Dealer autorizat ulei Red Line

Sectiune dedicata firmelor/prestatorilor/vanzatorilor cu oferte permanente.

Dealer autorizat ulei Red Line

Postby boutiqueoils » 24 Jan 2013, 23:14

Uleiul e full sintetic esteric cu baza de polyol ester (grupa V de baze API) fabricat in SUA.
Pt referinta: http://www.redlineoil-europe.com, http://www.syntheticoil-europe.eu, http://www.redlineoil.com

Vand multe uleiuri de nisa si performanta dar cred ca Red Line e cel mai bun...printre altele pt urmatoarele motive:
Index-ul de vascozitate natural foarte ridicat foloseste putini polimeri ceea ce da o vascozitate mult mai mare in cuzineti si o presiune constanta (vezi vasc.HTHS@150C).
Evaporarea redusa imbunatateste compresia si reduce depunerile si consumul. (vezi Noack)
Rezistenta totala a bazelor la temperaturi ridicate unde rata de oxidare se dubleaza cu fiecare 10C. Aceeasi baza se foloseste pt motoarele turbina in avioanele de lupta sau elicoptere.
Afinitate pt suprafete de metal / polaritate a bazei de ester.
Detergenta naturala dizolva depunerile si curata motorul (esterii fiind obtinuti din reactia alcolului cu acizi grasi).
Pachet de aditivi de la Lubrizol si doze suplimentare de ZDDP si molibden organic (solubil) pt uleiurile de strada.

Pretul pentru orice vascozitate de motor este 73Ron/946 ml
iar GL4 pt cutie de viteze 89.5Ron/946 ml.
Intervalele de schimb sunt tot aceleasi recomandate de producator. Pt prelungire sau alte diagnosticari se poate trimite la laborator uleiul (info pe PM).

Vascozitatile disponibile sunt 0W30,5W30,0W40,5W40,10W40,5W50,15W50,10W60,70W80,75W85,75W90
Testat in multe SAAB-uri este MTL-ulei de cutie GL4 cu gradul 70W80, MT-85 GL4 (75W85) pt ultimul MTF 0063 si 0W30, 5W30, 0W40 ca uleiuri de motor.

Eu recomand 0W40 pt cele mai multe motoare Otto supra-alimentate pt ca e mai constant cu variatile mai mari de temperatura (VI-197) avand totusi un HTHS de 4 si vascozitate de pornire buna …am sa pun aici specificatiile:

API Service Class SN/SM/SL/SG/CF
Viscosity Grade SAE 0W40
Vis @ 100°C, cSt 15.1
Vis @ 40°C, cSt 81
Viscosity Index 197
CCS Viscosity, Poise, @*C 57@-35
Pour Point, °C -60
Pour Point, °F -76
Flash Point, °C 218
Flash Point, °F 424
NOACK Evaporation Loss,1hr @ 482°F (250°C), % 9
HTHS Vis, cP @150°C, ASTM D4741 4
Molybdenum - 950ppm, Zinc - 1330ppm, Phosphorus - 1200ppm.

Date de contact RedLine Romania:
Ratiu Tudor 0747 060 934
Produsele se afla in Alba Iulia. Transportul este prin Fan Curier (cu plata la mine in cazul in care se doreste transportul inclus pe factura).

Multumesc si va astept sa cumparati un ulei cu putine compromisuri.
Attachments
red line europe 0W-40 ester synthetic oil.png
0W-40
red line europe 75W-85 GL-4 ester synthetic gear oil.jpg
75W-85 GL-4
boutiqueoils
Nou venit
 
Posts: 6
Joined: 17 Oct 2011, 08:17

Re: Dealer autorizat ulei Red Line

Postby MagicPenguin » 25 Jan 2013, 00:55

Salut si bine ai venit pe forum! Chiar era timpul sa ofere cineva uleiurile Red Line si in Romania! Un brand cu adevarat premium care ofera uleiuri de calitate cu baza de polyol ester (aceeasi baza ca si rivalul francez Motul).

Acestea fiind spuse, eu totusi am dubii legate de faptul ca uleiul 0w40 de la Red Line ar fi cea mai buna alegere pentru motorul meu. Datele afisate mai sus sunt oarecum incomplete. Eu atunci cand caut un ulei am in vedere densitatea lui. M1 New Life 0w40 are o densitate de 0,85 g/ml. La Red Line nu am gasit aceasta informatie. O alta informatie importanta pentru consumul de ulei este Flash point-ul: M1 New Life 0w40 = 230 grade, Red Line = 218 grade. M1 castiga la capitolul asta. Nu am gasit nici TBN-ul. M1 New Life 0w40 are TBN 11,8 mg. Valoarea vascozitatii la 40 de grade consider ca este cam mare. M1 New Life 0w40 are 75 mm2/s. Nu cred ca este o idee buna sa folosesc ceva cu o valoare peste 78-79. Red Line are 81.

Sper sa nu intelegeti ca fac reclama celor de la M1. Departe de mine acest gand. Sunt multe motoare care viseaza la uleiul Red Line, doar ca nu stiu daca al meu ar fi mai "fericit" cu el, desi baza de polyol ester este mult mai performanta fata de baza pe care o are M1.

Cred ca pe acest forum ar avea mai mult succes Amsoil 5W-40 European Car Formula Fully Synthetic Motor Oil sau Red Line 5W-40 Fully Synthetic Ester Motor Oil. Printre specificatii apare standardul Dexos2.
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Dealer autorizat ulei Red Line

Postby kraz » 25 Jan 2013, 19:31

Am cumparat și eu de la Tudor.Recomand cu caldura.Promptitudine si seriozitate mare.Am comandat in Decembrie 2 bidoane de MT-85 și a doua zi dupa comanda am primit marfa.Marfa de calitate.Acum am comandat și ulei de motor,care a venit azi.Urmeaza saptamana viitoare sa il pun in motor.Sunt curios cum se v-a comporta.
kraz
Junior
 
Posts: 38
Joined: 16 Sep 2012, 20:46

Re: Dealer autorizat ulei Red Line

Postby boutiqueoils » 25 Jan 2013, 23:35

Salut, bine v-am gasit. Multumesc pt recomandari….sunt curios de impresia ta. Cand lasi feed back sa mentionezi si uleiul anterior si km facuti cu el.
Da, era timpul sa aduca cineva Red Line...le aduc de 2 ani deja. E adus din Anglia incepand din anul asta dar de facut e tot in California facut.
Cunosc “competitia” Red Line-ului pt ca o am la vanzare si pe ea cu toate ca pe site nu am apucat sa listez Mobil-ul (0W30/40/50).
Cateva precizari in legatura cu alte uleiuri mentionate.
Mobil-ul 0W-40 e grupa III+ (GTL) majoritar.
Gama “300V Racing” pt auto de la Motul contine 25-50% HC adica grupa III. In ce priveste esterii folositi (in orice cantitati minoritare sau egale ar fi ei) Motul foloseste diesteri si cu ocazia noii game 300V se mentioneaza triesteri. Presupunand ca ar fi totusi o comparatie viabila intre cele doua, diesterii nu depasesc polyol esterii decat cu pretul mai rezonabil care il au.
Despre Amsoil 5W40 pot sa confirm ca e Dexos 2, dar in acelasi timp te restrangi (posibil cu consecinte) la aditivi cand folosesti ulei mid-SAPS intr-un motor fara filtru de particule. Dexos e mid-SAPS. Catalizatoarele cu 3 cai merg si cu Full SAPS.
Red Line are TBN pt uleiurile de strada de 9 sau uneori putin mai mare cum e cazul celor cu mai multe aprobari diesel 5W40 si 15W40. Totodata nu poti sa compari cu acuratete TBN-uri daca uleiul de baza are rata diferita de oxidare, TAN virgin diferit si aditivi care pot da acelasi TBN virgin dar retentie diferita.
Flash Pointul e mai putin important in ziua de azi. Desi de cele mai multe ori o valoare inalta tinde sa sugereze o anumita stabilitate la temperaturi inalte, este consensul industriei ca el nu coreleaza cu consumul de ulei intr-un motor decat partial si nesatisfacator. Noack Volatility si e singurul test acceptat de API, ACEA, ILSAC, VW, MB si altii pt aprobari oficiale care exprima direct limite procentuale de pierdere de masa asa cum sunt ele redate de Noack. Flash Pointul e aprinderea instanta a vaporilor in prezenta unei flacari si nu reprezinta o pierdere notabila din masa lichidului. Nici metoda de masurare nu e facuta in asa fel incat sa simuleze pierderile pe o durata mai lunga decat o secunda (sau cat tine un flash). Noack se realizeaza timp de o ora la 250C. In cazul de fata esterii sunt obtinuti dintr-o reactie de alcool cu acizi grasi si e in natura lor sa aiba ceva fractii mai inflamabile dar adevarul sta in imaginea de ansamblu data de Noack…
In tot cazul Flash Point-ul ramane ce a fost tot timpul, un test important pt evaluarea marfii pt transport, depozitare, riscuri de tot felul pt produs petroliere. Ar mai fi relevant intre uleiuri cu aceeasi baza si aditivi (aceeasi gama), cu toate astea daca valoarea Noack se cunoaste e mult mai bine.
Densitatea Red Line e la 0.89-0.91…tipica pt esteri. Sunt curios de ce e prioritara pt tine.
Istoria valorii luate la 40C nu are leg cu motorul asa cum are cea la 100C. Pur si simplu trebuie doua valori pt a calcula un index de vascozitate. A fost aleasa la 40 pt semnificatia ei pt uleiuri industriale, hidraulice si de angrenaje (care la randul lor sunt testate si ele la 100C pt a abtine un VI). Formula de calcul a VI-ului cere valorile astea doua.
In legatura cu temperatura la 40C sau orice rezultat decupat din context, pozitia Red Line e asta “a blind adherence to optimize with one single test will result a less-than-optimum performing lubricant. There are always trade-offs in engine oils, and we try to enhance anti-wear and friction reduction at higher temperatures and loads, while trying to maintain performance at lower and normal loads and temperatures.” Si in cazul de fata imaginea de ansamblu e diferita : la temperaturi de pornire de iarna Red Line e mai subtire (vezi poza atasata) respectiv mai gros in conditii severe unde apare pierderea temporara de vascozitate (vezi HTHS). Nu numai asta dar, pt ca M1 are index natural de vascozitate mic si contine multi polimeri pt a atinge unul respectabil, in conditii severe sustinute pierde permanent din vascozitate pana la o valoare HTHS de xW20 (vezi link-ul Joe Gibbs 5W40 cu testul KRL facut de Lubrizol)...si zecile de analize de pe net unde pica in interval de xW30 in termen de cateva saptamani.

Nu vreau sa neg valoarea M1 0W40, dar l-as recomanda in cu totul alte situatii cum ar fi celor care au nevoie de un 0W30 A3/B4 Full saps. Red Line 0W40 il recomand oriunde se cere 0W/5W40 Full Saps.
Sunt doua vascozitati diferite cu rezistente diferite in timp. O comparatie dreapta ar incepe cu doua uleiuri cu aceeasi vascozitate HTHS si aceeasi cifra de iarna. Cel mai apropiat ar fi 0W40 Motul Ester Core.

M1 0W40 e cel mai de success ulei din lume pt ca are mai multe umpleri de fabrica decat orice alt ulei. Asta fiind spuse e la fel de bun la ce ofera pt fiecare leu ca si omologul Red Line mai scump. El e intentionat a fi la limita de jos a 40-ului ca apoi in serviciu sa ajunga in interval de 30 foarte repede. Nu e nimic la intamplare…si in plus poate fi mai potrivit in motorul tau daca asa zici tu.
Ceva surse:
https://docs.google.com/file/d/0BxnjLrq ... I2WTA/edit
http://www.redlineoil.com/content/files ... 206-11.PDF
https://docs.google.com/file/d/0BxnjLrq ... xpNzg/edit
http://www.astm.org/Standards/D92.htm
http://www.lnengineering.com/joegibbsracingoils.html
Attachments
ScreenShot001.jpg
boutiqueoils
Nou venit
 
Posts: 6
Joined: 17 Oct 2011, 08:17

Re: Dealer autorizat ulei Red Line

Postby MagicPenguin » 26 Jan 2013, 03:19

Multumesc pentru raspunsul detaliat! Ma bucura faptul ca esti atat de bine documentat si nu esti doar "un alt vanzator de uleiuri". Am sa lecturez cu mare interes sursele citate de tine. Sunt sigur ca voi invata lucruri noi. Despre Noack (spre rusinea mea) nu stiam pana acum ce exprima. Flash pointul era pana acum etalonul meu pentru ca este prezentat de majoritatea producatorilor in fisa tehnica. Noack-ul nu prea l-am intalnit la uleiurile (de duzina) pe care le-am "studiat".

Fiind evident acum faptul ca ai cunostinte solide, imi permit sa-ti cer o parere/recomandare:
Ce uleiuri consideri ca sunt potrivite pentru un 2.0T B207R care nu se mai afla la prima tinerete, evident in conditiile de climat din Romania:
1) in segmentul de pret al M1-lui, full SAPS (dexos1 si dexos2 am tot gasit, dar m-a facut sa ezit tocmai faptul ca sunt mid-SAPS)
2) in segmenul premium (probabil ca aici raspunsul va fi RL 0w40)
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Dealer autorizat ulei Red Line

Postby kraz » 26 Jan 2013, 12:28

Tot așa am inceput și eu.Fiind in cautarea unui ulei bun,de calitate,am citit tot felul de discuții pe forumuri,inclusiv topicul dedicat de pe Hondafan unde l-am intalnit pe Tudor.Atunci cand cumpar un bun de folosința indelungata,sau ceva important gen ulei de motor ,ma documentez temeinic.Dupa ce mi-am format o parere proprie și am facut o lista scurta cu 3 uleiuri,l-am sunat pe Tudor și m-am sfatuit cu el,mai bine zis i-am cerut sfatul in calitate de specialist.In urma lungii discuții am ajuns la concluzia ca ce imi trebuie mie este RL 0w40.Eu vroiam ceva subțire la pornire la rece stiute fiind problemele de ungere la 2.3l și in același timp vascozitate mare la cald.Cautam un HTHS in jurul lui 4 și full saps in acelasitimp.Uleiul care le indeplinea pe toate a fost RL 0w40.Sper ca am facut o alegere buna.
kraz
Junior
 
Posts: 38
Joined: 16 Sep 2012, 20:46

Re: Dealer autorizat ulei Red Line

Postby boutiqueoils » 07 Feb 2013, 18:58

kraz wrote:Tot așa am inceput și eu.Fiind in cautarea unui ulei bun,de calitate,am citit tot felul de discuții pe forumuri,inclusiv topicul dedicat de pe Hondafan unde l-am intalnit pe Tudor.Atunci cand cumpar un bun de folosința indelungata,sau ceva important gen ulei de motor ,ma documentez temeinic.Dupa ce mi-am format o parere proprie și am facut o lista scurta cu 3 uleiuri,l-am sunat pe Tudor și m-am sfatuit cu el,mai bine zis i-am cerut sfatul in calitate de specialist.In urma lungii discuții am ajuns la concluzia ca ce imi trebuie mie este RL 0w40.Eu vroiam ceva subțire la pornire la rece stiute fiind problemele de ungere la 2.3l și in același timp vascozitate mare la cald.Cautam un HTHS in jurul lui 4 și full saps in acelasitimp.Uleiul care le indeplinea pe toate a fost RL 0w40.Sper ca am facut o alegere buna.


Ester si/sau PAO, HTHS in jur de 4 si full saps e reteta intr-adevar. Porsche, GT-R si Subaru sunt la fel.
Ca tot discutam pe PM cu Magic Penguin am zis sa pun si aici varianta 2.

Silkolene/Fuchs Titan Race 5W40 60lei/L.

Density at 15 ° C [g / ml]: 0.861
Flash point [° C]: 195
Dynamic viscosity at -30 ° C [mPas]: 6500
Kinematic viscosity at 40 ° C [mm ² / s]: 92.4
Kinematic viscosity at 100 ° C [mm ² / sec] 14.89
Noack (%): 6.6
HTHS (cps): 4.07
Viscosity index: 184
Pour point [° C]: -51

Si ceva de la sursa bun de citit ca sumarizaza bine lucrurile: http://www.silkolene.com/media/literatu ... rticle.pdf
boutiqueoils
Nou venit
 
Posts: 6
Joined: 17 Oct 2011, 08:17

Re: Dealer autorizat ulei Red Line

Postby MagicPenguin » 07 Feb 2013, 19:27

Tudor, cred ca este o mica eroare in specificatii.
Eu am gasit aceasta fisa: http://www.fuchsoil.co.za/Products/TDS/ ... BUK%5D.pdf
Aici se spune ca VI pentru 5w40 este 169. Pentru 10w60 este 184.

Un ulei foarte interesant.
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Dealer autorizat ulei Red Line

Postby boutiqueoils » 07 Feb 2013, 20:20

Da , Merci. Ai dreptate. Trebuie sa modific si pe site ca de acolo am copiat.
Era super tare daca era 184 (gen Renewable Lubricants 5W40) :-)
boutiqueoils
Nou venit
 
Posts: 6
Joined: 17 Oct 2011, 08:17

Re: Dealer autorizat ulei Red Line

Postby manolodsv » 30 Apr 2013, 18:32

Ce ulei recomazi pentru SAAB 9-3 motor B207L 129 kW, masina fiind resofta la 148 kW si in prezent are 32.000 km :mrgreen: . Ma intereseaza 0w30 pentru ca acesta este trecut in specificattile masinii. Multumesc.
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: Dealer autorizat ulei Red Line

Postby boutiqueoils » 30 Apr 2013, 19:33

manolodsv wrote:Ce ulei recomazi pentru SAAB 9-3 motor B207L 129 kW, masina fiind resofta la 148 kW si in prezent are 32.000 km :mrgreen: . Ma intereseaza 0w30 pentru ca acesta este trecut in specificattile masinii. Multumesc.


Red Line 0W30. Il poti gasi si aici: http://www.redlineoil.com/application.aspx
Daca ai aceleasi temperaturi sau cuplu la turatii joase poti merge si pe alte 0W30-uri cum e Fuchs sau Amsoil.
Si il poti combina cu un filtru pe masura: http://www.amsoil.com/shop/by-product/f ... EA15K03-EA
boutiqueoils
Nou venit
 
Posts: 6
Joined: 17 Oct 2011, 08:17

Re: Dealer autorizat ulei Red Line

Postby Dansb » 30 Apr 2013, 20:03

Marius, ma bag in seama pentru ca vad ca ti s-a recomandat si Fuchs. FYI, uleiul GM (OEM) este facut de Fuchs. Deci... :wink:
Eu l-as lua in calcul si pe asta:
http://www.autoa.ro/produs/m318-ulei-au ... ongtime-5l
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: Dealer autorizat ulei Red Line

Postby boutiqueoils » 15 Aug 2019, 14:10

Buna tuturor. Suntem tot aici si dupa 6 ani insa pentru preturi actualizate va rog intrati pe https://syntheticoil-europe.eu/ro/?live ... font=font1
Drumuri bune!
boutiqueoils
Nou venit
 
Posts: 6
Joined: 17 Oct 2011, 08:17


Return to Anunturi firme/prestatori/vanzatori cu oferte permanente.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest