SAAB vs BMW Comparison

Discutii generale despre SAAB

Re: SAAB vs BMW Comparison

Postby catalinmetal1 » 17 Jul 2013, 12:10

Parerea mea personala este ca, judecand just, nu putem compara si privi in acelasi mod brandul BMW cu brandul SAAB, adica, de fapt, nu in ultimii ani...
ok, fiecare a avut produse deosebite, pe parte de siguranta, avand in vedere conditiile meteo, e oarecum firesc ca cele mai multe imbunatatiri sa vina de la scandinavi, insa problema pe care o vad eu este uriasa discrepanta dintre perceptia celor 3 branduri germane numite mai sus (BMW, MB, Audi) la noi in tara si ceea ce inseamna sau au insemnat ele de fapt, de-a lungul a zecilor de ani de istorie auto...

nu stau sa enumar ce a facut fiecare, si, in contrapartida, ce a facut Saab. dupa mine o masina, ca si o casa, ca si o iubita, se aleg cu inima, nu cu excelul. adica categoric nu « aia are, aia n-are, asta-i bila castigatoare »...

masina trebuie sa imi spuna ceva, sa ma reprezinte intr-un fel!
Sa ma simt bine in ea, sa imi ofere o calatorie sigura si sa pot sa merg fara sa ma rog de ea, sa nu scartaie etc, toate acestea vin mai pe urma, desi, nu spun, sunt foarte importante, insa, in ziua de azi, gasim satisfacute toate aceste mici chichite cam la toti producatorii...
fiabilitatea, din pacate, din ce am constatat eu, a devenit un fel de fata morgana, ia-o de unde nu-i, in ziua de azi problemele mecanice severe (distributie, ambreiaj, chiulasa, articulatii etc) par sa se iveasca la varste si kilometraje mult mai mici decat acum 10-20 de ani, desi, paradoxal, tehnologia avanseaza zi de zi.

da, masinile din ziua de azi sunt pline de plastice, da, vin cu fel si fel de probleme pt ca a apus de foarte mult timp era in care un lucru era facut sa dureze... (built to last cum zic englezii). SAAB, ca ne place sau nu, pana la preluarea de catre mega-buck-maker-ul GM, era un astfel de producator, facea masini ca niste tancuri, cu motoare care puneau un zambet pe fata soferilor, si care, ingrijite conform indicatiilor producatorului, tineau fara probleme sute de mii de km...

era aceea a apus ! acum se doreste un singur scop : cifre cat mai mari la vanzari, castiguri cat mai mari, si aici, piesele de schimb au un mare aport, de aceea cred ca nu isi da nimeni interesul sa faca masini care sa tina 10-20 de ani fara interventii majore, ba cred ca interesul e chiar contrar !

la noi BMW este asociat in genere, cum am mai spus si alte dati, cu o clasa nu tocmai laudabila de indivizi, insa exista si exceptii, si oricum, pana la urma, nu inseamna ca inginerul de la BMW este de vina ca in tara asta masinile gandite de el au un mare lipici la acea clasa sociala amintita mai sus, si, mai important, nimeni din BMW nu cred ca isi ghideaza produsele si inovatiile dupa gusturile sau parerile acelei clase din Ro.

In locul comparatiei gasite de Edy, poate valabile pt acum 20 de ani, poate si atunci fortate, eu as scrie cam asa, reprezentativ pt zilele noastre si pt tara noastra :

BMW :

