by razza13 » 16 Jul 2012, 00:54
Ce-i mai fain , e ca la Opel se prefigureaza niste schimbari destul de drastice. Nu stiu daca ati auzit, dar aministratorul sau directorul delegat al acestui producator auto, neamt de-al lor, a fost inlaturat si inlocuit cu un american, vicepresedinte GM USA, devenind astfel si presedinte GM Europa. Problema e ca neamtul anuntase intr-un interviu orientarea grupului Opel pe dezvoltarea unor noi modele si tehnologii, ceea ce nu prea convine daca te gandesti ca GM trebuie sa vanda ceea ce au in curtea proprie, brevete americane in primul rand. De aceea cred ca le cam suna ceasul si astora, vor apuca drumul Saabului si nemtii (asta daca nu vor beneficia de cine stie ce interventie ...angelica!). Iar ca treaba sa fie "buna" pana la capat, am citit pe net ca GM au cumparat recent si vreo sapte procente de Peugeot, probabil deveneau si francezii nesimtiti si era nevoie de o garantie din partea PSA ca nu se vor calca pe picioare. Nu ca m-ar mira, dar sunt foarte curios daca va fi vreo colaborare Opel-Peugeot si ce va iesi din asta, mai ales la nivel stilistic. Si apoi ma intreb, dupa experienta avuta de suedezi, ce o mai fi de ingropat , de furat , atat de la nemti cat si de la francezi? Phoenix-ul Saab a fost primul, din ce stiu eu, ce mai urmeaza de dosit astfel incat sa avem strada pregatita pentru camionetele americane? Daca rusii veneau cu tancurile, americanii vin cu pick-up-urile sa ne invete cum sta treaba...Nu pot sa spun ca nu ma bucur ca Opelul va simti pe pielea lor suferinta Saab, dar ma intristeaza ideea uniformizarii, monopolizarii pietei auto, peste cativa ani, nu multi, vom avea doua sau trei, cel mult, grupuri internationale producatoare de masini. Deja exista VAG si restul lumii...
Inviato dal mio Garmin-Asus A50 con Tapatalk 2
9-3 ss Vector 175 cp leat 2003