chiptuning wrote:Edy wrote:Raspund eu in locul omului Luci...
"...aaaaa, eu fac doar reclama, nu ma pricep foarte tare la a descrie ceea ce vand; atata vreme cat la volcsvagan merge sa bag mufa si sa apas enter credeam ca si la SAAB merge la fel...; e la moda ciptuningul, na, si totul este o ceapa si o mamaliga din cate stiu tot ce zboara se mananca. Ce vreti? Pana acum 2-3 saptamani nici nu am auzit de marca asta...sabb...care credeam ca este prescurtare la salonul auto bucuresti; am vazut una in trafic si pe spate scria 1.9 tdci, ttdi...cred ca tdi scria si am crezut ca este acelasi motor de la volcsvagin care este supershmecher si am zis ca tuningul prin obd este in floare..."
Eeee? Sunt in apropiere sau am fost prea sarcastic?
M-am prins de "cunostintele" omului de cand a scris intr-un post :"Softez orice model de motor diesel, turbo benzina cat si turbo aspirat."
Turbo aspirat?!?!?!?Cool!!!E un nou tip de motor?
Nu am raspuns ca nu am mai intrat, cu toate ca nu sunt inginer si nici nu modific personal softuri incerc sa va raspund.
In orice soft pentru motoarele turbo benzina se modifica boost, timing cat si afr.
Sper ca cunoasteti acesti termeni, v as explica si cum se modifica daca as stii poate incercati si unii dintre voi si reusiti acasa.
O zi placuta!
Turbo aspirat am scris din greseala, stai linistit ca cunosc destula tehnica, ca modific de ani de zile motoare.
Cat desprea aluzia cu vw sa stii ca in mare toate motoarele au cam acelasi management.
Vad ca ai niste masini destul de puternice, daca ai ceva de demonstrat de astept la o cursa amicala pe 400m!
uite cam ce parametri se modifica la T7...
mi se pare mie, sau e muuult mai mult decat boost, timing si afr?
Saab-ul nu e de linie..e mai mult o stare de spirit!
Te asteptam la o intalnire SAAB, poate ne cunoastem
P.S. ce masina conduci? cumva SAAB sau alta marca (as putea sa fiu rautacios si sa spun folsvagin sau beenveu, dar nu o fac)