Iata un review care la noi in tara am putea sa mai asteptam cam un an de acum incolo, mai ales ca jurnalistii de la noi nu prea inghit japonezele pentru ca nu "platesc" la fel de bine ca nemtoaicele sau altii care vin cu "ploconu' ". Mai bine mai fac un review la vechiul TT decat sa zica ceva de bine de GT86 sau BRZ... Lasa ca englezii isi fac meseria si fara sa intinda mana...
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i + inca cateva! https://xpt.ro/ https://www.facebook.com/nxsautomobile
Iata si un test de manevrabilitate facut de japonezi in care Gt86 cam umileste Scirocco, bemve seria 1, porsche cayman si mx-5. Nu o sa vedeti astfel de teste in europa pentru ca toyota nu "manjeste" jurnalisti cu masini peste weekend si carduri de benzina moca.
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i + inca cateva! https://xpt.ro/ https://www.facebook.com/nxsautomobile