by Edy » 24 Mar 2013, 22:14
Cautand articole pe net am observat ca dl. Mitrea a testat din nou CX5, de data aceasta modelul cu noul motor diesel biturbo 2.2. Vad ca de data asta nu a mai uitat sa pomeneasca de filozofia tehnologica "Skyactiv" noua adoptata de japonezii de la Mazda, chiar pomenind-o de mai multe ori si se cunoaste o oarecare imbunatatire a abordarii subiectelor japoneze. Insa nu uita episoadele anterioare si iar pomeneste de afisajele de climatizare si ceas parca preluate de pe modelele de acum 20 de ani (pe dansul il deranjeaza chestia asta dar probabil ca este destul de experimentat - banuiesc - sa-si dea seama ca respectivele afisaje sunt un fel de trademark prezent cam pe toate modelele din gama constructorului) ce reprezinta totusi o chestie de gust; mie, de pilda, imi plac si chiar cred ca dau bine! De asemenea nu s-au putut gasi concluzii mai bune decat ca oglinzile balangane, capota vibreaza la viteza mare iar mocheta este prinsa superficial...; chiar ma gandesc cum o fi gasit el mocheta ca este prinsa superficial...o fi cautat cu limba firimiturile de gogosi pe care ni le da noua sa le servim?!
link:
http://0-100.hotnews.ro/2012/12/19/in-g ... kyactiv-d/
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/https://www.facebook.com/nxsautomobile