DYNO&TUNING by Racing Code

Sectiune dedicata firmelor/prestatorilor/vanzatorilor cu oferte permanente.

DYNO&TUNING by Racing Code

Postby SEBASTIAN_RACINGCODE » 05 Dec 2013, 23:01

Numele meu este Sebastian Sandu, sunt inginer si in acest topic va stau la dispozitie cu informatii despre dyno&tuning, reprezentand interesele Racing Code. Sunt in lumea auto, aproape de motorsport inca de inainte de 1990, fiind pasoinat de automobil, alegand sa activez in domeniul auto, desi am mai terminat o facultate si sunt doctor in drept.
Cred ca am avut norucul sa pot face ce imi place si sa imbin utilul cu placutul.
Racing Code este o consacrata firma romaneasca de tuning, ce functioneaza legal conform legilor in vigoare de cca. 7 ani, dar avand o istorie putin mai veche, intrand pe usa din fata a tuningului, motorsoortului si engineeringului din Romania.
Nu suntem o firma mare, dar dupa cu se stie estentele tari se tin in sticlute mici, dar lasand spiritul glumei putem spune ca:
- avem o pagina web http://www.racingcode.ro
- avem un sediu in Bucuresti Str. Drumul Binelui nr. 9-11 Sector 4 https://maps.google.com/maps?f=q&source ... 36478&z=14
- avem cunostinte, experienta si scule
- avem propriul dyno
- avem canal youtube http://www.youtube.com/user/TheRacingCode, http://www.youtube.com/channel/UCGH9-XofvILTVBs2PI3q_pw
- avem o pagina facebook pentru ca e la moda si toata lumea este aici :lol: https://www.facebook.com/pages/Racing-C ... ef=tn_tnmn

Acum va astept intrebarile voastre despre tuning, la masinile voastre, despre testarile dyno pe care le facem ... sau continui sa ma laud singur :mrgreen:
Cert este ca mi-ar facea mare placere sa ma pot integra acestei comunitati pe care am reusit sa o cunosc in parte la ultima intalnire din weekendul trecut de la Biblioteca Nationala, comunitate de care nu sunt strain mai ales ca in urma cu cativa ani pe aeroportul Baneasa am fost in echipa de organizare a Saab Performance Team, in calitate de presedinte al Legal Racing (organizator tehnic al evenimentului).
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 985&type=3
SEBASTIAN_RACINGCODE
Junior
 
Posts: 31
Joined: 01 Dec 2013, 16:18

Re: DYNO&TUNING by Racing Code

Postby SEBASTIAN_RACINGCODE » 06 Dec 2013, 09:10

Avem la dispozitie o multime de testimoniale care recomadna acest dyno utilizat de US Army, de guvernul american si de mari producatori cum ar fi Ford.

Avem si un articol complet despre dyno dar nu pot acum sa il incarc, insa cu bunavoita unui moderator sau administrator il pot pune la dispozitie pentru a fi facut public. Este in romana si usor de urmarit, argumentat cu fizica elementara.
Attachments
FD-2.jpg
FD1.jpg
SEBASTIAN_RACINGCODE
Junior
 
Posts: 31
Joined: 01 Dec 2013, 16:18

Re: DYNO&TUNING by Racing Code

Postby cipsu » 06 Dec 2013, 15:38

Buna Sebastaian si iti urez, din partea mea, bine ai venit.
Pentru masina mea cu hardware stock - e vorba de un 9-3 Coupe MY99 2.0 HOT 200hp 280NM cu engine management T5 - ce pachete poti oferi? Ma refer atat la remap cat si la un eventual stage 2/3 cu schimbari moderate de hardware. In definitiv e un motor cu intercooler mare si pistoane forjate, ar trebuie sa fie un material bun ca punct de start.
Multumesc!
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: DYNO&TUNING by Racing Code

Postby SEBASTIAN_RACINGCODE » 07 Dec 2013, 03:35

Multumesc de primire si de intrebare!
In primul rand vreau sa va spun ca noi discutam de real power, fapt care ar putea sa nu sune chiar asa de spectaculos, pentru ca pe net si in alte situatii se discuta de valori mai mult decat optimiste, insa cand ai un dyno care masoara corect este usor de vazut ca adevarul este departe de valorile de marketing de pe net.
In acest caz o modificare optima ma face sa estimez un plus ce cca. 30HP si 50Nm.
Modificarea este custom si in functie de starea masinii, combustibilul utilizat este si rezultatul, noi ne oprim cu modificarea la limita bunei functionari astfel ca pot exista cazuri cand valorile estimate sunt depasite dar si invers. La noi nu exista stagii se obtine maximul optim si este acelasi pret.
Eu vad in plus ca modificare mecanica la aceasta masina inlocuirea esapamentului de dupa catalizator, eventual folosirea unui catalizator sport. In acest caz valorile vor fi mai generoase depinzand de la caz la caz de efiecinta noului esapament.
Costul unei astfel de resotari este de 399Euro, se face la sediul nostru si dureaza in jur de 4 ore.
Nu este un soft care se scrie si atat este un soft ajustat pe fiecare exemplar in parte in functie de corectile necesare fiecarui automobil in parte. Este de preferat pentru 60Euro suplimentar sa se aleaga varianta cu testari dyno inainte si dupa modificare, varianta care de fapt include toate testele necesare pe dyno, modificarea se face pe dyno. In acest caz la final se ofera fisa dyno comparativa intre ce a fost initial si unde s-a ajuns.
Attachments
388630_299374936748735_804117721_n.jpg
Seat Cupra 240HP declarati, 242 masurati stock, 269 masurati dupa modificare
A530tdiQ.jpg
un audi cu valorile la roata fisa dyno comparativa
SEBASTIAN_RACINGCODE
Junior
 
Posts: 31
Joined: 01 Dec 2013, 16:18

Re: DYNO&TUNING by Racing Code

Postby SEBASTIAN_RACINGCODE » 08 Dec 2013, 11:30

Purtand in privat cateva discutii despre instalatiile de alimentare alternativa cu GPL consider ca ar putea sa fie un subiect interesant, de actualitate.
Din pacate premizele de la care plcam cu aceasta discutie sunt sumbre, pentru ca in Romania nu am intalnit nici o masina setata corect pe GPL. Montatorii de obicei fa treaba buna insa ei fac si setarea neavand pregatire in acest domeniu, este putin mai complicat decat pare.
Montatorii si oameni lor de setari fac o autocalibrare dupa care folosesc un factor multiplicator supra/sub unitar si copiaza cat de mult pot timingul de injectie de la benzina. Nu este rau dar nu e suficient asa ca unii mai intelepti stiind ca nu chiar cuser ce fac limiteaza turatia functionare cu GPL 4500/5000RPM.
Nu esta foarte mare filozofie un reglaj corect dar dureaza, costa, ai nevoie de cunostinte, scule, interfata de comnunicare, sonde de analiza, monitorizare si de preferat un dyno performant.
Noi facem astfel de setari si percem o taxa de 600RON pentru o setare GPL, poate ca pare mult pentru cineva interesat sa scoata cat mai putin din buzunar insa, nimic nu e mai ieftin ca un motor si buna functionare pe langa siguranta aduce si avantaje, legate de putere, de consum ... in plus de asta o testare dyno pentru o masina cu tractiune pe o singura punte costa 50 Euro. Se fac multe teste dyno pentru setare si la final se ofera fisa dyno comparativa benzina VS GPL.
Cu un reglaj bun la o masina in stare perfecta, aproape noua GPL a oferit 5 HP mai mult.
Image
Attachments
DL16MPIgpl.jpg
benzvsgplVX90.jpg
SEBASTIAN_RACINGCODE
Junior
 
Posts: 31
Joined: 01 Dec 2013, 16:18

Re: DYNO&TUNING by Racing Code

Postby andybumbu » 08 Dec 2013, 12:28

Sebastiane, instalatiile GPL sunt privite in Ro din start cu prejudecati, adica daca ai asa ceva esti un fel de taximetrist, calitatea gazului e cum e.
Pe de lata parte, in strainatate e ceva normal sa ai o bestie V8 cu un gpl montat si sa ai costurile reduse la jumatate. E adevarat sunt si inconveniente, limitarea accesului in anumite zone, nu exista oriunde gpl la pompa, mananca din spatiu verificari extra si...montarea cu totul care costa in Germania, cam >2500euro, dar daca rulezi mult se merita :idea:
Pe de alta parte, pretul de reglaj+dyno e prohibitiv, crezi ca dupa ce platesc>500-600euro pe instalatie&montaj iti mai dau tie inca aproape 50%...miramas :lol:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: DYNO&TUNING by Racing Code

Postby SEBASTIAN_RACINGCODE » 08 Dec 2013, 19:43

GPL in Romania este acceptabil, dar nu e perfect, insa are un pret bun si detoneaza mai greu decat benzina.
In ce priveste costurile ... o instaltie GPL buna este in jur de 700-800Euro cu butelia adecvata si o setare bine facuta este mana cereasca, degeaba cumperi si montezi daca nu o pui la punct asa cum a gandit cel care a proiectat instalatia.
Nici Saab nu e o masina ieftina si calitatea trebuie platita, iar cum am mai spus un motor nu e deloc ieftin, iar o setare improprie insemna amestec eronat iar de aici fiecare stie ce se poate intampla.
SEBASTIAN_RACINGCODE
Junior
 
Posts: 31
Joined: 01 Dec 2013, 16:18

Re: DYNO&TUNING by Racing Code

Postby n0iz3 » 08 Dec 2013, 23:43

Eu l-am intrebat pe Sebastian de reglajele pe care le fac, vazand graficele respective pe pagina de Facebook.

Eu am instalatia montata de 2 ani si un pic si ma declar foarte multumit per total. Are niste ezitari in ultima vreme, dar le pun pe seama faptului ca nu i-am facut nicio revizie si filtrele or fi si ele imbacsite (urmeaza cat de curand, o sa revin cu confirmare).
Am ales o instalatie ceva mai performanta si adaptor pentru turbo, am citit mult inainte sa aleg montatorul, si pana la urma am ajuns la o firma de la Buzau.

Am stat mult timp in probe cu masina dupa montaj, in toate regimurile de turatie si de acceleratie, pana cand graficele de putere aratau la fel si pe benzina si pe GPL, pentru ca asta a fost cerinta mea de la bun inceput: sa nu se simta diferenta.

In concluzie, exista si firme care isi fac treaba cum trebuie, trebuie doar sa stii ce vrei si ce sa ceri.
Cine a mers cu masina mea poate sa confirme ca trage asa cum trebuie :)
2008 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Laurin & Klement
ex-2003 Saab 9-3 SS 2.0t. You hear the turbo spooling... aaaaaaand I'm gone.
Image
User avatar
n0iz3
Saabist
 
Posts: 552
Joined: 16 Aug 2011, 10:20
Location: Bucuresti

Re: DYNO&TUNING by Racing Code

Postby SEBASTIAN_RACINGCODE » 09 Dec 2013, 07:16

Este foarte important sa folosesti instalatia potrivita cu accesorile potrivite, iar ea trebuie sa acopere cu cca. 140% puterea motorului stock.
Deci daca aveti o masina de 100HP instalatia trebuie sa fie in mod normal de 140HP.
Intretinerea este si ea o chestiune importanta asa ca aveti grija ce faceti ca sa va puteti bucura de ele.
Noi putem sa va sprijinim la pret de testare dyno normala incluzand si onitorizare AFR, fapt care va permite sa mergeti ulterior la cei care seteaza sa le cereti ajustarea corecta a amestecului.
Trebuie mentionat ca 99% din instalatiile GPL de pe piata gestioneaza doar alimentarea cu carburant nicidecum altceva. Amestecul trebuie sa fie perfect realizat.
SEBASTIAN_RACINGCODE
Junior
 
Posts: 31
Joined: 01 Dec 2013, 16:18

Re: DYNO&TUNING by Racing Code

Postby SEBASTIAN_RACINGCODE » 09 Dec 2013, 17:23

dyno week de sarbatori cu mari reduceri de preturi


pentru rezervare va rugam trimiteti mail, anuntati aici sau telefonati la 0723691731.
Attachments
DW13.jpg
DW13.jpg (180.45 KiB) Viewed 4363 times
SEBASTIAN_RACINGCODE
Junior
 
Posts: 31
Joined: 01 Dec 2013, 16:18

Re: DYNO&TUNING by Racing Code

Postby SEBASTIAN_RACINGCODE » 11 Dec 2013, 19:19

Primul Saab a fost programat deja.
SEBASTIAN_RACINGCODE
Junior
 
Posts: 31
Joined: 01 Dec 2013, 16:18

Re: DYNO&TUNING by Racing Code

Postby SEBASTIAN_RACINGCODE » 14 Dec 2013, 19:39

Primul Saab a venit si a spus ce a avut de spus.
Parerea mea ca rezultatul este excelent mai mult decat imbucurator.
Attachments
1471101_182067811991166_2089947351_n.jpg
1465854_182067925324488_2055615559_o.jpg
SEBASTIAN_RACINGCODE
Junior
 
Posts: 31
Joined: 01 Dec 2013, 16:18

Re: DYNO&TUNING by Racing Code

Postby manolodsv » 14 Dec 2013, 20:08

Poze cu Renault ?

Sent from my airplane 9-3 SS Tid Black 08 TAF and 9-3 SS 2.0 t Hirsch 88 TAF
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: DYNO&TUNING by Racing Code

Postby SEBASTIAN_RACINGCODE » 14 Dec 2013, 21:40

Image

Image

Nu cunosc motivul din care poza selectata deschidea altceva. Acum e sigur ce am vrut sa arat.
SEBASTIAN_RACINGCODE
Junior
 
Posts: 31
Joined: 01 Dec 2013, 16:18

Re: DYNO&TUNING by Racing Code

Postby manolodsv » 14 Dec 2013, 21:48

Asa da. Multumim. Si niste rezultate ? Doar daca Laurentiu este de acord.

Sent from my airplane 9-3 SS Tid Black 08 TAF and 9-3 SS 2.0 t Hirsch 88 TAF
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Next

Return to Anunturi firme/prestatori/vanzatori cu oferte permanente.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest