Dupa cum spuneam, am inlocuit mecanismul de stergere al parbrizului complet.
Prima faza a fost in a descoperi care e buba, ca atare, am desfacut cu scula speciala de depresat bratele stergatoare, apoi am desfacut grila de plastic, se apasa in jos usor fiecare diblu de plastic+garnitura de guma.
Pasul urmator a fost in a scoate una dintre tijele care actioneaza bratul stg , cu ajutorul unei surubelnite, foarte bine era fixata si apoi am dat comanda din maneta sa vad ce se intampla...functiona perfect, maneta transmitea comanda, motorul executa manevra asupra bratului dreapta, deci am descoperit buba..
Din fericire mecanismul comandat a venit complet si a durat doar 24h direct din Suedia(desi sunt fabricate in Korea, inclusiv bratele) usurandu-mi munca de remontare-calibrare si a facut inutila operatiunea initiala de marcare a pozitiei bratelor pe axurile conice canelate.
Tot mecanismul e prins cu 4 suruburi, iar mufa cu care vine are inclusiv diblul de fixare pe caroserie.
Accesul e foarte usor, aerisit, deosebit de curat.
Cel mai important aspect e dat de faptul ca asa cum banuiam sistemul e upgradat, dupa cum se vede si in poze, fiecare ax conic canelat are un guler la baza lui, prin acest guler se impiedica infiltrarea apei-prafului etc in teaca axului, unde presupun ca se afla rulmenti, care conduce in timp la ceea ce am patit eu, griparea axului in teaca sa:idea:
Deci fiecare posesor de 93SS poate preveni griparea, prin simpla lipire a unei saibe cu diametrul gauri cat mai apropiat de cel al axului, poate putin presata in ax, iar apoi lipita cu adeziv turbat sau chiar sudata finut
Cost total: stergatoare-brate stergatoare-piulite-dopuri-mecanism complet-402 euro, montate de mine, imprumutat presa