Salutare,
dupa 5 ani de folosinta, imi vand Saab-ul.
Poze gasiti aici : viewtopic.php?f=18&t=2359
AF: 09/2006
KM: 292.000
CP: 150
Motor: Z19DTH
Cutie: Automatica
Dotari: piele, cruise, senzor ploaie
Optiuni puse de mine: power discs, jante aditionale de vara AluTec Black Poison, furtunuri do88.se
Si acum istoria ei, fara a ascunde absolut nimic, de la data linkului de mai sus ...
Tot 2014 l-am stat in Romania, masina avea deja cand m-am mutat inapoi la Cluj 230.000.
De cand m-am mutat in RO au inceput sa apara probleme. Am facut cateva drumuri la Brasov la Calin, cine e interesat se poate informa.
Calin i-a schimbat 2 Turbo ( second, recondionate ), galeria de admisie ( noua ), un filtru de particule ( second ) care s-a dovedit a nu fi bun. Am cumparat altul after market care functioneaza si in ziua de azi.
In 2015 la Cluj la vreo 270.000 i-a fost rectificata chiuloasa, a fost schimbat un injector si BLOCUL DE VALVE (nou !!!) din cutia de viteze ( da, o gramada de bani, am crezut ca va fixa problema lag-ului la pornire insa nu a fixat-o ). Aditional, intercooler nou si un EGR nou, senzor de presiune DPF, MAP nou.
La sfarsitul lui 2015 am gasit un DPF nou original pe ebay UK la vreo 300 de euro, l-am luat, in prezent este pe masina insa mi se aprinde din cand in cand becul si eroarea este "choke particle filter - intermittent".
Prin urmare pe 23 septembrie vin la Cluj si o sa-l pun pe cel aftermarket care nu da nicio eroare, nici nu fumega, probabil e mai "permisiv". De ce, idee n-am.
Acum 1 luna i-am pus si pompa de vacuum noua nouta, in speranta ca va fixa lag-ul, nici vorba.
In rest, probleme nu mai are.
Pret: 2800 euro fara jantele Alutec, numai cu cele originale Saab ( dar vopsite negre - asa am luat-o, cu unele zgarieturi ). Un rand de cauciucuri de iarna ( folosite doua ierni ) si un set de vara ( folosite 1 vara
Pret cu ambele seturi de jante si cele doua seturi de cauciucuri ): 3200 euro
Nenegociabil. Oricine se gandeste sa o inmatriculeze in RO trebuie sa se mai gandeasca, va trebui sa o puna cumva pe Bulgaria, are 194 gr CO2, e Euro 4 si 1910 cmc, timbru de mediu actual este 1386 euro, gratie minunatei conduceri.
Masina este cu numere de Germania, se poate prelua ori pe 23-24-25 septembrie cand vin la Cluj ( insa iau placile inapoi cu mine in Germania ) sau intre 25 sept si 1 Octombrie din Munchen, ori din 4 octombrie incolo din Dusseldorf unde ma mut.
Am uitat, vine si cu un filtru K&N ( trebuie curatat ) si cu solutiile de curatare.
Va stau la dispozitie pentru eventuale intrebari.
Salutare !
PS. Era sa uit : la un moment dat in Romania in 2015 ii eliminasem filtrul de particule. Dar masina cam fumega ( nu exagerat insa banuiam ca peste standardul vizual nemtesc ) si mutandu-ma inapoi in Germania am decis sa revert la DPF ON. Mai am bin-ul de DPF off (care trebuie scris in ECU ) salvat, precum si un starv de DPF gol. Incluse in pret ...