danplux wrote:Ceea ce eu, personal, apreciez este că se reia tema hatchback-ului. Nu pare că are dimensiuni prea mari, dar să nu uităm că va fi propulsată electric. Maşina asta are totuşi ceva ... chinezesc în ea. Să zicem că numai banii investiţi!
Anyway ... Sunt foarte mândru de 9-3-ul meu şi bucuros că SAAB merge mai departe!
Acesta e 9-3 ul care TREBUIA sa fie prezentat pe piata in timpul lui SWAN/Spyker. Datorita faptului ca Saab a dat faliment si ca drepturile asupra designului le detine Jason Castriota, nu cred ca vom vedea vreodata masina asta in productie.
Singura posibilitate ar fi ca cei de la NEVS sa cumpere aceste drepturi, dar sunt sanse minime.
Va recomand sa cititi toata povestea pentru ca e una fascinanta, aveti link in postul meu precedent.
Ce mi s-a parut mie cel mai interesant a fost asta:
The power-plant is of course one of the key aspects of a car. The 9-3 Phoenix was to be launched with a 1,6 liter turbo engine, codenamed N47 and made by BMW. The N47 was originally a 1,6 liter 136 hp engine which was developed into a HOT engine by Saab delivering hp in the range of 200-220. This high-output engine found its way into other BMW products now in production. Since 2009 Saab had worked on a BMW two liter engine, codenamed B48 whose engine block could be used with both gasoline and diesel. A diesel engine is normally about twice as expensive to make, compared to a gasoline engine, having the same engine, with some minor change in components only, being able to work as both a gasoline and diesel engine is highly cost effective.Deci motoarele de 1.6 turbo de 200 de cai, montate in prezent pe BMW-uri au fost optimizate de SAAB.