In garajul nostru: Honda Civic

In garajul nostru: Honda Civic

Postby Adrian Mitrea » 15 May 2012, 19:05

Honda Civic a ajuns la a noua generatie si continua sa fie un OZN printre automobilele zilelor noastre. Civic ramane genul de masina care fie iti place, fie ti se pare hidoasa, are plusuri incontensatibile, dar problema cea mai mare pare sa fie pretul prea ridicat, comparativ cu masinile rivale. Ma astept ca acest aspect sa fie corectat pe masura ce masina “imbatraneste” pe piata.

video HD, poze, si testul complet aici http://0-100.hotnews.ro/2012/05/12/in-g ... nda-civic/

sau in aplicatia 0-100.ro din AppStore (iPhone si iPad)
Adrian Mitrea
Saabist
 
Posts: 649
Joined: 26 May 2010, 11:37

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Edy » 15 May 2012, 22:36

De asemenea este si versiunea 1.8 sport sub 20000 de euro cu tva in care chiar nu mi-e rusine, e foarte bine echipata; nu are "basini" gen piele, plafon sticla, navigatie sau xenon - dar costa cu 6000 mai putin decat modelul care are fix dotarile mai sus numite in plus si oricum depasesc cu mult orice asteptari. Mult noroc sa gasiti un golf cu aceleasi dotari la acelasi pret. Inca japonezele sunt in fata!
Nu ai pomenit nimic de sistemul start-stop care este standard - la golf este optional; camera pentru mers inapoi este standard la civic plus multe altele
La golf poti sa-ti iei DSG, la civic e o automata puturoasa optional...nu inteleg cum de nu ofera si ei un dublu-ambreiaj; totusi precizia cutiei manuale japoneze nu poate fi egalata de nici cutie de la nemti.
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby MagicPenguin » 15 May 2012, 23:55

Mie nu imi place deloc cum arata noul Civic. Dpdv al design-ului as alege oricand modelul anterior. :(
Inca mai sper ca TypeR-ul o sa fie mai reusit...
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Adrian Mitrea » 16 May 2012, 08:43

Start-Stop e standard, dar nici la concurenta nu costa mult.
Camera video pentru marsarier NU este standard la Civic (doar la versiuni medii si top).
Motorul de 1.8 Honda este in antiteza cu echiparea Sport. Daca tot vorbim de liderul segmentului, Golf, 1.4 TSI 122 CP e mai rapid cu 0,2 secunde (9,5 vs. 9,7) fata de Civic 1.8 pana la 100 km/h. Inutil sa spun ca si reprizele si consumul sunt mai bune la Golf. Ce sa mai vorbim de 1.4 TSI 160 CP...

Transmisiile din grupul VAG ce echipeaza motorizari pe benzina au cutii de viteze manuale excelente, timonerii exemplare! Doar Renault ii poate egala la unele versiuni de cutii de viteze.

Avand in vedere toate acestea, Civic e (deocamdata) scump pentru ce ofera...
Adrian Mitrea
Saabist
 
Posts: 649
Joined: 26 May 2010, 11:37

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby bullet » 16 May 2012, 09:45

Gusturile nu se discuta, insa noul Civic e chiar urat, multi potentiali clienti vor cauta altceva din cauza acestui aspect. Pacat , pentru ca "pe dedesubt" e printre cele mai bune masini din clasa.
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby MagicPenguin » 16 May 2012, 09:47

L-au mutilat... Nu stiu ce a fost in capul lor.
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Edy » 16 May 2012, 09:54

Adrian Mitrea wrote:Start-Stop e standard, dar nici la concurenta nu costa mult.
Camera video pentru marsarier NU este standard la Civic (doar la versiuni medii si top).
Motorul de 1.8 Honda este in antiteza cu echiparea Sport. Daca tot vorbim de liderul segmentului, Golf, 1.4 TSI 122 CP e mai rapid cu 0,2 secunde (9,5 vs. 9,7) fata de Civic 1.8 pana la 100 km/h. Inutil sa spun ca si reprizele si consumul sunt mai bune la Golf. Ce sa mai vorbim de 1.4 TSI 160 CP...
Transmisiile din grupul VAG ce echipeaza motorizari pe benzina au cutii de viteze manuale excelente, timonerii exemplare! Doar Renault ii poate egala la unele versiuni de cutii de viteze.
Avand in vedere toate acestea, Civic e (deocamdata) scump pentru ce ofera...


Adi, eu nu sunt in contradictie cu tine, dar spre deosebire de o mare majoritate care cred cu tarie ca cele mai bune masini sunt alea nemtzesti, eu cred ca sunt niste masini normale dar neobisnuit de ridicate in slavi.
Start-stop nu este DOAR pe versiunea 1.4i, in rest standard - la golf, am incercat sa gasesc pe configurator si nici optional nu este listat! Acesta este specific doar pentru anumite modele; de ce zici de 9,7 sec la civic pentru ca cifra oficiala este 9,4 sec/100kmh si am mers cu el si pare mult mai vioi decat zic ei - vechea generatie era cotata la 8,9sec...deci oficial e mai sprinten decat golf care e si turbo...

Este util sa-ti spun ca reprizele sunt tot pe acolo iar in privinta consumului nu vreau sa ma exprim, iti spun doar ca am o cunostinta cu golf 6 1.4 tsi de 122 de cai si merge pe 10-11 litri in oras si 7-8 afara, ceea ce consider normal in conditii normale. Anormal este ca un motor aspirat de 1.8 OHC sa consume sub 10 in oras! Bravo Honda!

Camera este standard la civic inafara de 1.4i - care este scos pentru pret - iar la golf cost 198 euro+ obligatoriu RCD510 la 303 euro...deci da...500 de euro nu costa mult...

Nu am zis ca nemtii au cutii proaste ci doar ca japonezii ne-au obisnuit cu niste cutii foarte bune de-a lungul timpului, cu un pic peste medie...acum parerile sunt impartite, sunt unii care spun ca o cutie de viteze de pe Logan e cea mai tare din viata lor...eu consider ca la cate masini am condus, cand am suit intr-o honda mereu mi-a placut cutia de viteze si elasticitatea motorului.

Acum pret: civic nou 19900 euro contra golf 6 tsi 122 highline si cu ceva optiuni pe care Civic le ofera standard 23034 euro....unde e civicul mai scump?!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Adrian Mitrea » 16 May 2012, 13:48

Pai nici eu nu ma contrazic cu tine, ci doar am punctat ce am crezut ca e cazul.

Deci Start Stop nu e standard, ai vazut si tu.
La Golf, Start Stop este doar pe versiunile Bluemotion si nu exista 1.4 TSI cu Bluemotion, ci 1,2. Deci nu se poate Start Stop.

Civicul testat de mine, Executive, are 9,7 s pana la 100 km/h. Cel Sport are, adevarat, 9,4 secunde si e mai rapid decat Golf cu 0,1 secunde.

Nu vorbesc de consum pentru ca poate diferi enorm in functie de o multime de factori.

Cutia de viteze de pe Logan chiar e foarte buna ca timonerie, strict. Etajarea e proasta, pentru consum redus si tot degeaba (la benzinare, la diesel e ok).

Uite un Golf configurat la nivelul lui Civic Sport

Golf CL. Edition 1.4 TSI/122 CP,M6
Tractiune Fata, Benzina / 1.4l / 90kW/ 122CP, Manuala - 6 viteze, 4 Usi,
Pret cu TVA 17.905,60
Alb( candy-weiss) 0,-
Tapiterie: Stofa
Aer conditionat Climatronic-reglare 189,72
Camera Rear Assist 198,40
Computer de bord "Plus" 48,36
Pachet Sport "Seattle"-jante aliaj usor 946,12
Radio CD RCD 510,functie mp3 ,CD-changer 388,12
Suspensii sport 0,-

Total: 19.676,32

Deci Golf e mai ieftin, intr-o configuratie similara. Personal n-as fi optat pentru jantele de 17 inch pe Golf si nu recomand nimanui pe o masina compacta asa ceva (chestie de confort si costuri de intretinere). Deci daca as scade pretul jantelor la Golf ar ajunge pretul 18.730 euro. Jantele de 16 inch sunt foarte bune.

Deci cea mai buna masina din segment, Golf, este mai ieftina decat Honda Civic. Nu zic ca Civic e o masina proasta, dar e foarte scumpa pentru ce ofera. Golf are niste suspensii de vis pentru aceasta clasa si o gama extrem de variata de motorizari, transmisii si dotari. Spre deosebire de anii in care climatronic costa 1.000 euro, acum preturile au scazut mult si la optionalele Volkswagen.

Si ca Golf e cea mai buna din segment nu o zic (doar) eu, ci foarte multi jurnalisti si, mai presus de toate, clientii. Va reamintesc ca Golf este cel mai bine vandut automobil din Europa, urmat de Fiesta, apoi Polo...
Adrian Mitrea
Saabist
 
Posts: 649
Joined: 26 May 2010, 11:37

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Edy » 16 May 2012, 19:19

Atunci ce sa facem?! Sa ne impotrivim majoritatii?! Europeanul are dreptate intotdeauna... de maine o sa-mi caut si eu un Golf.... :mrgreen:
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby andybumbu » 16 May 2012, 19:24

dupa cum spune @bullet gusturile nu se discuta, eu personal in afara de o calitate per general buna a masinilor japoneze, care oricum nu mai este demult cea fost in anii 80/90, nu vad ce ar trebui sa admir, design zero, dupa un an doi un facelift de nu/ti mai recunosti masina prin parcari, transmisiile or fi ele exacte, dar depasite si ca nr de viteze si ca tehnologii ma refer la dublu ambreiaje etc, deci ma intereseaza doar ceva GTR sau Lexus, in rest nimic
eu sunt un fan declarat de nemtesti si suedeze, ca si astia produc banalitati sau alte chestii e adevarat, Golful a fost si este un bestseller, e un cult obiect, are toate optiunile posibile din lume, VAG e pe picior mare, dar si/l va luxa si el candva... :roll: :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby MagicPenguin » 16 May 2012, 20:22

Edy wrote:de maine o sa-mi caut si eu un Golf.... :mrgreen:

Sa fie un R20 macar... :mrgreen:
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby csb » 17 May 2012, 20:05

golf Edition la aproape 20.000 :?

edy inainte sa-ti cauti golful vezi daca iti place SX4 care la 15000 iti ofera tot ce e in configuratia de mai sus + 4x4 + navigatie + incalzire scaune si e japoneza favuta in Ungaria :P

parerea mea: golf, focus si octavia exagereaza cu pretul.

Japonezii s corecti iti baga tot in pretul de baza si nu te pacalesc la toate optiunile cu cateve sute in plus.

Mi chiar imi place Civic-ul nou si acu mi-ati trezit curiozitate pt un drive test :roll:
SAAB 93 VECTOR, 2007, 1.9 TiD 150cp, Nocturne Blue
SUZUKI SX4 1.6 GS 4WD, 2010, 120cp, Silky Silver
User avatar
csb
Saabist
 
Posts: 726
Joined: 10 Jan 2010, 19:50
Location: Brasov

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Edy » 17 May 2012, 23:27

In caz ca nu ati prins izul de ironie am glumit, nu-mi cumpar golf. Chiar nu as avea altceva mai bun de facut?!
Hai sa o luam si altfel...cand a fost ultima oara cand ati vazut un golf pe strada?! In sensul in care sa va uitati dupa el, ca asa poate si acum un minut ati trecut pe langa unul...; exact, este o masina atat de fada, atat de normala, lipsita de suflet, atat de gri sau neagra incat nici nu o mai observi pe strada. Daca ar fi sa iau o compacta, normal ca as lua Honda, numai dea-l dracu' si-as lua Honda chit ca ar veni volscvagen la mine sa-mi dea golful gratis. Nemtii au facut masini, intr-adevar...pana in anii 90...punct.
Acum fac tehnica comerciala si atat.
Numai respect pentru japonezi pentru ca au indrazneala sa fie diferiti si sa placa la fiecare noua masina scoasa..Golfu' 6 seamana cu golfu'3, golfu'4, 5...samd, pun pariu ca sa semene si cu golfu' 10! Exact cum spuneam in prima pagina a sitului: va veni vreme in care lumea se va satura de anostitatea acestor masini si nu le va mai cumpara.
Imi pare rau daca voi atinge coarda sensibila a unora spunand asta dar golf este cea mai lipsita de caracter si suflet masina de pe piata..pentru ca nu seamana cu omul...e prea perfecta si asta este un lucru rau.
In coltul opus se afla...Trabantul!!! Da, nu-i asa ca ori de cate ori vezi un Trabant pe strada te uiti dupa el cu admiratie, te intrebi in sinea ta cum naiba de mai functioneaza, te miri si nu poti sa-ti abtii...un zambet! Asta da masina cu caracter si suflet...pentru ca este la fel ca si omul: si cu bune si cu rele!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby Edy » 20 May 2012, 22:20

Imi pare rau ca nu s-a mai continuat aceasta discutie...dar nu vreau sa o las sa se duca.
Tin sa precizez ca nu contest calitatile Golfului, nu degeaba - vorba aia - e in topul cumparaturilor la europeni.
Vreau in schimb sa penalizez maniera in care se matura pe jos cu o masina care ar merita mult mai multa atentie - Adrian - daca ai mers cu varianta cea mai scumpa, 26000 de euro, asta nu inseamna ca este o masina scumpa per total.
Nu-ti contest calitatile sau experienta de jurnalist, insa aveam o alta asteptare de la tine. Mereu am trait cu impresia ca tu iti faci temele mai bine decat ceilalti si de aceea iti urmaresc reportajele cu placere.
Reportajul tau are un usor iz de...hai sa trecem mai departe. Nu vorbesc in necunstinta de cauza, am mers si eu cu civicul nou si nu-ti impartasesc parerile despre ea.

Am atras atentia asupra varientei Sport care costa sub 20000 cu TVA inclus si are o lista de optiuni in standard lunga cat citirea de duminica a popei la slujba de duminica...
Nu stiu unde ai gasit tu Golf, chiar mai ieftin la achizitie decat Civic, cu aceleasi dotari ca eu le-am cautat de mi-au iesit ochii si tot nu am gasit:
Golf HL Edition 1.4 TSI/122 CP,M6
Benzina / 1.4l / 90 kW/122 CP / Manuala - 6 viteze / 4-usi
Consum combustibil oficial: 6.2l/100km
Emisii CO2: 144g/km
Oxizi de azot (NOx): 0,045g/km EUR 18.524,36
Culoare exterior
Alb( candy-weiss) EUR 0,-
Tapiterie Stofa
Culoarea tapiteriei: negru titan
Mocheta: negru
Plansa de bord:
Aer conditionat Climatronic-reglare
automata pe doua zone,separat stanga/dreapta Detalii EUR 189,72
Airbag-uri laterale spate EUR 293,88
Camera Rear Assist EUR 198,40
Conector multimedia MEDIA IN,cu cablu
adaptor iPod Detalii EUR 178,56
Conector multimedia MEDIA IN,cu cablu
adaptor USB Detalii EUR 156,24
Indicator presiune pneuri EUR 50,84
Jante aliaj usor "Seattle" 7J x 17 cu
anvelope 225/45 R17,suspensie sport, roata de rez.uz temporar Detalii EUR 637,36
Pachet iarna-scaune fata
incalzite,indicator pentru nivelul lichidului de spalare,instalatie spalare faruri,duze instalatie spalare parbriz incalzite Detalii EUR 431,52
Pachet oglinzi:lumini de drum
permanente, functie Coming Home-Leaving Home, senzor de ploaie, oglinda retrovizoare interioara cu sistem automat antiorbire,doua lumini fata in dreptul picioarelor, oglinzi exterioare rabatabile electric Detalii EUR 341,-
Prindere ISOFIX pt. scaun copil EUR 0,-
Radio CD RCD 510,functie mp3 ,CD-changer
prntru 6 CD-uri,,8 incinte acustice, antena Diversity si conector multimedia pentru surse externe Detalii EUR 303,80
Roata de rezerva normala din otel(doar
cu jantele din standard) Detalii EUR 57,04
Suspensii sport EUR 0,-
Total: EUR 21.362,72

Deci e mai scump cu 1500 de euro si tot nu are: sistem start-stop, senzor de lumina, tempomat, sistem de monitorizare presiune pneuri, tetiere active, oglinzi pliabile electric, oglinda electrocromatica, Bancheta spate \"Magic seats\" cu dubla rabatare, (Shift Indicator Light) , Functie ECON cu buton de activare dedicat, Asistenta la pornirea in rampa si destul de multe altele ce a facut si vechea generatie, ca si actuala, sa fie o alternativa excelenta, antrenanta si vesela la obisnuitul si anostul produs nemtzesc.
Eu zic ca merita mai mult...
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: In garajul nostru: Honda Civic

Postby andybumbu » 21 May 2012, 18:47

@edy stim cu totii ca esti hondar :lol: , dupa parerea mea fiecare model are plusuri& minusuri, golful a ajuns de la masina sarantocului ffiabila-cost-performanta excelent la o masina ca oricare alta ca si pret adica mai scumpa decat ar merita, dar cu atatea configuratii posibile& imposibile de innebunesti, adica poti avea ceva ce concurenta nu ofera, bineinteles ca nu la 20000euro si bineinteles ca nu pt un mucos de roman indatorat si ras indatorat pe la banci, pt un occidental normal, pt un mucos de roman se ofera octavia cu manivela, tamburi pe spate, sau un megane full, etc :mrgreen: sa traiti bine
pe de alta parte, cu saabul meu 2.2TiD fabricat 2004 full rulat ultimile 6 luni peste 10000km, am trecut de 181000km mananca tot pe autostrada, mai pica una alta, normal :lol: , nu l-as da pe nici o honda-golf sau alta fantezie, cum le prind pe autobahn, cum le rad 8)

eu sunt foarte multumit de stirile lui Adrian Mitrea, rapide-la chestiune-pertinente-reale-multumesc 0-100.ro :wink:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Next

Return to Stirile 0-100.ro

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron