis de ce am auzit,nu ma asteptam ca de la trei femei estimez 35-40 de ani sa aud asa ceva si mai ales sa recunoasca masina.M-am simtit super .
Am observat ca comparati Golf-ul cu Civic-ul,amandoua sunt super masini,cu bune ,rele,plusuri ,minusuri si fiecare va alege ce doreste,ce simte,ce poate , ce ai trebuie ,eu asa cred.Mi-ar place sa conduc un obisnuit,plictisitor de Golf in cursul saptamanii si in weekend,plimbari , o Honda,ceva mai aparte,neaparat sa fie Orange,iubesc culoarea aia :mrgreen: asa cum mi-as dorii sa conduc si un SAAB in weekend,plimbari :mrgreen: , ca si Skoda este o masina plictisitoare si obisnuita .

Va pup pe toti si nu va mai certati :D .


Razvan.
SAAB - Moves my mind
Lixandru Razvan
Senior
 
Posts: 174
Joined: 10 Sep 2011, 10:38
Location: Bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby andybumbu » 30 May 2012, 19:39

si noi te pupam :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby manolodsv » 31 May 2012, 21:45

sunt uniii oameni care parca ""au ochelari de cal"", daca au vazut ceva nu se mai pot schimba. in asazisul oras Calarasi exista doar 3 SAAB si 2 Honda Civic, VW nenumarate. Azi mergand prin oras un posesor de Golf V GTI avand prioritate fata de mine paraca se blocase - a ramas sa se uite, nu la mine ci la saabita mea. Fiind bine crescut eu, am gandit ca daca a vazut saabita din fata sa ii arat si spatele, ceea ce am si facut. Nu m-a calxonat ca oricare alt roman pentru neacordare de prioritate ci ne-am vazut fiecare de drumul lui :mrgreen: . Concluzia mea a fost ca a dorit sa vada un SAAB nu datorita faptului ca sunt rare, ci pentru faptul ca este un lucru frumos, mai bine spus ravisant, frumos este Civicul si cel vechi si cel nou, este altceva. Comentatorii de asa zisa presa auto niciodata nu sunt impartiali.
Si eu de cate ori intalnesc Civicul ma uit la el chiar daca intalnesc aceeasi masina doua zile la rand. Sa nu ma intelegeti gresit ca as schimba saabita pe un civic, mi-am dorit ceva ravisant si acum am.
Sunt un om fericit.
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

PreviousNext

Return to Stirile 0-100.ro

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest