Ok .
Nu poti cere calitate la preturi mici, cu asta cred ca suntem unanim de acord.
Cand am deschis aici , am avut in vedere lipsa de profesionalism si de know-how in domeniu, in tara noastra. Lumea obisnuita cu vechiul "las-o ca merge si asa" de unde si sutele de tiganii sudate pe masinile clientilor.
Ca sa va faceti o idee mai clara .
Preturi :
Cat-back , precum cel din poza
Pe 63.5 - 1800 ron
Pe 76mm - 2200 ron
Turbo -back
Pe 63.5 - 3000 ron
Pe 76mm - 3400 ron
Daca vorbim de iesire duplex st/dr se adauga 600 ron. Cu 2 tipsuri.
Daca vorbim de iesire duplex st/dr cu cate 2 tipsuri, se adauga 1000 ron
De exemplu un turbo-back pe 63.5 cu iesire duplex, 2 tispuri in total - 3600 ron.
Preturile includ si ornamentele, la alegere, din modelele oferite de noi.
Bineinteles, pretul poate varia in sus sau in jos in functie :
- dificultate traseu (aici intra si demontatul piesei vechi)
- cereri speciale - valvetronic / alte materiale (titanium, inconel etc)
- ornamente speciale
- diametre mai mari (de exemplu la honda S2000 de mai sus s-a ales 89mm )
Aici vorbim de sisteme custom-build pe masina clientului.
Separat avem divizia Kline care ofera doar sisteme "of the shelf" create pe matrite dupa nenumarate teste si calcule, produse destinate cu precadere marcilor auto de lux.
Daca mai aveti intrebari va rog sa ni le adresati, vrem sa avem o colaborare cat mai deschisa. Nu e nimic de ascuns.