Performante

Discutii generale despre SAAB

Performante

Postby catalinmetal1 » 01 Aug 2013, 16:03

pt cine se mai pacaleste ca un biturbo diesel poate sta langa un 2.3 turbo benzina...

http://www.zeperfs.com/en/duel613-4254.htm

se pot face multe comparatii intre multe marci si modele mai mult sau mai putin populare pe acest site...
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 308
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: performante

Postby Dansb » 01 Aug 2013, 17:31

Mere cu pere... :? 2.3 vs 1.9 :shock:
1. Compara 2.0 T cu ~ 200 cp cu 1.9 TTiD, ce iese?
2. Gandeste-te ca la biturbo ii poti face o remapare sa-l duci usor la 250 cp si, probabil, pe la 470-480 Nm, poate chiar 500. Hmm? Ce zici, crezi ca-i mai ia fata 2.3-ul? Eu nu, cred ca-l lasa pe Aero fara Aer(o) :wink:
Uite:
http://www.zeperfs.com/en/match1409-4254.htm
Am pus 9-3 la ambele, pentru a avea o greutate/cp cat de cat apropiata, sa nu zici ca-s rau :lol:
Bataita la curu' gol :oops:
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: Performante

Postby mountin » 02 Aug 2013, 08:27

Interesante comparatii, toata vara cu AC pus am scos un consum de 7.5 oras(Cluj) cu TTID_ul
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: Performante

Postby dgt » 02 Aug 2013, 11:36

si eu sunt fan benzina dar TTiD-ul de la SAAB e epocal la consum si output.
cea mai buna comparatie se face la pret de achizitie+intretinere+consum pe sa zicem 100kkm.
spre ex, de 15k€ ce SAAB merita cumparat a.i. in 100kkm sa te bucuri cat mai mult de ceea ce are de oferit.
OG9-3HB, 1998, 2.0i, B204I, 131CP, albastru kominternist
dgt
Senior
 
Posts: 193
Joined: 13 Feb 2013, 17:57
Location: Bucuresti

Re: Performante

Postby Dansb » 02 Aug 2013, 14:40

Uite un alt duel pe care, avand in vedere parametrii constructivi - putere mai mare, cuplu mai mare, turbo, aceeasi cilindree, aceeasi greutate/cp - SAAb ar trebui sa-l castige detasat, si totusi... :oops:
http://www.zeperfs.com/en/match338-992.htm
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: Performante

Postby catalinmetal1 » 02 Aug 2013, 15:37

se pot face multe comparatii interesante...
ce am zis eu insa in prima postare, nu e "mere cu pere", pur si simplu raspundeam unei intrebari/provocari mai vechi, dar din pacate nu mai stiu cine a emis teoria...
tin minte ca cineva de pe forum, parca...

pana la urma comparam cel mai bun motor diesel de pe saab, cu cel mai bun pe benzina (no offence insa 2.3 mi se pare - inca- peste V6 2.8, desi in rankingul zeperf, 9-3 turbo X este cu 1 punct peste 9-5 aero)

asa pot spune si eu "mere cu pere" la 2.0T, pt ca nu am bi-turbo! :wink:
nu stiu, Dan, insa mie mi se pare ca postarile tale sunt un pic cam agresive fata de modul tau de a fi in real life... e pacat... eu nu ma supar pt ca acum stiu cu cine pot sta de vorba, insa daca era cineva care nu te stia, poate se ofusca!
uneori, e bine sa tinem cont si de ceilalti, ca au sentimente, pareri, idei, si afinitati... 8)

PS: am "sapat" si am realizat ca provocarea 9-3 TTid fata de 9-5 aero venea de la un coleg de servici, si nu de la un coforumist, cum am crezut ieri la deschiderea topicului, deci ma puteti "pune la zid" pt "instigare la revolta" :wink:
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 308
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: Performante

Postby catalinmetal1 » 02 Aug 2013, 15:53

iaca si aero de 2.0 vs TTid, ca ce ai pus tu era mai subtire dpdv info...

http://www.zeperfs.com/en/duel1948-4254.htm

eu zic ca tot benzina sta peste... dar nu trebuie sa ne uitam la pompa :lol:
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 308
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: Performante

Postby Dansb » 02 Aug 2013, 19:34

Catalin, am citit prima data postul tau (penultim) cand inca eram la birou. Am venit acasa si pentru ca pe drum am primit un telefon cu o problema urgenta de serviciu, am deschis laptopul (altfel o faceam doar spre seara).
Dupa rezolvarea problemei respective, am citit, rascitit si ras-rascitit postul (pentru care ma admonestezi) de vreo 5-6 ori. Te rog sa ma crezi ca, oricat de aspru si de autocritic am fost, n-am reusit sa vad unde-i agresivitatea.
"Mere cu pere"? Oare? Dar daca da, de ce? E o expresie care vrea sa spuna ca nu se amesteca lucrurile, si-atat. Si da, ai dreptate, e mere cu pere si pentru ca 2.3 T-ul n-are biturbo, ca cilindreea este diferita, ca acel index de performanta (sau cum i-o zice, de la finalul duelului) este diferit, dar si ca da, in acelasi timp, Mazda 6 e aspirat, iar 2 T-ul e turbo.
Pentru c-am spus ca, remapat la o putere egala cu 2.3, TTiD-ul il lasa fara aer pe respectivul 2.3? Crezi ca ai avea argumente suficiente sa contesti asta? Cu un cuplu de >450 Nm, am convingerea ca asa ar fi, dar e drept, ca si tine, nu pot dovedi.
C-am folosit o expresie mai golaneasca in final? Daca te uiti bine, dupa ea urmeaza un ":oops:" cat toate zilele, deci era o gluma (ma rog, poate nu tocmai la locul ei, dar asta e, mai greseste omu' ).
Cred ca impresia ta vine de la faptul ca am fost destul de laconic, dar m-am multumit sa aduc 2 argumente + un link, considerand ca "vorba multa, saracia omului" :roll: .
Stii, am renuntat demult la a mai folosi mess-ul, motivat tocmai de ambiguitatea care-si face loc in "conversatie", de interpretarile eronate care pot duce la deterioarea unor relatii altminteri prietenesti sau macar cordiale.
Dar, daca eu as fi simtit ceva de genul celor intuite de tine, as fi folosit calea piemului si s-ar fi clarificat (sau nu ?!) lucrurile. Insa asta-i alta poveste.
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: Performante

Postby MagicPenguin » 02 Aug 2013, 20:37

catalinmetal1 wrote:pana la urma comparam cel mai bun motor diesel de pe saab, cu cel mai bun pe benzina (no offence insa 2.3 mi se pare - inca- peste V6 2.8, desi in rankingul zeperf, 9-3 turbo X este cu 1 punct peste 9-5 aero)

Cu tot respectul pentru posesori, 2.8 V6 e rahat australian la pachet in comparatie cu 2.3T!
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Performante

Postby manolodsv » 02 Aug 2013, 21:49

Daca va "bateti" in performante cand va intalniti faceti "liniute". Glumesc. Eu sunt bucuros ca inca am doua. Ma bucur de ambele. Un ttid te da pe spate, dar o benzina de peste 200 cp cand ii dai 6000 rot/min parca ai alta senzatie la sunetul ce il scoate si performantele ce le are. Sa ne bucuram de ele :grin:.

Sent from my airplane 9-3 SS Tid Black TAF and 9-3 SS 2.0 t Hirsch TAF
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: Performante

Postby andybumbu » 02 Aug 2013, 23:51

@cataline, +1 :mrgreen: la parerea despre aciditatea din unele postari ale lu´´ Dan :wink: , Daneee, sa nu ma enervezi :lol:

@cataline, te-as invita la o provocare, mai irealizabila...dar nu se stie, 1000km\ 1000euro\ autobahn :roll: bestia mea vs orice saab benzinar stock, stage nespe :roll: :mrgreen:

p.s. astept provincia 8)
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Performante

Postby danezu » 03 Aug 2013, 14:14

Ce autostrada frate, l-am alergat pe unul cu X5 acum pe buc-pitesti pana la 205 km/ h deja tipa nevasta-mea, s-a chinuit de vreo 2-3 ori sa ma faca, dar la viteza aia deja ii era peste mana-:))....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Image
User avatar
danezu
Saabist
 
Posts: 827
Joined: 04 Nov 2010, 17:56
Location: Bucaless

Re: Performante

Postby catalinmetal1 » 05 Aug 2013, 09:26

nu-mi sta in fire atitudinea de "liniute" si alte asemenea...
insa din cand in cand, cand masina si soseaua cer, o mai calc...
nici nu ma intereseaza exact "care pe care", consider ca este important sa ajungi la destinatie intreg, in timp util si cat mai confortabil, daca se poate. merg la fel de multumit si cu aspiratul de 1.8 si cu turbo de 2.3. numai ca in primul caz, stiu ca imi trebuie mai mult spatiu de manevra la o depasire.

insa am niste mici obiectii relativ la postarile de mai sus...
Dan, un TTid remapat ajunge poate lejer pe la 220 cp, dar, daca o luam asa, si un 2.3T ajunge lejer la peste 300!!!
topicul a pornit de la un debate cu un coleg... initial am fost convins ca era cineva de pe forum, si zic hai sa postez, ca poate da reply cine a fost cu ideea. m-am inselat, nu era un co-forumist...
nu-i bai, site-ul mi se pare interesant, desi, nu trebuie sa luam ca litera de lege ce scrie acolo, evident, unele comparatii parand intr-adevar surprinzatoare...

insa ceea ce mi se pare totusi tras de par este ca unii insista ca, cu o masina de 125 de cai pot face fata la viteze foarte mari unor masini de peste 200. va amagiti, asta e clar. si o spun fara nicio urma de raca sau altceva decat din dorinta de a pastra proportiile...

totusi, chiar luand-o simplist, un 9-3 de 125 sau 150 cp, nu trece de 210-215 masurati de fabrica... (de fapt motoarele de 122 benzina si 120 si 125 diesel au viteza maxima constructiva la 200km/h. ca acul indica mai mult e altceva, cu un GPS ar fi mai realist)
Un 2.3 aero, ajunge la 250 tot masurati de fabrica... deci propunerile cu "dueluri" pe autostrada intre un diesel de 120/150/180 cp fata de o benzina de 250 nu isi au rostul.
bun, ca eu dupa 180 km/h nu mai accelerez ca nu vreau sa-mi pierd carnetul in caz ca dau de un radar, asta e partea a doua, insa am facut - de curiozitate - cateva reprize intre peste suta si 200km/h si acceleratia la acest 2.3 chiar si cu cutia automata, este remarcabila, asta ca sa fiu moderat.
in realitate, la viteze de peste 150-160, la kickdown, te impinge in scaun ca si cum ai avea 50! si cutia automata de pe 9-5 este clar mai lenesa decat cea manuala, fapt observabil si din cataloagele producatorului.

ma opresc aici, pt ca imi displace ideea benzina vs motorina, si in general orice tip de contest care nu duce la nimic.
cred ca ar fi mai util sa comparam de exemplu, modelele saab cu alte modele similare de la alti producatori... desi eu unul nu mi-am luat masina pt liniute, si nu cred ca a judecat cineva in stilul asta cand si-a luat un Saab. in plus, si soferul poate face diferenta. am vazut soferi foarte agresivi, care nu conduceau masini prea puternice, dar care merg la limita, si braveaza aiurea pe sosele...

Dane, daca am exagerat, mea culpa, oricum, am precizat ca eu unul, nu m-am suparat. imi place sa fiu combatut cu argumente solide oricand, insa, pe de alta parte sunt de acord si cu dictonul "tonul face muzica"!

nu spun ca motoarele diesel, cel putin cele de pe saab, in special cele de 150 si 180 de cp, cu care sunt mai familar, nu trag sanatos! ba din contra! am mers in siajul mai multor Tids-uri (deci cele de 150) si am fost impresionat placut, mai ales in prima parte a acceleratiei. ca dupa ipotetica jumatate a depasirii 2.3ul meu trebuia lasat sa respire ca sa nu dea peste Tids-ul din fata e altceva, dar in genere acest motor de 150 de cai, mi se pare un foarte bun balans intre performante si costuri. si l-am vazut si pe alfa, se misca la fel de bine! nu cred ca, la modul onest, e nevoie de mai mult de acest motor pt un sofer normal, si, cu siguranta, nu mi-ar displace un saab cu acest motor, insa nu este in liga 2.3T, asta e clar, si aici nu vreau sa existe echivoc, ca nu e cazul.
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 308
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: Performante

Postby Dansb » 05 Aug 2013, 11:07

Catalin, pentru ca in proportie > 50% sunt vizat, sub o forma sau alta, de postul de mai sus, am sa-ti raspund punctual:
1. Liniute n-am facut si nu voi face niciodata. Dar, pe sosea, nu prea-mi place sa am masina in fata, asa ca depasesc tot ce pot, fara a risca inutil. Faptul ca conduc din '75, fara nici un accident, avand acelasi stil, ar trebui sa spuna ceva... Sigur, in anumite situatii, exista cate unul care fie nu se lasa depasit, fie, daca-l depasesc, incepe sicane. Nu-mi prind mintea cu astfel de specimene, sunt cei mai periculosi si ma gandesc nu numai ca as putea pati eu ceva, ci si c-ar putea-o pati si el, dintr-o prostie. Il las sa se duca "pe pustii" :mrgreen:
Tocmai datorita stilului meu de condus vreau s-o remapez, simt nevoia unei rezerve de putere si, mai ales, de cuplu. Fac drumuri dese la Cluj si mai putin dese, dar le fac, la Bucuresti, iar depasirile pe SB - CJ si pe SB - Pitesti sunt un calvar.
2. Cand am adus in discutie remaparea TTiD-ului, am avut in vedere o putere apropiata de cea a 2.3 T-ului. Este injust, in opinia mea, sa compari un motor 2.3 cu unul 1.9, indiferent ca-i benzina si motorina (asa am gandit atunci cand am spus ca-s "mere-pere"). Pe langa cilindreea diferita, 2.3 T-ul avea si un plus de 30 de cai. Sigur, orice masina se poate remapa cu diferite rezultate.
3. Nimeni nu a adus in discutie (cel putin eu n-am gasit pe forumul nostru) superioritatea cilindreelor mici in fata celor mari (cu puterile corelative, bineinteles) mai cu seama la viteze mari si foarte mari. Nici in discutiile de pe topicul asta n-am vazut, asa ca, probabil, imi scapa ceva...
4. In privinta vitezelor masurate/date de fabrica, te contrazic cu argumente solide: la ultima iesire in vest cu H-ul 1.3 CDTI - 90 cp/200 Nm, am avut de parcurs o distanta > 700 km exclusiv pe autostrada, de la Hanovra la Furth. La momentul respectiv autostrada era proaspat data in folosinta, impecabila. Am parcurs pe cc la 200 km/h, constant, peste 80 km. Sigur, probabil ca mi-a trebuit de 3-4 ori mai mult timp sa ajung la viteza asta decat mi-ar fi trebuit cu SAAB-ul actual, dar am ajuns si acolo si-asa am tinut-o pana am dat de o portiune cu restrictie. Si-acum, atentie: la motorul respectiv, constructorul da Vmax=172 km/h :roll: . Nu zic, ca altii, ca mai mergea, nu stiu, n-am incercat, pentru mine viteza aia a fost bariera psihica pe care n-am vrut/n-am putut s-o depasesc.
Cu SAAB-ul am atins "doar" 210, dar, sincer, nu voi incerca mai mult, indiferent ca voi avea 150cp/320 Nm sau 200cp/430 Nm. Am, insa, convingerea ca ajunge lejer la 230-235 km/h in versiunea stock, avand in vedere ca acum pot spune ca "mai putea".
5. Aici am o nelamurire: spui ca-ti displace ideea Otto vs Diesel, dar, no offence, tu ai fost initiatorul topicului :oops: .
6. De acord cu vs-urile intre acelasi tip de motoare, tocmai din motivul asta am pus Mazda 6 (aspirat, n-am gasit T!) cu 2.0 T-ul.
7. Nici eu nu m-am suparat (cunoscandu-te), dar, din pacate, se pare ca argumentarea mea n-a fost perceputa ca atare ci ca agresivitate. Aceleasi argumente le-am adus si acum, doar ca le-am dezvoltat putin.
8. Despre performantele motoarelor diesel cred ca spun suficient competitiile in care participa cu foarte mare succes, ultimul exemplu pe care mi-l amintesc acum fiind un Le Mans in care si-au adjudecat primele 5-6 locuri. Sigur, si site-ul ala ofera suficiente argumente.
Cam astea ar fi...
A, mai e o chestie: se vede ca nu esti "dijelist", altfel stiai ca la SAAB nu exista TiDs, s-ul ala-i din alte filme :mrgreen:
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: Performante

Postby catalinmetal1 » 05 Aug 2013, 13:27

bun, acum ca ne-am mai lamurit cu merele si perele, trecem la prune :)
o iau invers...

am scris Tids, pt a diferentia de Tid 8 valve... oficial ambele au denumirea 1.9Tid. neoficial, in ofertele Augusta, masinile de 120cp primeau denumirea 1.9Tid, cele de 150cp denumirea 1.9Tids, cele de 180 cp, evident, 1.9 TTid...
ca sa imi "mapez" stilul tau de a scrie, as adauga "se vede ca nu ai luat masina de la Augusta!"... 8)
pt nostalgici, cred ca mai am oferte de stock Augusta de prin 2008... le ofer "ieftin" :lol:

motorina vs benzina nu agreez pt ca stiu ca ambele tabere sunt destul de infocate... e un fel de steaua vs dinamo (nu-s microbist deloc, am luat un exemplu uzual...)
nu mai repet a 3-a oara de ce am deschis topicul, cred ca s-a inteles... daca stiam cine mi-a deschis apetitul nu mai postam deloc, sau daca era un forumist si stiam exact cine, ii dadeam MP...
si puneam un link cu site-ul respectiv, fara niciun duel ca exemplu...

si mai sus... nu am vizat pe nimeni legat de stilul de condus sau preferinte de putere/tehnologie... fata de colegul andy cu 2.2 Tid care ma invita voalat la o dubla pe autostrada, am vrut doar sa aduc corectia ca, dpdv performante, un 9-5 aero este net superior oricarui diesel Saab, deci si unui 2.2 Tid... dar oricum, nu m-as angrena la un astfel de test, decat poate pe o pista sau un traseu complet gol, si poate nici atunci. pt mine cei aprox 150-160 km/h viteza de croaziera pe autostrada sunt suficienti, de multe ori, pe A1, nu reusesti mai mult de cativa km constant nici cu viteza asta, pt ca zdup se baga unii de pe banda 1 care vor sa depaseasca cu 110 ceva ce merge cu 100... iar in afara tarii, din principiu nu vreau sa merg mult prea tare, stiind ca, de obicei, amenzile nu-s deloc prietenoase, si, o amenda de viteza la un inceput de concediu prin Vest, ar putea compromite de fapt tot sejurul... :cry:
am adus argumentul vitezei maxime tocmai pt ca este un parametru precizat de orice constructor, apare si in talonul masinii, si, in genere, este un calificativ destul de bun in a aprecia, grosso modo, performanta unei masini, fie numai ca si categorie. (o masina pana in 200km/h este o masina mica de oras, sau una de familie, una cu peste 250 deja are ceva pe post de motor, iar peste 300km/h vin "rasatele" cu sute de cai, si preturi de 6 cifre in euro)

cum merge fiecare, nu sunt eu in masura sa penalizez sau recompensez, insa sunt de pararea ca a merge cu masina la limita, ca orice device tehnic folosit la limita, nu cred ca este ceva de dorit a se repeta prea des, mie asa imi spune bunul simt practic. si nu, nu vizez chiar pe nimeni cand zic asta...

plus ca la 200 km/h, chiar si un incident relativ minor la viteze mici, poate deveni catastrofal de-a dreptul...
zici ca ai mers cu 200km/h cu masina de 90cp: nu contest obiectivitatea ta ca si observator, dar sincer MA INDOIESC profund ca acul vitezometrului tau este foarte precis la sau spre capat de scala, cred ca la nimeni nu prea este, eu chiar auzisem ca intentionat se calibreaza pt a arata ceva mai mult. Practic cu 28 km/h in jurul lui 200 am o abatere grosiera de 14 %, destul de mare, dar nu imposibila.

legat de sporturile cu motor, cred ca ar trebui sa mai treaca inca vreo cateva zeci de ani bune unde sa primeze utilizarea de motoare turbo diesel, pt ca sa imi pun problema ca dieselul este un motor de sport.

pana una alta ferrari si lamborghini inca produc bestii mirifice cu motoare aspirate pe benzina. cand or trece si ei la diesel, mai ma gandesc si poate reconsider. dar cred ca mai degraba vor trece la electrice!
nu zic, dac as mai avea ceva bani, mi-as lua un 9-3 cabrio TTid, de fapt anul trecut chiar am dus ceva tratative cu un dealer din Bonn, era un aero galben, insa pretul era prea mare fata de cat eram eu dispus sa dau, gasisem un cabrio 1.8t in conditii foarte bune estetic si tehnic aici in buc, ca pana la urma nici pe ala nu l-am mai luat, ca am dat peste 9-5-ul aero, si s-a rupt filmu'! 8)
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 308
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Next

Return to SAAB - Move Your Mind

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron