Cataline, trebuie sa-ti spun ca constructiv, orice producator de masini, este obligat ca viteza afisata pe vitezometru sa aiba o abatere de aprox 5%, deci la 200 pe ceas sa ai in jur de minim 190 real, dar nu mai mult de 195-196, absolut obligatoriu
, ideea e logica
Am scris pe site, ca fara intentie, am testat pe autobahn, nu pe autostrada( adica oriunde in afara de DE
)deci in De, top speed-ul la viteza pe ceasul blocat pe 200, nu am trecut de 200, din mai multe motive, printre altele ca e in limp mode
& eram mai multe persoane, bagaje etc viteza inregistrata a fost de 193 pe GPS & tot atat pe iphone5
Dupa 200, se intinde pana-n peste 220>4700rpm-cam chinui bestia
deci, estimez real minim >205-210
Provocarea mea era putin mai subtila, pt top speed de 250 si rulat intins...e nevoie de mai multe
-experienta multa la viteze de peste 200
-cuplu mare
-carburant mult, deci costuri mult mai mari, cash
-autonomie
-gume-frane, ce mai, trenul de rulare ok
-autobahn.....restul vorbe
Am peste 100000km doar pe autobahn si cu fiecare km parcurs-acumulat realizez si prin natura calificarii, ing.drumuri, ca e incredibil de periculos chiar si aici in unicul loc din lume unde teoretic, nu exista limite, ci doar restricitii etc.Am intalnit, animale, chiar si cu 2 picioare pe autobahn, gume de camionane, nu resturi, alea sunt ceva normal, gume intregi, carucioare, chingi, lemne, porci care scimba banda, fara semnal, fara lumini pe spate noaptea cratere, iesiri in decor in fata mea etc
Liniutele nu m-au interesat niciodata, tot timpul anticipez &respect participantii la trafic, iar daca gresesc, cer scuze si incerc sa invat, fiindca sigur se va repeta o anumita situatie si poate voi avea o fractiune de secunda, care face difernta intre evitare-dauna-moarte
Pe o distanta de 1000km pe autobahn, full rulat, bolidul tau, v-a alimenta minim din minim, cu un tanc peste al meu, deci tu vei pierde cu acest pit stop, in total peste 15minute daca nu e nimeni la pompa, eu voi parcurge inca 40-50km in plus
asa se intampla si la Le Mans, ciao