In garajul nostru: Honda Civic

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby andybumbu » 31 May 2012, 21:52

Doamne ajuta :mrgreen: , deci esti o vedeta :roll:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby manolodsv » 31 May 2012, 21:55

andybumbu wrote:Doamne ajuta :mrgreen: , deci esti o vedeta :roll:

nu eu, saabita este o vedeta si eu pe langa ea :mrgreen:
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Edy » 01 Jun 2012, 12:53

Sa indraznesti sa fii deosebit in ziua de azi este echivalent cu punerea la zid...cel putin in Romania.
Vad ca astept mult si bine un raspuns de la Adrian si cel mai probabil nu-si va schimba pozitia gresita care a abordat-o in review-ul Civicului. Asta este, credeam ca am cu cine sa vorbesc.

In alta ordine de idei am observat ca jurnalistii sunt ca socialistii - fac ceea ce li se spune. Toti sunt incantati de hipertehnologii de ultima ora, vrajeli in gat, sobrietate, rahat la tava si optiuni gen volan incalzit pe Kia Rio...; ok, foarte frumos, pana la urmatorul service....
Toti sunt incantati de noul motor de 1 litru turbo de la ford...iarasi, ok, ma bucur pentru ei ca reusesc 125 de cai dintr-un litru turbo dar fiabilitatea acestui motor il vom observa in timp. Apropo si de motorul de 0,9 litri turbo de la fiat...aceeasi poveste.
La astfel de motoare ar trebui sa-ti faci griji legat de fiabilitate, nu la un motor cu un istoric de functionare impecabil in spate si de la un constructor care a produs masini fiabile in draci in ultimii...cativa zeci de ani! Daca constructorul Honda nu-ti inspira fiabilitate demonstrata, atunci ....
Inafara de motoarele originale SAAB Turbo de 2.0 si 2.3 (au acelasi bloc motor, difera bielele si vibrochenul) ce au adus notorietate SAAB-ului ca marca fiabila, eu nu stiu alte motoare turbo benzina la fel de durabile.
Stiu in schimb pe vecinul meu cu skoda octavia 2 care este la a 3-a turbina schimbata in 90000 de km cat are masina acum...diesel...; mai am un exemplu cu polo nou 2011 cu dsg care de 6 luni sta cu fieru-n service ca nu-i da de cap de ce schimba cutia aiurea si consuma 14% in oras motorul de 1.2TSI...
Eu apreciez vechiul si noul Civic; de asemenea si gandirea inginerilor japonezi cand au stabilit reteta masinii noi. Eu cred ca este o oferta buna la sub 20000 de euro cu toate optiunile ce le ofera standard; cred ca va fi o masina extrem de fiabila in ton cu blazonul marcii!
Review-ul englezului de la CarBuyer a fost unul corect si echilibrat punctand unde trebuie, review-ul 0-100.ro a fost de toata jena, prezentatorul etaland o lipsa de respect execrabila atat fata de masina cat si de posibilii clienti ce ar putea sa culeaga informatii importante din prezentare.
Daca as lucra la Honda trading ti-as cere bani pentru folosinta masinii, oricum ai tavalit cu ea pe jos nemeritat...
In opinia mea un jurnalist nu are voie sa "desfiinteze" o masina care nu-i place si nici nu vrea sa-i placa; acesta trebuie sa prezinte succint punctele forte ale modelului, punctele slabe raportand direct cu clasa din care face parte, parerile trebuie sa fie impartiale si subiective.
Eu vreau sa trag concluzia daca doresc sau nu sa merg sa fac cunostinta cu masina; urmarind review-ul am retinut ca prezentatorul uraste masina, ca are semnale de 1 cm, ca ce rost are sa ai un interior modular, ca este o masina sport submotorizata, ca din anumite unghiuri arata bine dar din altele hidos (?!?!?!?!) si ce ce rost are sa iei in considerare alta masina din moment ce (extrem de relevant) golf e numarul unu la vanzari.
Cea mai mare stupizenie de concluzie: Civic nu place europenilor din moment ce golf este lider la vanzari!
Execrabil de stupid; iti dai seama ca ai bagat in aceeasi oala toate masinile ce se vand in europa? Adica ce rost mai are ca restul masinilor sa se vanda pentru ca acestea oricum nu plac, din moment ce golful pizdii este numero uno!!! Ai fost de nota 10, pardon, 4, stai jos!
Attachments
CIVIC VS GOLF.jpg
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby ess1902 » 03 Jun 2012, 18:20

Pentru ca am fost invitat de Edy sa particip la discutie uite ca o sa incerc, mai ales ca sunt intr-o postura ingrata :mrgreen: pentru ca la inceputul anului mi-am achizitionat, pe langa Saab-ul existent si un Golf VI 1.4 tsi de 122 cai, adica exact masina cu care se face comparatia. (Astept sa mi-o iau de la Edy asa ca....asta e :oops: ).

O sa incerc insa sa fiu cit se poate de obiectiv in ceea ce voi spune: in primul rand vis a vis de jurnalistii care fac review-uri subiective la masini nu am decit lucruri rele de comentat. Ce mi se pare normal la un jurnalist e sa prezinte obiectiv caracteristicile tehnice, dotarile si sa se abtina de la comentarii care tin mai ales de design-ul interior si exterior al masinii.
In legatura cu noul Civic ce pot sa zic este ca sunt convins ca masina este mai dotata si mai fiabila decit aproape orice masina concurenta din aceeasi clasa europeana insa am 2 lucruri care nu mi-au placut deloc: primul designul (asta nu se discuta dar mie unul nu imi place) ; al doilea ca nu agreez motoarele pe benzina turate.

Acum despre golf din postura detinatorului. Masina mea a costat 17 100 parca cu tot cu TVA. Este un trendline (adica de baza) cu niste dotari: faruri ceata, climatronic, scaune sport, radio cu touchscreen si 8 difuzoare etc. Ce pot sa zic e ca pretul ei corect era in jur de 15.000 de euro la dotarile astea si vis a vis de preturile concurentei.Ce am dat in plus peste 15000 mi se par nejustificati. Nu gasesc oportuna o comparatie directa intre honda civic si golf pentru ca desi sunt din aceeasi clasa nu cred ca pentru potentialii clienti este acelasi lucru. Cine vrea Honda Civic nu se va uita la golf si vice -versa. Obiectiva mi s-ar parea comparatia intre golf si noul ford focus, in care pe hartie fordul focus iese castigator in primul rand pt ca ofera mai mult la un pret mai mic.
Despre golf ce mai pot spune obiectiv: consumul este in jur de 8,5 - 9 in Iasi. In afara este in jur de 6 % daca se merge pana in 130 kmh fara acceleratii brutale. M-a impresionat f mult consumul de autostrada (mesajul asta in scriu fiind in Nisa cu Golful :lol: ) unde am scos 7% in traversarea Germaniei si 5,9% din Strasbourg pana in Nisa cu urcarea Gottardului. Din nou nu am depasit pe autostrada 140 -150 kmh. Consumurile sunt LA POMPA.

In incheiere vreau totusi sa zic ceva despre stil eu avand mai multe masini si fiind adeptul unei masini " necomune" motiv pentru care am si luat Saab-ul. Ce pot sa zic din proprie experienta este ca o masina cu un design iesit din comun care la un moment pare futurist se va fada mult mai repede in ochii posesorului decit una cu un desing plicticos sau " clasic". Aici dau si niste exemple: Saaburile noastre desi nu sunt masini comune, designul lor extern si intern este clasic si de aceea ne place dupa atita timp. Ce ziceti insa despre Citroen? sau Infinity?
Sper sa nu fac noi polemici din ceea ce am spus.
9-3 TID DFP 150 cp
ess1902
Master
 
Posts: 295
Joined: 27 Mar 2009, 08:49
Location: Iasi

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby andybumbu » 04 Jun 2012, 21:56

@ess1902 felicitari pt masina& sa o stapanesti sanatos :wink:

ai mare dreptate vis a vis de parerea ta cu privire la saab, clasic
consumul pt golfuletul tau mi se pare cam maricel, tinand cont de viteza medie, dar probabil ca erai si incarcat :roll: ca pt Nice :mrgreen:

in ceea ce priveste marca citroen, eu avand si un C4 diesel 1.6HDi 92Cp, pot sa-ti spun ca avand aprox 100000km in fix 5 ani, am cuvinte numa de lauda, cuplu omniprezent, consum foarte foarte mic, volan cu butuc fix, pt safety&ergonomie, super idee, din pacate noul C4 are volan clasic :? afisaj digital, extraordinar de ergonomic& vizibil indiferent de cum bate soarele :idea: +night panel, spatii de depozitare peste tot, scaune super-super comode, torpedou refrigerat urias, ventilatie cu sistem de parfumare inclus bla-bla, cumparat tot de nou, pret cam acelasi ca si al tau, o masina deosebita, super multumit, service in Ro acceptabil, service in De, fara cuvinte, nu am intalnit asa un profesionalism si dedicatie catre client nici macar la Saab Hu :!:
ca si noutate, am condus in weekend noul C4 Air Cross, adica varianta PSA- citroen la mitsubishi ASX, foarte misto, motor 2.0HDi 150Cp, foarte vanjos& linistit, full era modelul de test, 6 trepte, buton de comanda de 2WD-4WD sau lock, sistem start-stop, shift light, pornire la buton, piele, scaune electrice&incalzite, navi cu touch& video mansalier, trapa panoramica fixa, full electric etc, jenti pe 18`', privacy glass, foarte reusit Suvulet, o alternativa la alte suv uri compacte, minus, plasticaraiele de pe usi la butoane&consola groaznice si zgariabile, spatiu pe bancheta spate pt cap cam limitat, probabil din cauza trapei plafonul e mai jos.., per general faina scula, pretul pt asta full 32000euro :mrgreen:

Despre infinty nu stiu ce sa-ti zic ai intrebat de 2 marci extreme, service limitat bine in ro& nu numai, masina e din clasa 20000euro peste saab, oferta de motoare limitata, adresabilitatea e clar pt USA :lol:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby ess1902 » 04 Jun 2012, 23:49

Ai dreptate Andy. Cred ca nu am ales modelele cele mai potrivite pentru exemplul meu. Insa exemple de design aparent avangardist la un moment dat se pot da. Acum imi vine in minte mercedes care s-a apucat in anii de avant a " formelor rotunde" sa ovalizeze farurile la clasa C, E, S. Ce impact are o cobra clasica (bot de cal :mrgreen: ) si cit de repede se fadeaza o clasa C " alungita"?.
Citroen stiu ca e o marca f ok. M-a batut tare de tot gandul pentru un C5 fara suspensie pneumatica cu motor 2.0 diesel de 140 cai. Foarte bine dotata, motor extrem de silentios si pret super ok!.
9-3 TID DFP 150 cp
ess1902
Master
 
Posts: 295
Joined: 27 Mar 2009, 08:49
Location: Iasi

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby andybumbu » 05 Jun 2012, 07:10

Experimente de design nereusite...se corecteaza ei in timp :roll:
Si pe mine ma bate gandul de un C5, obligatoriu combi& cu motorul biturbodiesel de 204cp&450Nm :mrgreen: si bineinteles suspensia...are garantie 5 ani sau 250000km, o masina deosebita si dupa cum spui are niste preturi, de la 16500euro :!: :shock: cu toate taxele
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Edy » 05 Jun 2012, 09:01

Hai ca sa nu deviem de la subiect.
NU am nimic cu Golful sau cu cei ce aleg sa-l cumpere. Foarte bine ca luati ce masina va place si care va face cu ochiul. E si normal ca una dintre ele sa fie o preferata generala din cauza calitatilor deosebite si foarte putin minusuri.
EU am PUNCTAT acolo unde nu mi s-a parut in regula: denigrarea si subevaluarea voita a unei masini cu o rautate evidentiata.
Masina compacta este o alegere normala pentru familie, oras si imprejurimi; cum SAAB nu a dezvoltat o astfel de platforma era si normal sa cautam prin alte curti. Eu am ales Civicul vechi din niste considerente care le consider clare iar ess1902 a ales Golf pentru ca asa a vrut...ce e neclar?! Luati fiecare ce doriti; e clar ca daca masina va face sa bagati mana in buzunar, va gadila cu ceva!
Acest thread, care observ ca este ocolit voit de Adrian cu aceeasi rea vointa, a servit la bunul scop de a puncta opinia gresita a jurnalistilor impartiali; doresc sa arat cat de multe s-a ocolit in reviewul masinii care merita cu mult mai mult si maniera barbara cu care s-a penalizat din start Civicul: nu place nimanui din moment ce, evident si logic, golful este cea mai vanduta...
Execrabil...
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby manolodsv » 05 Jun 2012, 09:14

de ce toate masinile din clasa Golfului trebuiesc comparate cu acesta ? parerea mea ca atunci cand spui ceva despre o masina spui doar despre aceea masina....
cand se fac teste intre masini atunci compari si - logic - atunci postul s-ar denumi ""Civic vs. VW Golf"".
Atunci cand vezi o femeie frumoasa pe strada, spui ca este frumoasa si continui cu ""tot aialalta este mai frumoasa"?!?!
o zi buna
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby ess1902 » 05 Jun 2012, 10:02

Comparatia cu golf in cazul nostru este oricum o eroare dintr-un singur motiv: Honda civic cu tot cu designul ei care nu ne place este o masina NOUA in timp ce Golful 6 nu este decit un facelift subtire la Golf 5. Sooo daca vrei sa compari ceva compara Civicul vechi cu golful 5 pentru ca Civicul nou nu ai cu ce sa o compari. :idea:
9-3 TID DFP 150 cp
ess1902
Master
 
Posts: 295
Joined: 27 Mar 2009, 08:49
Location: Iasi

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby bullet » 05 Jun 2012, 18:12

Apropo de fragilitatea noilor motoare 1.2 si 1.4 TSI, se pare ca VW recunoaste intr-un final:

Articol original:

http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-m ... 13311.html

Tradus:
http://translate.google.ro/translate?sl ... 13311.html
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Lixandru Razvan » 05 Jun 2012, 18:41

andybumbu wrote:si noi te pupam :mrgreen:
:D :D :D
SAAB - Moves my mind
Lixandru Razvan
Senior
 
Posts: 174
Joined: 10 Sep 2011, 10:38
Location: Bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby andybumbu » 05 Jun 2012, 18:44

ce inseamna 5000bucati din peste 1000000bucati vandute de catre VAG...nimic, e clar ca orice produs nou are hibe ascunse, care apar la client :evil: :lol: , si apropo motorul de 1.0L&125cp de pe focus, daca tot ne bombardeaza cu reclame, si el va avea peste vreo 6 luni, ceva probleme etc, sa vedem dieselul VW de 2.0L biturbo si vreo 300cp, el ce surprize ne pregateste... :roll: 8)
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Edy » 05 Jun 2012, 18:54

...iar in acelasi timp Honda ofera acelasi motor de 1.8 cu 2 cai in plus dar optimizat sa consume cu 3 litri mai putin decat la vechiul model!
Asta imi place, in primul rand sa nu se faca experimente pe buzunarul meu cu motorizari noi ce se dovedesc a fi nefiabile sau care crapa imediat cum ies din garantie; in al doilea rand de ce ai schimba ceva bun si fiabil cum s-a dovedit vechiul agregat de 1.8 si 140 de cai, exceptand posibilitatea de a-l face si mai bun. Inafara de viitorul motor de 1.6 turbodiesel de 120 de cai, ce era necesar pentru clientela pretentioasa europeana, nu vad ce alt tip de motor ar mai fi nevoie la Honda pentru a acoperi orice segment de piata
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby bullet » 05 Jun 2012, 19:28

andybumbu wrote:ce inseamna 5000bucati din peste 1000000bucati vandute de catre VAG...nimic, e clar ca orice produs nou are hibe ascunse, care apar la client :evil: :lol: , si apropo motorul de 1.0L&125cp de pe focus, daca tot ne bombardeaza cu reclame, si el va avea peste vreo 6 luni, ceva probleme etc, sa vedem dieselul VW de 2.0L biturbo si vreo 300cp, el ce surprize ne pregateste... :roll: 8)


Mai sunt si cele de la Renault 1.2, 1.4 insa in curand toti producatorii o sa adopte politica asta downsizing impusa de normele europene. Deci good times ahead pentru service-uri si producatorii de turbine :mrgreen:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

PreviousNext

Return to Stirile 0-100.ro

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest