Page 8 of 10

Re: Azi 19.12.2011 este o zi foarte trista pentru SAAB

PostPosted: 20 Feb 2013, 19:20
by MagicPenguin
Prefer un Griffin oricand... :roll:

Re: Azi 19.12.2011 este o zi foarte trista pentru SAAB

PostPosted: 20 Feb 2013, 20:27
by manolodsv
Dar totusi este frumos.

Sent from my airplane 9-3 SS Tid BLACK TAF

Re: Azi 19.12.2011 este o zi foarte trista pentru SAAB

PostPosted: 20 Feb 2013, 21:02
by mtudorascu
Si fotografia completa. Vom vedea oare ceva la Geneva, la salonul auto din martie ? Totul e posibil.

jc-saa10.jpg

Re: Azi 19.12.2011 este o zi foarte trista pentru SAAB

PostPosted: 20 Feb 2013, 21:49
by danplux
Ceea ce eu, personal, apreciez este că se reia tema hatchback-ului. Nu pare că are dimensiuni prea mari, dar să nu uităm că va fi propulsată electric. Maşina asta are totuşi ceva ... chinezesc în ea. Să zicem că numai banii investiţi! :mrgreen:
Anyway ... Sunt foarte mândru de 9-3-ul meu şi bucuros că SAAB merge mai departe!

Re: Azi 19.12.2011 este o zi foarte trista pentru SAAB

PostPosted: 20 Feb 2013, 22:22
by n0iz3
Nu dati cu pietre, dar mie nu-mi place deloc forma asta grasana de hatchback.
Astept varianta berlina :mrgreen:

Re: Azi 19.12.2011 este o zi foarte trista pentru SAAB

PostPosted: 20 Feb 2013, 22:30
by MagicPenguin
manolodsv wrote:Dar totusi este frumos.

Sent from my airplane 9-3 SS Tid BLACK TAF

Imi pare rau, dar mie nu mi se pare o masina frumoasa... 9-5-ul nou imi place foarte mult, dar 9-3-ul asta nu imi place.

Ati observat ca bara integreaza si aripile? :roll:

Re: Azi 19.12.2011 este o zi foarte trista pentru SAAB

PostPosted: 20 Feb 2013, 23:00
by manolodsv
Asta este globalizarea. Costuri cat mai mici. Bara cu aripa impreuna am vazut, asta inseamna ca este de plastic. De aceea am scris frate mai mic, copiaza ceva de la 9-5. Dar decat deloc este bine sa inceapa cu ceva. Doar sti ce imi doresc eu - 9-3 rosu 2003 - 2006 benzina 209 cp.

Sent from my airplane 9-3 SS Tid BLACK TAF

Re: Azi 19.12.2011 este o zi foarte trista pentru SAAB

PostPosted: 21 Feb 2013, 09:13
by tudoreanu2909
n0iz3 wrote:Astept varianta berlina

Tare mi-e teama ca asta e varianta berlina :)

Re: Azi 19.12.2011 este o zi foarte trista pentru SAAB

PostPosted: 21 Feb 2013, 09:25
by gAAB93
Sincer nici pe mine nu ma incanta...mi se pare mult mai frumos 9-3-ul precedent...

Re: Azi 19.12.2011 este o zi foarte trista pentru SAAB

PostPosted: 21 Feb 2013, 09:54
by mountin
Trebuie sa recunoastem ca nu arata prea bine prototipul asta,e prea batranesc mai ales partea din fata,mult prea cuminte pt. un AVION,pe 95 arata bine forma aia aristocrata la o masina mai mica cu aceleasi linii nu mai arata bine deloc, dupa cum zicea manolodsv prefer modelul din 2004 dar mai ales cel din 2008 ROSU oricand in fata la forma asta de bunicuta din prototip.

Re: Azi 19.12.2011 este o zi foarte trista pentru SAAB

PostPosted: 21 Feb 2013, 10:01
by tudoreanu2909
Aoleu, acum vad...mi se pare mie sau forma farurilor seamana izbitor cu noua generatie VW? :shock:

Re: Azi 19.12.2011 este o zi foarte trista pentru SAAB

PostPosted: 21 Feb 2013, 10:08
by bullet
danplux wrote:Ceea ce eu, personal, apreciez este că se reia tema hatchback-ului. Nu pare că are dimensiuni prea mari, dar să nu uităm că va fi propulsată electric. Maşina asta are totuşi ceva ... chinezesc în ea. Să zicem că numai banii investiţi! :mrgreen:
Anyway ... Sunt foarte mândru de 9-3-ul meu şi bucuros că SAAB merge mai departe!


Acesta e 9-3 ul care TREBUIA sa fie prezentat pe piata in timpul lui SWAN/Spyker. Datorita faptului ca Saab a dat faliment si ca drepturile asupra designului le detine Jason Castriota, nu cred ca vom vedea vreodata masina asta in productie.
Singura posibilitate ar fi ca cei de la NEVS sa cumpere aceste drepturi, dar sunt sanse minime.

Va recomand sa cititi toata povestea pentru ca e una fascinanta, aveti link in postul meu precedent.
Ce mi s-a parut mie cel mai interesant a fost asta:


The power-plant is of course one of the key aspects of a car. The 9-3 Phoenix was to be launched with a 1,6 liter turbo engine, codenamed N47 and made by BMW. The N47 was originally a 1,6 liter 136 hp engine which was developed into a HOT engine by Saab delivering hp in the range of 200-220. This high-output engine found its way into other BMW products now in production. Since 2009 Saab had worked on a BMW two liter engine, codenamed B48 whose engine block could be used with both gasoline and diesel. A diesel engine is normally about twice as expensive to make, compared to a gasoline engine, having the same engine, with some minor change in components only, being able to work as both a gasoline and diesel engine is highly cost effective.


Deci motoarele de 1.6 turbo de 200 de cai, montate in prezent pe BMW-uri au fost optimizate de SAAB. 8)

Re: Azi 19.12.2011 este o zi foarte trista pentru SAAB

PostPosted: 21 Feb 2013, 20:59
by Edy
Acest 9-3 care nu a mai intrat in productie, dupa cum observati, mai are putine elemente prezentate initial pe Phoenix. Deci nici aceasta varianta nu era cea finala, sigur aripa nu ar fi avut continuitate cu bara fata pe varianta de serie. Poate o sa avem norocul sa vedem aceasta masina la festivalul SAAB de la Trollhattan di 31 mai-2iunie anul asta, din cate tin minte si in 2007 au adus la muzeu toate prototipurile, pe atunci era in voga AERO X (foarte frumoasa masina, de fapt INCREDIBIL de frumoasa)

Re: Azi 19.12.2011 este o zi foarte trista pentru SAAB

PostPosted: 09 Apr 2013, 13:36
by bullet
1. The 9-3 will get a design and technological upgrade.
2. NEVS are already highly successful with the battery factories and are opening up factory number two.
3. The Phoenix based car which previously has been thought of as the EV2 is no longer locked to just electric drive but will also get a gasoline/electric hybrid drive!


Mai multe detalii aici

Re: Azi 19.12.2011 este o zi foarte trista pentru SAAB

PostPosted: 09 Apr 2013, 13:47
by mountin
Sa speram ca apare pana in primavara lui 2014.