1) Masina premium germana, alaturi de MB, varful de lance al industriei auto germane, si probabil, europene. A avut, la origini, legatura cu indistria aeronautica (de unde si sigla)
2) Dpdv estetica exterioara, BMW-urile mi se par mai degraba uratele, cu mici exceptii, noua serie 5 fiind una dintre ele… au insa un aspect « menacing » care pt unii masculi conteaza foarte mult…
3) Motoare foarte puternice, oferta foarte variata de modele, de la cele mai mici si compacte, seria 1, pana la « monstri » gen X5 sau X6, nemaivorbind de varfuri de rafinament gen seria 7 sau sportivele M
4) Priza mare la publicul manelist/manelizat/manelizabil (sa ii numim asa pe concetatenii nostri mai superficiali, care vor ceva sa de bine, si nu cauta ceva neaparat exclusivist, ca nu au timp, si resurse sa isi bata capul)
5) Preturi mari si de achizitie si de intretinere (obrazul subtire…)
6) In general un BMW pe sosea inseamna cineva care vrea tot timpul sa depaseasca pe toata lumea… exista si exceptii, evident. Fata de majoritatea masinilor comercializate in Ro, un BMW de obicei ofera mai multa sportivitate, deci intr-un fel e firesc…
7) Finisajele, cel putin la modelele de baza, nu sunt cu nimic mai deosebite sau reusite decat la alte marci. Dpdv estetic, mie unul, design-ul interior la BMW mi se pare, mai degraba, inatractiv.
8) Motoarele sunt facute « in house ». tehnic vorbind, este un avantaj. Au existat probleme cunoscute la anumite modele, in special cele diesel…
9) Desi tractiunea spate este apanajul masinilor sport, in conditiile normale de trafic, si intr-o tara ca a noastra, unde pot exista ani cu aprox 3-4 luni de vreme neprietenoasa, acest lucru poate deveni rapid un downside… exista BMW cu tractiune integrala, dar este mai scump, iar la noi sunt foarte rare. Cele de teren intra in alta categorie…
10) Exista BMW, si exista BMW M. Punct.


SAAB :

1) In primul rand este brand care, momentan, nu mai produce automobile, si nici nu stim sigur daca o va mai face. Si Saab este un nume cu profunde legaturi aeronautice.
2) Achizita SAAB de catre GM, a fost la fel de proasta, overall, pt imaginea marcii, una exclusivista (prin quirkiness, vorba americanilor, un exemplu tipic fiind cheia intre scaune) , ca si abandonul de catre GM (si, din pacate, si de catre autoritatile suedeze, rusinica !!!). din cauza asta exista destui la noi in tara care cred ca saab-ul este « un fel de opel »…
3) Aspectul exterior este, dupa mine, mai echilibrat decat in cazul BMW, la noile generatii, si particular la cele vechi. Legat de estetica exterioara, eu am sustinut ca, daca ferrari ar fi facut la un moment dat compromisul unei limuzine mai standard, mai « for the people », probabil ca ar fi aratat destul de aproape de 9-5-ul aero din generatiile vechi. Profilul este unul exceptional dupa parerea mea, masina pare ca plonjeaza spre sosea…
4) Produsele mai noi ale firmei, sa zicem dupa achizitia GM, ofera o gama de nisa in ce priveste performantele si calitatea, o nisa in care, cei mai multi, includ si firma « sora » Volvo. Dupa mine, SAAB nu este exact un brand 100% premium, dar nu este nicicum un brand comercial, este undeva intre…
5) Performantele masinilor sunt notabile, mai ales din perspectiva soferilor din Ro, pt care, indeobste, aparent, numai o nemtoaica mai de doamne ajuta, sau o japoneza tunata poate da ceata in orice conditii de mers, fie munte/curbe, fie autostrada, fie oras… cand dai ceata cu un Saab, probabil, in afara celor care stiu despre ce este vorba, se minuneaza cam ca la venirea lui Michael Jackson in Ro in 1992.
6) Finisajele, din ce am observat eu, par sa fie, odata cu generatiile mai noi (exceptie facand ultimul model de 9-5, gen 2010), din ce in ce mai proaste. Sunt anumite combinatii care devin chiar hilare (de exemplu in 9-5 aero 2004, ca sa vorbim, pe concret, daca te uiti la scaune, si apoi la montanti si la plafon, in interior, nu intelegi ce au vrut oamenii aia. Pielea foarte dravana si perforata de pe scaune, foarte comode de altfel, contrasteaza enorm cu materialul da « paturica » de proasta calitate de pe montanti si plafon. Dar ENORM !!!
Pt 9-5 2010, in schimb, mi-a placut ce am vazut in interior, mai mult bun gust, mai mult rafinament, piele mai buna, si custaturi mai reusite. Din pacate prea tarziu ca sa mai salveze ce mai era de salvat…
7) Motoarele, la ultima generatie de 9-3, si la ultima de 9-5, nu mai erau facute de acei trolli blonzi, care altadata scoteau untul din configuratia 4 cilindri in line.
2.8 V6 este un motor misto, ce e drept, insa feelingul nu se compara, dupa parerea mea, cu 2.3-ul de pe 9-5 aero. Si la Saab exista probleme cunoscute, chiar si pe motoarele facute de trolli : de ex oil sludge, sau DIC la 2.0 si 2.3.
8) pt o masina nascuta in nord, tractiunea fata este mult mai utila decat cea pe spate.
Modelele 4x4 au aparut relativ recent, mai degraba ca o gaselnita de marketing decat ca o nevoie… nu s-a plans nimeni, din cate stiu, ca un saab cu tractiune fata nu ar face fata cu brio pe vreme nasoala, pe sosea.
9) Exista Saab, si exista Saab AERO. Punct.(desi, cred ca mai corect ar fi sa spun exista Hirsch…)
10) Daca BMW este o optiune comoda pt omul instarit de la noi, Saab ramane o optiune numai pt cei ce vor o masina mai deosebita, care vor si un echilibru cat se poate de ok intre confort, aspect si capacitatea de a « sorbi » asfaltul.


Se poate continua insa eu asa as vedea un « face-off »…
Insa parerea mea este ca mai bine sa nu ne aia grija de BMW, pt ca noi avem SAAB !
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 308
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: SAAB vs BMW Comparison

Postby Dansb » 17 Jul 2013, 13:47

:idea: :arrow: :D :!:
Adica BRAVO, Catalin!
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: SAAB vs BMW Comparison

Postby menelaus » 18 Jul 2013, 09:20

Fiecare dintre cele 2 marci are fanii sai, are plusuri si minusuri. Amandoua au un aer sportiv. Marele dezavantaj al bmw ar fi costurile de intretinere. Marele dezavantaj al saab ar fi valoarea mica la revanzare, insa cine isi ia saab nu isi propune sa il vanda curand. Cand am intrat pe acest forum am citit o postare in care zicea un coleg ca saab este o masina de care te indragostesti pe masura ce o pilotezi. Am crezut ca e o gluma, dar am simtit asta si eu. Cea mai tare chestie pe care am auzit-o este, insa, faptul ca un prieten cu o seria 5 an 2005, dupa ce a vazut saab-ul meu si a mai studiat problema a spus ca dupa ce o vinde isi doreste un saab 9-3 !!! :shock: Omul nu este nici manelist, nici cocalar. Se ocupa cu masini, piese auto etc. Cam stie despre ce vorbeste. Cat despre performante, saab-ul poate face multe marci consacrate, in toate conditiile meteo, depinde cine este la volane. Va doresc drumuri fara evenimente. :D
SAAB 9-3 The Silver Lightning (1.9 tid 120 cp 2009)
User avatar
menelaus
Senior
 
Posts: 156
Joined: 13 May 2012, 07:25
Location: Craiova

Re: SAAB vs BMW Comparison

Postby catalinmetal1 » 26 Jul 2013, 09:41

pana la urma se pare ca, totusi, am fost cam bland in postarea de mai sus, si exista ceva "manelism" si "cocalarism" in ideologia BMW...
am citit zilele astea, in editia romana Top Gear, ca a aparut un "supersportiv-SUV" BMW, anume X5M, adica M5-ul pt X5...
parca motor de 4,8l, V8, 555 CP, etc, etc... si vreo 114 mii de eur !!! :shock:
lasand la o parte ca a spune SUV sportiv este deja un pleonasm...

acuma, parcurgand tot articolul, concluzia care se desprinde, dupa umila mea inteligenta, este ca, masina asta intareste regula ca X6 nu a fost un accident al celor de la BMW, si deja devine un cliseu ca baietii blonzi bavarezi scot produse de-a dreptul stantate cu sigla "cocalar"...
sa-mi fie scuzat limbajul, dar intr-o europa zguduita de criza, care este rolul unei masini de (aproape) pretul unui Maserati Granturismo, plin de plastice la interior, dupa cum comentau redactorii articolului din Top Gear, si care, pe langa cei 555 de cai (bine ca nu au iesit 666 :roll: ), si parca 4,7s de la 0 la 100, are suspensii si tren de rulare mai degraba de masina de circuit, decat de masina de teren?

asta e exact ca aia cu cainii... de ce-si ling cainii sula? pt ca pot!
asa si nemtalaii astia... pt ca pot, dar fara niciun scop, si fara nicio urma de eleganta, (prea putine BMW-uri sunt elegante la modul serios), reusesc un minibus de curse...
concluzia este un Bravo de desene animate, bravo ca ati reusit sa puneti elice si flapsuri pe masina care nu zboara, chiar daca nu era nevoie de ele, bravo ca exista totusi si unii care vor cumpara asa ceva, la noi mai mult ca sigur cu lantul de aur de un tol la gat, pt ca altfel nu cred ca bavarezii l-ar fi produs... un bravo amar, evident!

