Performante

Discutii generale despre SAAB

Re: Performante

Postby Dansb » 14 Aug 2013, 17:43

cristian_93 wrote:2.0T de 150 ps? :roll:

Cristian, nu tu ai postat anuntul asta? :shock: :? :mrgreen:
viewtopic.php?f=38&t=2288#p16770

:roll: :oops:
PS: cautam o poza cu un motor de 2.2 diesel si asa am dat peste anunt... :twisted:
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1366
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: Performante

Postby tudoreanu2909 » 14 Aug 2013, 18:13

Dansb wrote:Cristian, nu tu ai postat anuntul asta?


Nu e nimic gresit in anunt. Motoarele de 2 litri de pe Saab sunt de 3 puteri diferite: 150(simbol 1,8t), 175(simbol 2.0t) si 209(simbol 2.0T). Acolo scrie 2L deci e corect :)
Saab 9-3 SS Vector 2005, 1.9 TiD, 150 CP
User avatar
tudoreanu2909
Senior
 
Posts: 145
Joined: 21 May 2012, 19:07

Re: Performante

Postby Dansb » 14 Aug 2013, 19:30

Probabil ca e corect ce spui tu, nu stiu si nici nu ma intereseaza, dar, cateva posturi mai sus am pus un link cu un duel intre 1.9 TiD si 2.0 T (ambele 150 ps - am considerat ca asa ar fi corect, doua cilindree si puteri aproape similare, chiar daca pe combustibili diferiti), iar Cristi a fost surprins (?!) de nestiinta mea... (vezi citatul din postul de mai sus).
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1366
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: Performante

Postby bullet » 14 Aug 2013, 19:45

S-o lamurim odata pentru totdeauna cu nomenclatura SAAB, valabila pentru 9-3 SS:

1.8i = 1796cc - 122 cai
1.8t = 1998cc - 150 cai
2.0t = 1998cc - 175 cai
2.0T = 1998 cc - 209 cai
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Performante

Postby andybumbu » 14 Aug 2013, 20:38

Nestiutorule :lol: , pai se poate mai Dane, sa nu cunosti tu benzinarele, posteaza te rog performantele ca sa ne lamurim cu reprizele unui 1.9TiD& 1.9TTiD vs( 2.0t sau1.8t), ca de 0-100 te-a facut praf un 1.8t :mrgreen:
parca si Dorin(@bullet) le-a mai scris in urma cu cativa ani :roll:

Ce poza cu 93SS doresti 8)
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3126
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Performante

Postby MagicPenguin » 14 Aug 2013, 20:49

Baieti, topicul asta mi se pare total redundant... De ce? In primul rand pentru ca este mai mult decat evident faptul ca fiecare membru este mandru de motorizarea lui si si-o va sustine pana in panzele albe (cu riscul de a exagera). Intr-un fel este si normal sa fie asa; fiecare a ales (sper) ce i se potriveste.

Este clar ca pentru unii dintre membri, autonomia este pe primul loc si ne este cunoscut faptul ca un diesel are o autonomie mai mare decat un benzinar, dar va rog sa acceptati totusi ca exista membri pe care nu ii intereseaza treaba asta. Daca eram toti interesati de autonomie, discutia asta se desfasura pe vwforum, nu aici. Avem membri care la fiecare iesire cu masina isi folosesc toti caii (cel putin in treapta a 2-a) neinteresati de consum. Avem membri care circula prin oras cu viteze demne de Autobahn (nu luam in discutie aspectele legale), iar pentru ei performanta implica si niste frane pe care se pot baza, nu discuri mici si neventilate asa cum (din pacate) au multe dintre SAAB-urile cu autonomie mare. Avem membri carora le plac traseele virajate, iar pentru ei performanta este data si de suspensie. Degeaba ai autonomie si reprize daca motorul iti "atarna" si masina subvireaza excesiv. Exemplele pot continua.

Performanta este un subiect de discutie foarte vast si nu poate fi judecata doar prin prisma autonomiei. De ce? Pentru ca atunci cand vreau un timp bun pe sfert de mila ma doare in "cot" de consum. Cand vreau un timp bun pe circuitul X, tot acolo ma doare!

Fiecare are propriile etaloane atunci cand evalueaza performanta lucrurilor de care are nevoie, dar nu uitati ca in domeniul auto, fara o piesa "performanta" intre scaun si volan, degeaba este agregatul potent. :wink:



Desi voi parea arogant, as vrea sa amintesc faptul ca SAAB a atribuit (cel putin in ultimul deceniu) numele "Aero" modelelor aspirante la titlul de "performante". In afara de 1.9 TTID (caz recent), nu imi amintesc un alt diesel care sa fi beneficiat de acest nume.

Oare pe forumul BMW exista discutii de genul: "330d-ul meu e mai performant decat M3-ul tau!"? Doar consuma mai putin... :lol:
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Performante

Postby Dansb » 14 Aug 2013, 21:34

Nu-mi amintesc de cand n-am mai ras atat de sanatos. "Samir, please..." :lol: :lol: :lol:
In rest... nu toti iau in calcul autonomia. Nu m-am "dat mare" niciodata cu performante de autonomie sau consum mic, pentru ca (repet a nu stiu cata oara) nu m-a interesat aspectul respectiv. Pacat ca nu pot atasa un .xls, dar o sa fac o poza si o sa postez consumul pe ultimul an, in topicul dedicat.
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1366
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Performante

Postby danezu » 15 Aug 2013, 07:53

MP, nu cred ca are loc comparatia intre 330d cu ~ 240 cai si. M3 cu ~ 500 cai, in schimb un tid amarat de 125 cp se tine fara jena dupa un Aero de 210 cp, vorbim de motoare netunate. Voi credeti ca cei 85cp din diferenta dau viteza luminii? Dar normal, tid-ul va gafai la un moment dat, de la 190 km pe ora-:))

Bafta!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Image
User avatar
danezu
Saabist
 
Posts: 817
Joined: 04 Nov 2010, 17:56
Location: Bucaless

Re: Performante

Postby andybumbu » 15 Aug 2013, 09:23

Antonio, imi place faza cu franele :lol: , sper ca pe langa suspensia performanta aveti si gumele pe masura :roll:

Vreau sa-ti spun ca topicul a inceput cu afirmatia lui Catalin, cum ca un 1.9TTiD e facut praf de un 2.3T

Eu nu am nici o problema, in a rula cu medii de 160-180km/h cu bestia mea de doar 125cp si asta pe diatante de sute de km, la un singur drum, complet legal si credema ca am facut acelasi lucru si cu 2.0t si cu 1.9TTiD
Din realitate, nu din pareri, toate trei sunt deosebite, cu mentiunea ca de la 200km/ in sus, 2.2TiD se intinde la drum mai greu, dar autonomia e dubla fata de 2.0t, iar 1.9TTiD e putin mai economic

Am postat reprizele, tocmai ca se vada ca diferntele sunt foarte mici pe reprize, dupa cum spune si Danezu.
In Germania sunt depasit deobicei pe zonele de restrictie, unde eu le respect, dar dupa cativa km, pe marea majoritate ii execut fara drept de apel, chiar cu scula asta diesel

Pe Transfagarasan dintr-o parte in alta, am ras tot, fara vreun semn de fadding de la sistemul de franare
Pt mine ar fi aberant sa tractez remorca si in loc de 10% diesel, sa am 16%benzina sau sa parcurg 4000km si in loc sa am 7% sa am 12% in conditii identice de viteza
sunt interesat de un 93SC, la care datorita faptului ca voi avea nr preferntiale de sezon& putini km/an , chiar ca nu m-ar deranja un 2.8T :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3126
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Performante

Postby Edy » 16 Aug 2013, 21:41

Eu consider ca topicul a cam luat sfarsit de la postarea lui Antonio. Un SAAB este SAAB cu orice motorizare atata vreme cat este Turbo...si merge cu benzina! :))))
Nu, glumesc, pana mai recent nimeni nu dadea 2 bani pe diesel in curse sustinute iar de cand a venit Audi la LeMans cu V12TDI nu mai apuca sa castige nimeni. Asa o fi, dar cursa este de ANDURANTA! O sa treaca secole pana cand o sa vedem diesel in Formula 1! Aceea este o cursa de performanta, faceti diferenta!
In viata reala conditiile de rulare anuleaza avantajele unui motor puternic pe benzina in asa hal incat pot afirma fara sa mint ca in oras ma pot tine dupa un ferrari cu amaratul meu de Fiat Punto 1.3 Multijet de 70 de cai ce il folosesc la firma! Insa, daca am fi pe un circuit cum ar fi Nurburgring, ferrari face inelul in 7 minute si 30 de secunde iar eu cu Fiatul...ajung mai pe seara candva...
La fel si si discutia intre 2.3T si 1.9TTid; nu va imbatati cu forta cuplului la diesel, benzina va fi mereu peste, oricand si la orice ora! Pornind de la start benzina schimba viteza mai tarziu si sare in fata iar dupa 5-8 curbe nu o s-o mai vedeti in fata ochilor....
Eu cu Antonio, Cristian si Catalin suntem singurii care am discutat ONTOPIC, adica despre performanta!
Topic inchis!
SAAB 9-5 AERO, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-3 AERO, 2007, 2.8T Hirsch 275cp, negru
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2567
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Previous

Return to SAAB - Move Your Mind

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest