@ess1902 felicitari pt masina& sa o stapanesti sanatos
ai mare dreptate vis a vis de parerea ta cu privire la saab, clasic
consumul pt golfuletul tau mi se pare cam maricel, tinand cont de viteza medie, dar probabil ca erai si incarcat
ca pt Nice
in ceea ce priveste marca citroen, eu avand si un C4 diesel 1.6HDi 92Cp, pot sa-ti spun ca avand aprox 100000km in fix 5 ani, am cuvinte numa de lauda, cuplu omniprezent, consum foarte foarte mic, volan cu butuc fix, pt safety&ergonomie, super idee, din pacate noul C4 are volan clasic
afisaj digital, extraordinar de ergonomic& vizibil indiferent de cum bate soarele
+night panel, spatii de depozitare peste tot, scaune super-super comode, torpedou refrigerat urias, ventilatie cu sistem de parfumare inclus bla-bla, cumparat tot de nou, pret cam acelasi ca si al tau, o masina deosebita, super multumit, service in Ro acceptabil, service in De, fara cuvinte, nu am intalnit asa un profesionalism si dedicatie catre client nici macar la Saab Hu
ca si noutate, am condus in weekend noul C4 Air Cross, adica varianta PSA- citroen la mitsubishi ASX, foarte misto, motor 2.0HDi 150Cp, foarte vanjos& linistit, full era modelul de test, 6 trepte, buton de comanda de 2WD-4WD sau lock, sistem start-stop, shift light, pornire la buton, piele, scaune electrice&incalzite, navi cu touch& video mansalier, trapa panoramica fixa, full electric etc, jenti pe 18`', privacy glass, foarte reusit Suvulet, o alternativa la alte suv uri compacte, minus, plasticaraiele de pe usi la butoane&consola groaznice si zgariabile, spatiu pe bancheta spate pt cap cam limitat, probabil din cauza trapei plafonul e mai jos.., per general faina scula, pretul pt asta full 32000euro
Despre infinty nu stiu ce sa-ti zic ai intrebat de 2 marci extreme, service limitat bine in ro& nu numai, masina e din clasa 20000euro peste saab, oferta de motoare limitata, adresabilitatea e clar pt USA