astfel de masini imi amintesc de ce am stat mereu departe de tripla "de aur" germana... si imi intaresc convingerea ca asa voi sta si pe viitor!
cred ca o sa inceapa sa se incetateneasca expresia "arata-mi ce conduci ca sa-ti spun cine esti". de fapt cred ca s-a incetatenit de mult timp...

hm, si cand ma gadesc ca citisem acum vreo cateva saptamani pe un site american, parca, o discutie despre 9-3 turbo X... zicea cineva acolo, ca turbo X e o masina fara scop...
ei uite, tocmai asta e scopul ei, sa le arate soferilor cu potential si dorinta de sportivitate ca exista masini extraordinare, fara price tag-ul de 6 cifre, si fara sa arate ca niste dulapuri mergatoare, si fara pretentia ca sunt masini de teren accidentat, cand de fapt, nu sunt nici cai, nici magari... basca ca, probabil, de multe ori, cu un X5M dinasta, va merge pitzi la shopping la mall... cu un turbo X, nu prea! :wink:
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 308
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: SAAB vs BMW Comparison

Postby MagicPenguin » 26 Jul 2013, 13:10

Motorul este 4,4 biturbo. 4,8-ul de pe "vremuri" era aspirat.

Daca stai sa te gandesti, Porsche (Cayenne Turbo si Cayenne Turbo S) si Mercedes (ML AMG si GL AMG) au comis-o inaintea lor si au puteri apropiate scoase din motoare mai mari decat BMW. Trebuia sa muste si BMW din clientela rivalilor, nu? Daca exista cerere si poti produce asa ceva, de ce sa nu faci un banut?!

Daca te uiti la istoria diviziei M, mai trist este faptul ca a aparut un X5 M50d, adica un M diesel. Motorul este performant, nu zic nu... 3.0 triturbo! In schimb, asocierea dintre M si un motor diesel e ca o nuca in perete. Cu siguranta au facut treaba asta special ca sa atraga o anumita categorie de clienti (cei care si pe 318i vor "em paket").

Toti calca stramb pentru a musca din clientela rivalilor, dar unii o fac cu stil. Porsche a scos Panamera diesel cu motor de Passat, in timp ce Subaru a produs primul motor boxer diesel pe care din fericire nu il vedem pe WRX-uri sau STI-uri.
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: SAAB vs BMW Comparison

Postby bullet » 26 Jul 2013, 13:32

In aceeasi nota, din 2016 vom vedea primul SUV Bentley facut pe platforma de Touareg/Cayenne/Q7 si din 2015 primul SUV Maserati facut pe platforma de Grand Cherokee.
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: SAAB vs BMW Comparison

Postby Dansb » 26 Jul 2013, 15:25

Baieti, sunteti absolut convinsi ca, dac-ar mai fi existat, SAAB n-ar fi fabricat un 9-7x ca sa-i doboare pe nemtalai?! :?
Concurenta-i concurenta, afacerea-i afacere, profitu-i profit, iar acapararea unei nise de consumatori, oricat de restransa/exclusivista, inseamna un succes. :mrgreen:
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: SAAB vs BMW Comparison

Postby MagicPenguin » 26 Jul 2013, 16:37

Aparuse 9-4x Aero, care era chiar dragut... :(
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: SAAB vs BMW Comparison

Postby andybumbu » 26 Jul 2013, 22:02

Dragut 94x :lol: , facut de suedezii cu sombrero
X6,X5, Cayene Turbo etc cu motoare de peste 500cp, why not, atunci cand parcurgi >4-50000km/an, esti tot pe drumuri, ploua- ninge, musai sa inghiti 8-1000km in 4-5 ore, iti permiti, nu conteaza ca e diesel-benzina, vrei siguranta, dar ai nevoie si spaztiu :idea: ^

Nu uitati, doar variantele de top pot avea omologarea de tractare max, pt transport gen salupe, remorci pt cai etc, chestiune logica, dar si speculata de producatori

Bmw Triburbo sau grupul VAG 400cp diesel :lol: ce dracu sa mai faca concurenta

Cati cocalari nu au saab cu volan pe dr sau 93SS cumparate recent cu 2-3000euro, asta nu inseamna ca suntem cocalari si noi, ceilalti saabisti

Zilnic intalnesc in trafic, in De, masini de> 8-100000euro bmw-mercedes-audi, cu doamne de >55 de ani la volan...or fi si ele cocalare, sau prestatoare

Duminica trecuta era liber pe autobahn, ma rog erau toate masinile pe banda 1, am rulat peste 20km, cu vitezometrul blocat pe 200(app pe navigatie 193km) am ``depasit´` nenumarate masini mult mai tari decat bestia mea, dar toate stateau cuminti si doar una mi-a sarit brusc in fata...era o cocalara de Ro cu un Scenic full, inclusiv cu biciclete in spate :evil:

Cataline, enumera cateva masini elegante, ce zici de un seria 5 full- pachet Individual, deci un model unicat, undeva la 100000euro sau un Alpina, eu zic ca bate la fund orice Maserati si altele :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: SAAB vs BMW Comparison

Postby MagicPenguin » 27 Jul 2013, 03:08

andybumbu wrote:Cati cocalari nu au saab cu volan pe dr sau 93SS cumparate recent cu 2-3000euro, asta nu inseamna ca suntem cocalari si noi, ceilalti saabisti

Asa e... :(
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: SAAB vs BMW Comparison

Postby manolodsv » 27 Jul 2013, 21:27

Un cocalar este cocalar doar pe drum drept - pe autostrada fetesti - cernavoda un cocalar cu vemfeu (numit asa de juniorul meu) viteza, flash mie care mergeam regulamentar, il las, il depasesc, il las, ajungem la pod cernavoda cocalarul ramane la 110, il imping de la spate pe curba se da la o parte pe banda 1, eu dau tare ca doar am ma mam bumbum incearca sa se tina dupa mine si nu poate (el sau masina sau ambii ?), dupa pod cand se intra pe noua portiune de autostrada in linie dreapta vine cocalarul tare, peste 160. Concluzia mea ca majoritatea cocalarilor chiar daca au bemveu sau mertz, pe dealul negru un idiot cu mertz s 600 a vrut sa ma bage in parapet ca nu ma putea depasi, sunt tare afoni la condus, nu ca eu as fi un as, dar vorba mamei mele - nu ma dau pe 100 ca ei :mrgreen:.

Sent from my airplane 9-3 SS Tid Black TAF and 9-3 SS 2.0 t Hirsch TAF
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: SAAB vs BMW Comparison

Postby mountin » 29 Nov 2013, 10:14

Ma cert de 2 zile cu niste baietasi de BMW pe acest site la comentarii:http://www.automarket.ro/test-drive/bmw-328i-gt-54145.html#comment_post e o adevarata distractie:)))
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: SAAB vs BMW Comparison

Postby Edy » 29 Nov 2013, 11:19

Farte interesanta si stufoasa discutie!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: SAAB vs BMW Comparison

Postby mountin » 29 Nov 2013, 11:38

Cred ca fiecare dintre noi avem discutii de genul asta in cercurile de amici, eu am cativa prieteni chiar apropiati cu care la fiecare ocazie la care ne intalnim ne contram ore in sir pe tema asta:)
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: SAAB vs BMW Comparison

Postby Dansb » 29 Nov 2013, 13:11

Nu cred ca-i offtopic:
Niste prieteni (familie tanara), de conditie foarte buna, si-au cumparat un seria 6 coupe. Am avut privilegiul de a face un test-drive cu el (pe scaunul din dreapta :cry: ) si tot ce pot spune este VIS FRUMOS.
Masina este exact ca cea din imaginile de mai jos, singura diferenta fiind culoarea tapiteriei si a bordului:
http://www.caranddriver.com/photo-galle ... -info-news
Configuratia este asta:
http://www.automarket.ro/masini-noi/bmw ... catii.html
E-n 4 usi, nu doua, ca-n oferta, in rest... VIS
Este rafinata, sobra, stilata, distinsa, dotata (nu-mi dau seama ce extraoptiune s-ar mai putea pune pe ea)...totul la superlativ!

Oare Saab va produce vreodata asemenea limuzina de lux?
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

PreviousNext

Return to SAAB - Move Your Mind

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron