Salonul auto Bucuresti editia 2013

Discutii generale despre SAAB

Salonul auto Bucuresti editia 2013

Postby catalinmetal1 » 11 Oct 2013, 08:48

salutare.
intre 10 si 20 oct, in incinta Romaero Baneasa, se organizeaza editia de acest an a Salonului auto Bucuresti.
eu vreau sa merg in acest weekend, fie sambata dimineata, fie duminica dimineata.
programul este 10:00-20:00, zilnic. pretul unui bilet este de 20 de ron, parcarea este 10 ron.
mai sunt Saab-isti interesati, ca sa mergem in gasca?
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 311
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: Salonul auto Bucuresti editia 2013

Postby n0iz3 » 11 Oct 2013, 09:22

Ma tenta si pe mine, e ceva interesant?
2008 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Laurin & Klement
ex-2003 Saab 9-3 SS 2.0t. You hear the turbo spooling... aaaaaaand I'm gone.
Image
User avatar
n0iz3
Saabist
 
Posts: 552
Joined: 16 Aug 2011, 10:20
Location: Bucuresti

Re: Salonul auto Bucuresti editia 2013

Postby manolodsv » 11 Oct 2013, 09:43

Ma interesa si pe mine, dar ce sa vad ?
""Printre marcile care vor expune se numără Chevrolet, Citroen, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Kia, Land Rover, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Seat şi Skoda.
Nu vă aşteptaţi să vedeţi modele noi pentru că nu vor exista lansări în premieră. Totuşi, mulţi dintre dealerii mărcilor participante vor aduce ultimele modele lansate în România, ceea ce înseamnă că veţi putea studia într-un singur loc mai multe oferte, fără să fiţi nevoiţi să mergeţi dintr-un showroom în altul"" :evil:
nu cred ca merita sa fac 300 de km pentru asa ceva.
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1993
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: Salonul auto Bucuresti editia 2013

Postby catalinmetal1 » 11 Oct 2013, 15:33

n0iz3 wrote:e ceva interesant?

Da! Masini. Multe si noi. Pt mine e un motiv suficient.
Marius a vazut si utilitatea, si a rezumat frumos, ai practic multe oferte la un loc.
cred ca am sa merg duminica dimineata, probabil voi ajunge in jur de 11:00 sau 12:00...
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 311
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: Salonul auto Bucuresti editia 2013

Postby MagicPenguin » 11 Oct 2013, 21:05

Ar trebui sa se numeasca Salonul Auto Tiriac. Prietenii stiu de ce... :roll:
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Salonul auto Bucuresti editia 2013

Postby manolodsv » 11 Oct 2013, 21:10

cam asa, mai ales ca spune ca este expozitie cu vanzare - hai sa mai vindem ceva nou si ""ffff bun"" :wink:
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1993
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: Salonul auto Bucuresti editia 2013

Postby n0iz3 » 12 Oct 2013, 13:56

O sa merg si eu maine, nu stiu exact pe la ce ora inca.
2008 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Laurin & Klement
ex-2003 Saab 9-3 SS 2.0t. You hear the turbo spooling... aaaaaaand I'm gone.
Image
User avatar
n0iz3
Saabist
 
Posts: 552
Joined: 16 Aug 2011, 10:20
Location: Bucuresti

Re: Salonul auto Bucuresti editia 2013

Postby catalinmetal1 » 14 Oct 2013, 09:44

eu nu am mai ajuns, pt ca am fost plecat la munte cu niste prieteni.
voi merge sambata dimineata, pe 19.
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 311
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: Salonul auto Bucuresti editia 2013

Postby manolodsv » 14 Oct 2013, 09:55

ceva impresii de la cine a vizitat ?
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1993
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: Salonul auto Bucuresti editia 2013

Postby LMV » 14 Oct 2013, 22:52

sincer nu cred ca se mai merita..in 2007 a fost ultimul siab adevarat ..de atunci incredibil de slab..singurul lucru cu care sunt de acord e ca poti vedea mai multe marci la un loc cum s-a spus mai sus ...
Saab 9-3 2008 vector 1.9 tid 150 cp(hirsch)
User avatar
LMV
Junior
 
Posts: 20
Joined: 30 Jul 2011, 13:56

Re: Salonul auto Bucuresti editia 2013

Postby AndreiB777KIP » 17 Oct 2013, 20:43

Nu se merita . Ce e de vazut din aparitii mai noi S-klass si atat . Sambata unul cu un ursulet facea drift si Titi Aur a mers pe 2 roti un pic . Copilul a fost impresionat .
Si foarte aglomerat...
SAAB 9-5 AERO AT 260 HP 2008
User avatar
AndreiB777KIP
Junior
 
Posts: 44
Joined: 04 Oct 2013, 20:55

Re: Salonul auto Bucuresti editia 2013

Postby catalinmetal1 » 21 Oct 2013, 12:35

nu sunt de acord cu antevorbitorii mei.
pt 20 de lei biletul, a meritat cu prisosinta.
in primul rand, nu stiu ce asteapta unii de la un salon auto, care nici macar nu e inglobat in circuitul international. eu am vrut sa vad modele noi, de la firme auto normale, sa vad cum a mai evoluat piata si optica producatorilor.
ce e drept, putem vedea aceste noutati si in showroomurile dealerilor, insa pt a acoperi macar jumate din ce era prezent acolo, trebuie colindat destul. Impresiile relatate in continuare trebuie luate cu precizarea ca ele sunt exact asta : personale ! nu inseamna ca ce zic eu e referinta, si nu am pretentia ca altcineva sa imi impartaseasca opiniile.
Zic asta de la inceput ca sa nu apara comentarii inutile…

ce am considerat eu notabil, la capitolul "de bine":
- producatorii coreeni, care vin puternic cu interioare foarte bine lucrate, dar si prietenoase, preturi (ceva) mai mici decat la concurenta. Kia, cu ceed si pro_ceed, atat in variantele normale cat si GT, au fost surprizele "emisiunii" pt mine. pro_ceed GT, cel putin la look si feel, imi pare peste un Golf GTI. Dar mie oricum, interioarele germane, in mare majoritate, si in mod special cele din grupul VAG, mi se par anoste rau, asta ca sa fiu politicos.
- mi-a placut mult de tot noua clasa A. ce e drept, nu mai este noutate, insa acum am putut patrunde si eu intr-un astfel de exemplar si mi-a placut echilibrul bun intre tineresc/vesel si clasic/sobru prezent in masina. in plus, pe alb si cu jante sport, noul A este, dupa mine, referinta la clasa compacta. ce e drept, cu un pret, platit pe steaua in 3 colturi.
- mi-a placut mult noul Peugeot RCZ, dpdv estetic peste rivalul Audi TT. din pacate, interiorul nu l-am putut admira decat de afara, pt ca pe masina trona un postit imens cu sigla "vandut". ce e drept, nu o alegere tocmai rea pt cei 36 k eur ceruti, masina arata fantastic, si, din cate stiu, motorul de 2l turbo-diesel, si 163cp, de la PSA, este o referinta in domeniu, mai ales ca fiabilitate.
- mi s-a parut interesant Peugeot 308, interiorul destul de atipic, dar intr-un sens bun, cadranele, bordul, deloc mainstream, desi, la exterior, acel touch de unicitate tipic casei franceze s-a estompat mult, masina aduce mai degraba cu ultima generatie de golf. pt unii asta ar putea fi o lauda, mie mi se pare, dpdv estetica Peugeot, ca este un downgrade, masinile lor aveau mereu un aer foarte particular, acest 308 il cam pierde, insa e bine ca macar la interior s-a pastrat.
- pt fanii pur sange, un splendid jaguar XKR de 550cp, alaturi de (relativ) noul F-type, noul cabrio al britanicilor, in varianta S, de 380cp. Comentariile, evident, inutile, Jaguar ramane Jaguar. XF si XJ, la capitolul limuzine, de asemenea, un mare, mare exemplu de bun gust si echilibru, si o mare palma pt contructorii germani, in speta BMW.
- am vazut si o Lancia delta integrale, de raliu, expusa afara, in culorile clasice Martini, alb, albastru si rosu. Masinuta asta imi infierbanta imaginatia cand eram copil, inainte de 1990, cand colectionam revista « Autoturism ». inca arata excelent, pt o masina de concurs, dupa paprerea mea, si dupa aproape 30 de ani.


La capitolul suprize negative :
-Ca tot am pomenit de BMW, mai sus, nu am inteles cum de un 525d, x drive, era la un prêt nesimtit de 67 keur !!! in conditiile in care Jaguar XF, o masina clar mai exclusivista, cu un motor comparabil, 2,2 TD, 200cp, era sub 50k. am zis intotdeauna ca BMW pare croit ca o manusa pe clasa parvenita din Ro (si de oriunde), imi mentin parerea. Lasand la o parte interiorul de-a dreptul nasol din (noua) serie 4, pretul, la fel de nesimtit, pe la 60k. din punctul meu de vedere, sa le vanda cand le-oi cumpara eu ! am urcat sin intr-un X1, si am realizat ca este, de fapt, un X3 de acum cateva generatii, insa sensibil mai mic la interior. Pretul, evident, spre 35-40k, ca doar, « ie bemveu, dom’le ! ». asta chiar era furaciune pe fata…
-Standul Seat/Skoda. Nasoale masini, dar nasoale rau ! la interior, la exterior, din orice unghi. Eu nu am inteles de ce isi cumpara unii asa ceva, de ce o skoda octavia costa peste 20k, sau un seat leon… unele erau chiar ridicole, de exemplu skoda rapid, interiorul era anti-sofat, pozitia in scaun, oricat trageai de el, era in dezarmonie totala cu o cotiera mult prea inalta si mult prea subtire, bordul anacronic si neinspirat. Singura masina de la acest stand care mai mirosea a masina, era superb, insa, la un prêt de 33 de k, sunt multe alte oferte mult mai interesante, si care nu miros a ciorba reincalzita cu iz de VAG.
-Desi sunt un mare admirator de Ford, noul ST m-a cam dezamagit, partea frontala mi se pare – curios – mai slab desenata decat cea a masinii de serie mare, ar fi trebuit sa fie mai gresiva, mai masculina, in schimb este exact pe dos. Mare pacat, pt ca, din cate stiu, noul ST este peste vechiul model ca si manevrabilitate si putere, iar vechiul model era deja o masina respectabila. Spatele/profilul insa, respira ST, interiorul este ok, ca si la generatia anterioara, nu foarte mult diferit, cel putin ca plansa de bord, de varianta de serie mare. Pretul, destul de ok avand in vedere ca este, totusi o masina sport, aprox 26 k eur. Cam cu 7-8 mii peste Kia pro_ceed GT, totusi, insa Ford face masini sport de pe vremea cand probabil Kia nici nu exista, si asta costa.
-Standul Honda ma asteptam sa ma impresioneze mai mult, insa nici un Accord de top cu motor de 2,4 200cp, nici noul civic, nu m-au « atins » absolut deloc. Interioarele sunt mai putin inspirate decat noile generatii coreene, ok, Honda pluseaza probabil pe propulsoare, insa feelingul unei masini vine, pt multi, si din design-ul interior, iar japonezii stau – inca – prost la acest aspect, cu foarte mici exceptii.
-De drifturi n-am avut noroc, de la prima manevra, guma din dreapta spate a cedat, ramanand doar reprezentatia lui Titi Aur, pe doua roti, impresionanta, ce e drept.

Cam atat…
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 311
Joined: 11 Jul 2012, 13:36


Return to SAAB - Move Your Mind

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest