DYNO&TUNING by Racing Code

Sectiune dedicata firmelor/prestatorilor/vanzatorilor cu oferte permanente.

DYNO&TUNING by Racing Code

Postby SEBASTIAN_RACINGCODE » 05 Dec 2013, 23:01

Numele meu este Sebastian Sandu, sunt inginer si in acest topic va stau la dispozitie cu informatii despre dyno&tuning, reprezentand interesele Racing Code. Sunt in lumea auto, aproape de motorsport inca de inainte de 1990, fiind pasoinat de automobil, alegand sa activez in domeniul auto, desi am mai terminat o facultate si sunt doctor in drept.
Cred ca am avut norucul sa pot face ce imi place si sa imbin utilul cu placutul.
Racing Code este o consacrata firma romaneasca de tuning, ce functioneaza legal conform legilor in vigoare de cca. 7 ani, dar avand o istorie putin mai veche, intrand pe usa din fata a tuningului, motorsoortului si engineeringului din Romania.
Nu suntem o firma mare, dar dupa cu se stie estentele tari se tin in sticlute mici, dar lasand spiritul glumei putem spune ca:
- avem o pagina web http://www.racingcode.ro
- avem un sediu in Bucuresti Str. Drumul Binelui nr. 9-11 Sector 4 https://maps.google.com/maps?f=q&source ... 36478&z=14
- avem cunostinte, experienta si scule
- avem propriul dyno
- avem canal youtube http://www.youtube.com/user/TheRacingCode, http://www.youtube.com/channel/UCGH9-XofvILTVBs2PI3q_pw
- avem o pagina facebook pentru ca e la moda si toata lumea este aici :lol: https://www.facebook.com/pages/Racing-C ... ef=tn_tnmn

Acum va astept intrebarile voastre despre tuning, la masinile voastre, despre testarile dyno pe care le facem ... sau continui sa ma laud singur :mrgreen: