by Edy » 27 Jun 2012, 22:52
Puterea de cumparare reala a scazut dramatic in ultimii ani, clientii sunt din ce in ce mai rari si mai pretentiosi, toata lumea se uita la bani in primul rand in acest segment (o sa observati ca piata masinilor de lux a ramas aceeasi, ba chiar a crescut, Ferrari si rolls royce fac cifre record).
Poate daca am reveni la strategiile de vanzari din 2002 si sa se dea uitarii cifrele record din 2007-2008, am reusi sa privim mai realistic situatia si sa se faca cumva sa se reprorneasca "motorul" economic insa sa se tina si cont de puterea reala de cumparare din ziua de azi cand (cu 10 lei luai 4 litri de benzina in 2002, azi iei doar 1,5 litri).
Vorba aia din incheierea articolului: "Tinand cont si de pretul benzinei, dintr-un salariu mediu un roman poate cumpara 343 litri de benzina, in timp ce un austriac poate lua 2.600 litri, iar un croat 1.000 de litri"
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/https://www.facebook.com/nxsautomobile