Antonio, imi place faza cu franele
, sper ca pe langa suspensia performanta aveti si gumele pe masura
Vreau sa-ti spun ca topicul a inceput cu afirmatia lui Catalin, cum ca un 1.9TTiD e facut praf de un 2.3T
Eu nu am nici o problema, in a rula
cu medii de 160-180km/h cu bestia mea de doar 125cp si asta pe diatante de sute de km, la un singur drum, complet legal si credema ca am facut acelasi lucru si cu 2.0t si cu 1.9TTiD
Din realitate, nu din pareri, toate trei sunt deosebite, cu mentiunea ca de la 200km/ in sus, 2.2TiD se intinde la drum mai greu, dar autonomia e dubla fata de 2.0t, iar 1.9TTiD e putin mai economic
Am postat reprizele, tocmai ca se vada ca diferntele sunt foarte mici pe reprize, dupa cum spune si Danezu.
In Germania sunt depasit deobicei pe zonele de restrictie, unde eu le respect, dar dupa cativa km, pe marea majoritate ii execut fara drept de apel, chiar cu scula asta diesel
Pe Transfagarasan dintr-o parte in alta, am ras tot, fara vreun semn de fadding de la sistemul de franare
Pt mine ar fi aberant sa tractez remorca si in loc de 10% diesel, sa am 16%benzina sau sa parcurg 4000km si in loc sa am 7% sa am 12% in conditii identice de viteza
sunt interesat de un 93SC, la care datorita faptului ca voi avea nr preferntiale de sezon& putini km/an , chiar ca nu m-ar deranja un 2.8T