Azi 02.12.2013 o zi in care SAAB intra intr-o noua era!

Discutii generale despre SAAB

Re: Azi 02.12.2013 o zi in care SAAB intra intr-o noua era!

Postby Dansb » 08 Dec 2013, 07:18

Singurul aspect pozitiv este ca pretul il va faca prohibitiv pentru flote in Ro, asa ca aici va ramane in aceeasi nisa.
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: Azi 02.12.2013 o zi in care SAAB intra intr-o noua era!

Postby andybumbu » 08 Dec 2013, 12:12

Antonio se referea la flote in Asia, oricum in EU acest 93SS reloaded ar avea ´´succes´´ doar in varianta electrica, mai ales in scandinavia unde stimulententele& facilitatile sunt foarte mari :idea: :roll:

In rest, doar cu acest motor de 2L&>200cp nu ai cum sa fii atractiv, e clar ca e gandit pt piete emergente, macar piese o sa avem mai usor :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Azi 02.12.2013 o zi in care SAAB intra intr-o noua era!

Postby MagicPenguin » 08 Dec 2013, 14:20

Ai dreptate Andy. Si eu consider ca in EU, succesul 9-3-ului 2.0T nu va fi prea mare. Spre exemplu, un roman care cauta ceva de genul asta, va prefera in multe cazuri o Octavia RS. Ultimul model are un design placut, o platforma noua si un pret ceva mai mic. La 30.000 deja ai loc si pentru ceva dotari optionale. Stiu! Este doar o Skoda, nu este SAAB, dar pentru multi (romani) asta este un + nu un -. Unde mai pui ca Octavia RS vine si in versiune diesel?! :lol:

I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Azi 02.12.2013 o zi in care SAAB intra intr-o noua era!

Postby andybumbu » 08 Dec 2013, 14:59

s-a sters mesajul... :evil:
Antonio, bine punctat, Skoda Octavia 3 a ajuns la maturitate. In toate testele realizate epeste colegii de platforma-clasa VAG. Finisajele frizeaza absurdul, dotarile standard si optionale sunt deosebite, iar pretul.. :lol:

Saab-ul 93SS are dupa parerea mea premize foarte proaste de vanzare, cel putin cel clasic.
Varianta 93SS electrica are sanse bunicele, tinand cont de ceea ce am scris mai sus, avantajele sunt foarte mari in multe state occidentale, dar mai ales in scandinavia.
Cred ca pe piata din China, vanzarile nu vor fi deloc neglijabile
Dealerii sunt cu mult mai redusi, care oricum erau putini, de investit...nu stiu cati au curajul :idea:
Sunt curios cum reactioneaza Polar Mobil Budapesta :roll:
Una peste alta, cred ca nu e rau deloc faptul ca s-a reluat productia unui model proiectat cu peste un deceniu in urma, piesele se vor gasi mai usor etc si asta indiferent de unde vin banii, ei nu au miros, poate doar culoare :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Azi 02.12.2013 o zi in care SAAB intra intr-o noua era!

Postby andybumbu » 08 Dec 2013, 15:08

Am uitat sa rescriu...din mesajul sters, deci Skoda are o istorie fantastica, e unul dintre cei mai vechi producatori mondiali, doi, daca nu veneau rusii si peste ei...matura pe jos cu Bmw-ul
uitati-va ceea ce fac in mondialul de raliuri...o Skoda Octavia 3 full e o alternativa fantastica, e
mare, dotari peste concurenta, pretul...
Laurin&Klement pot dormi linistiti :wink:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Azi 02.12.2013 o zi in care SAAB intra intr-o noua era!

Postby MagicPenguin » 08 Dec 2013, 15:25

Cu siguranta este un lucru bun ca s-a reluat productia, dar din punctul meu de vedere, adevarata treaba va incepe abia atunci cand vor aparea modelele full-electric si modele cu un design nou. Cred ca treaba asta cu flotele si "duzinarea" este un rau necesar. Doar de acolo pot scoate banii pentru ceea ce urmeaza. Nu prea vad totusi europeni intregi la minte care sa dea peste 30.000 EUR pe o masina cu un design aproape neschimbat de 7 ani (care este practic un facelift al unui design vechi de aproape 12 ani!). Unde mai punem ca inca are un CD-player de Chevrolet Aveo? :(
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Azi 02.12.2013 o zi in care SAAB intra intr-o noua era!

Postby catalinmetal1 » 09 Dec 2013, 11:38

raman la parerea ca o masina este mai mult decat plasticul si cd-playerul din bord.
premizele teoretice ca 9-3 ss neschimbat la modul real de aproape 12 ani sa se vanda bine in europa/sua, sunt mici, insa daca chiar se vor vinde conform asteptarilor noilor proprietari si capi, inseamna intr-adevar ca aceasta platforma a fost una de mare succes si de mare clasa. dupa mine chiar a fost si inca mai este.
nu as da 9-3-ul pe care-l am pe nicio alta marca de masina, cu atat mai putin pe ceva de la VAG sau alte asemenea, oricat de noi sau de fitoase ar fi!
plec de la premiza ca, pt un proprietar serios de Saab, masina este ca o extensie a personalitatii, deci ramane numeor 1 chiar daca apar trenduri noi.
sincer, si eu asteptam ca pe noua linie de productie sa iasa un model nou, nu aceeasi chestie, asa era firesc, insa, pe de alta parte, aspectul lui 9-3 SS si cu si fara facelift, este unic, si foarte echilibrat, este si sportiv, si elegant, si sobru in acelasi timp.
da, sunt multe masini mult mai noi decat 9-3 SS, insa, cum am zis, eu nu as ezita sa iau un nou Aero 9-3 din acest prime loturi, daca as avea cashcavalul...
eram asa de ofticati si pleostiti acum 2 ani cand am aflat de faliment, incat acum ar trebui sa ne bucure acest revival, chiar daca nu este unul ideal, fara implicare China, si fara un model complet nou. insa romanii asa sunt, nemultumiti mereu!
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 308
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: Azi 02.12.2013 o zi in care SAAB intra intr-o noua era!

Postby dgt » 09 Dec 2013, 13:56

subscriu la ce spune catalinmetal. daca esti un anume fel de om, nu vei da ceea ce ai nevoie pe ceea ce iti doresti. un VAG oricat de nou va satia setea de volan fix atat: cat timp e nou. un SAAB e the gift that keeps on giving.
OG9-3HB, 1998, 2.0i, B204I, 131CP, albastru kominternist
dgt
Senior
 
Posts: 193
Joined: 13 Feb 2013, 17:57
Location: Bucuresti

Re: Azi 02.12.2013 o zi in care SAAB intra intr-o noua era!

Postby adrian_borota » 09 Dec 2013, 21:42

Dupa parerea mea, Skoda Octavia e o masina fara personalitate, e Dacia Logan in varianta europeana. Nu spun ca e masina rea, din contra...e fiabila, confortabila, ieftina intretinerea, calitate buna la pretul corect...dar ii lipseste ceva.
Saab 93
adrian_borota
Junior
 
Posts: 24
Joined: 24 Jul 2013, 21:24
Location: Satu Mare

Re: Azi 02.12.2013 o zi in care SAAB intra intr-o noua era!

Postby andybumbu » 09 Dec 2013, 23:18

Cataline, fii deschis la nou, fa un drive test cu Octavia VictoryRS, la acest pachet full de vreo 35000euro, e curat chilipir vs 93SS
Si eu mi-as lua zilnic cate un saab 93 SS sau chiar si alte modele, dar cu un astfel de 93SS daca vroiau sa rupa gura targului, trebuia sa vina la un pret de sub 20000euro si atunci faceau vanzari, dar la banii astia, scuza-ma, imi cumpar un 95NG full si mai si raman cu bani de carburant pt 100000km :idea: :wink:
Ce sa mai zic cand dau cate un search pe autoscout.de , la 6-7000euro sunt bijuterii :roll: 8)
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Azi 02.12.2013 o zi in care SAAB intra intr-o noua era!

Postby Edy » 10 Dec 2013, 08:00

catalinmetal1 wrote:... pt un proprietar serios de Saab, masina este ca o extensie a personalitatii...


Bravo Catalin, asa este! Nu conteaza ce masina conduci daca nu te simti bine in ea si stii ca nu te reprezinta, apoi te asezi in postul de pilot al SAABului tau si stii ca acela este locul tau; ei bine oamenii acestia par destul de rari...dar cand ne strangem la intalniri si ne vedem fata in fata, parca ieri era ianuarie 2012 - We are many - We are SAAB!!!
Da, stim ca alte marci de masini pot oferi mai multa la bani mult mai putini, da stim ca acolo unde sunt bani exista si tehnologie noua si interesanta, da stim ca la un anumit nivel alte masini pot fi mai bune decat SAAB, dar NICIODATA NICI O MASINA nu va avea de oferit satisfactia care o ai cand iti conduci SAABul!

Noi suntem o generatie privilegiata; in timpul nostru avem ocazia sa asistam "live" vremurilor tulburi prin care trece aceasta marca deosebita pentru noi; am fost dezamagiti acum 2 ani si credeam ca nu o sa mai vedem alt SAAB nou, ei bine tocmai s-a intamplat imposibilul!
Voi spuneti ca ca platforma e veche? Ce conteaza, platforma aceea a readus la viata masina care o apreciem! Ca se va vinde la chinezi ca masina de duzina? Ce conteaza, asta va aduna bani pentru dezvoltarea unui nou model! Ca are plastic si casetofon de Aveo? Ce conteaza, chiar asta face diferenta intre o masina si cealalta? Ce ati vrea sa-i puna? Harman Kardon in conditiile in care doar 2007 a fost anul in care SAAB a iesit pe profit in intreaga istorie a marcii? Trebuie si iasa profit si sa se reinvesteasca!
Poate nu intelegeti acum dar pe termen lung, daca planul chinezilor va functiona, poate SAAB va reajunge acolo unde este locul adica in topul inovatorilor, sigurantei si a placerii de a conduce.
Incapatanarea SAABului de a "muri" se datoreaza in parte si din cauza noastra, a fanilor din lumea intreaga, a entuziastilor! Aveti rabdare, toate lucrurile bune in istorie s-au facut cu pasi mici!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Azi 02.12.2013 o zi in care SAAB intra intr-o noua era!

Postby catalinmetal1 » 10 Dec 2013, 13:56

octavia la 35 de mii de eur? pt mine, fara suparare, nici macar ca gluma nu e buna!
de asta e bine ca nu suntem toti la fel... eu nu as da pe o octavia nici a zecea parte din suma aia, nu imi spune nimic masina aia, decat, poate, ca e - vorba unui antevorbitor - un logan mai rasarit, si nu ma refer la tehnologie, dotari, aspect, sau fiabilitate, ci la ce reprezinta, ce personalitate are!
poa sa aiba sute de cai, si mii de manji, poa sa aiba si scaun ejectabil, ca Lamborghini egoista, Skoda pt mine inseamna cu totul altceva decat inseamna un Saab.

sunt masini care se reduc la cifrele de performante, sunt masini care se reduc la zerourile de pret, sunt masini comune, care nu exprima absolut nimic, si sunt masini deosebite, care vor atrage intotdeauna o anumita clasa de cumparatori (poate mai maniaci dar... e o manie frumoasa...)
va las sa ghiciti in care din categoriile astea se incadreaza un Saab... :)

sa va (re)spun o poveste, ca sa intelegeti de ce unii nu prefera altceva...
in 2008 vroiam o masina mai mare, mai sigura, si mai confortabila decat cele pe care le aveam atunci, un focus 2007 si un 206 din 2004, ambele benzina, evident pt mine. initial ma gandisem la un mondeo, eram multumit de focus, si ford a avut pt mine mereu o atractie aparte...
admiram saab-urile cand si cand, insa nu-mi pusesem vreodata problema ca imi voi cumpara vreunul, pt ca, la vremea respectiva, masina la mana a doua nu era pt mine o optiune, mi se parea un risc prea mare, oricum nu aveam banii cash nici pt ceva la mana a doua asa ca daca tot faceam un imprumut, sa-l fac pt un lucru nou, asa gandeam atunci.
Eu credeam ca un saab nou pleaca de pe la 40k in sus, eram ferm convins, cum am zis, nu imi pusesem problema, insa, la un fel de gluma fata de o amica ce tocmai isi cumparase un Volvo, am zis si eu « atunci eu imi iau Saab ! » cu alte cuvinte, lasa ca-ti arat eu tie ce inseamna o suedeza adevarata.
m-am dus la showroom-ul Augusta mai mult la plesneala, eram convins ca ma duc ca sa ma aflu in treaba, un 40-50k pt o masina era destul de unreachable pt mine, insa de cum am intrat in showroom, mi-au facut cu ochiul 2 masini : un 9-3 cabrio galben, vector, automat, turbo, o bijuterie, de care imi pare rau si in ziua de azi ca nu am luat-o, care era, intr-adevar 40k, si un 9-3 sedan negru, linear, cu motorul de 1,8 aspirat.
Am urcat in sedan si mi s-a parut totul atat de familiar, ca si cum as mai fi stat mult timp intr-o astfel de masina, parca era déjà-vu. Prietena mea era si ea cucerita.
Am discutat cu dl de la vanzari, nu ii mai retin numele, dupa un timp stiu ca se mutase la BDT, si, cand am inteles ca sedanul negru este 23k la oferta, am realizat brusc ca asta este masina pe care trebuie NEAPARAT sa o iau, altfel viata de sofer nu va mai avea sens pt mine !
Am rezervat masina cred ca a doua zi, desi, de banii aia puteam lua un Mondeo full-full (vorba samsarilor), sau o Alfa 159 destul de dotata, cu ceva mii mai sus, ajungeam si la un 3-ar, sau A4…
Langa Augusta era un dealer de Lexus ! nici macar nu am intrat, niciodata, nici pana am luat 9-3-ul, si nici dupa.
Pt mine, faptul ca puteam cumpara o masina care consideram ca ma defineste, si implineste ca sofer, era suficient ! daca as fi stiut mai din timp care sunt preturile, poate as fi fost mai rapid, dar asa a fost sa fie !
Nu regret nicio clipa ca am dat o poala de bani pe un Saab nou, daca in perioada urmatoare as fi avut cu ce, as fi cumparat si cabrio cel galben.
Anul trecut, am luat 9-5-ul aero din pura placere, nu aveam nevoie de o masina de peste 200 de cai, care sa consume in oras cat un camion, sau care sa ceara ceva investitii destul de serioase, pt ca masina nu fusese ingrijita cu atentie.
Nu imi trebuia asa ceva, insa mi-am dat seama ca daca nu o voi lua, daca nu voi face acest efort, imi va parea rau toata viata. « greseala »mea a fost ca am imprumutat-o cateva zile, a fost suficient sa-mi dau seama ca, daca n-as lua-o, as plange dupa ea ca un copil… asa ca am luat-o, desi toata lumea imi zicea ca ce fac cu inca un Saab, nu mai am unul, e de ajuns, ca-s greu vandabile, ca consuma mult, etc, etc…
De asta nu suntem toti la fel !
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 308
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: Azi 02.12.2013 o zi in care SAAB intra intr-o noua era!

Postby bullet » 10 Dec 2013, 18:42

Production of the Saab 9-3 Aero has started in Trollhättan, Sweden. This is great news for Saab customers and supporters around the world. This popular model is coming back in great form, as fun-to-drive as ever and carrying the legacy of innovation and Scandinavian design forward. Initially the cars will be sold to customers in China and Sweden. However, over time the Saab 9-3 Aero and other models will also be available to customers in other markets.
A new Saab 9-3 Aero Sedan 2014 will cost 279 000 SEK (approx $42618) including VAT with the six-speed manual transmission, and 289 000 SEK (approx $44145) including VAT with the six/speed automatic transmission. The price of this very limited edition of Saab 9-3 Aero Sedan includes free service for 3 years, roadside assistance insurance for 2 years and 3 years of cart injury guarantee.


Engine Specifications
Type: four-cylinder turbocharged straight engine all aluminum. Dual overhead camshafts. 16 valves. Double variable
valve control. Twin balance shafts. Direct Injection. The Twin-scroll turbo. Intercooler. Direct Ignition system
with one coil per cylinder.
Volume: dm3 1998
Max power: kW (HP) EEC at RPM 162 (220) at 5300
Max torque: Nm at RPM 350 ECC at 2000-4000
Fuel: 95
Front suspension: MacPherson strut with gas hydraulic shock absorbers, lower A-arm and heel-shaped
inhibitors.
Rear suspension: duel of multi-link suspension-type (4 links per wheel). coil springs, gas hydraulic shock absorbers,
anti-roll bar.
Steering system: power steering (electro-hydraulic)
Brake system: front/rear Ventilated/vented
Diameter, front/rear: 302/292 mm
Fuel capacity: litres in volume 62 (13,6 gal)
Curb weight: kg 1580-1620, (3 483-3 571lbs)
Max weight: kg 1985 – 2000 (4 376-4 409lbs)
Max roof load: 100 kg, (220,46lbs)
Max trailer weight: kg 1600, (3 527lbs)
Luggage space: dm3 461 (16,28 ft3)

Performance * M6/A6

Top speed: km/h 240/235
0 to 100 km/h: sec. 6.9/8.6
80 to 120 km/h in fifth gear: sec. 11.5/–

CO2 emissions * M6/A6

Variable driving: g/km 170/195
Environment class: g/km Euro 5

Fuel Consumption * M6/A6

City, 11.2 litres/100 km/12.8
Country road, litres/100 km 5.2/6.0
Combined, litres/100 km 7.4/8.5

Options

Exterior color: Jet Black Metallic (Standard), Diamond Silver Metallic (Optional)
Manual transmission, 6-speed Standard
Automatic, six-speed Optional 10 000 SEK

Compartment and Interior
Leather sports steering wheel, adjustable in height and longitudinal direction
Bucket seats in leather upholstery
Electrically operated and heated front seats with adjustable lumbar support
Decorative posts in Matte chrome door sides, on the center console and glove compartment
Night Panel feature
Trip Computer
Heat-absorbing glass
Sunshades with illuminated mirrors
Cup holders (2 front, 2 rear)
Adjustable armrest front
Rear center armrest, flip-top
Floor mats in textile


Body and exterior
Alloy wheel 10-spoke (Turbine) 18 “(AL90) with tire size
225/45
Sports suspension, lowered 10 mm
Day time Running Lights in the spoiler front
Dual sportavgasrör
Colour-matched bumpers and side skirts
Colour-matched side mirrors
Radiator grilles in matt metallic finish
Headlamp cleaning systems with a pressure-washer
Bi-xenon headlights with cornering lights, in ‘ wraparound ‘ window
Fog light rear

Comfort
Automatic climate control (ACC) with two climate zones
Cabin air filter for pollens and particles
Cruise Control
Rear parking sensor
Rain sensor for windscreen wipers
Electrically operated windows, electrically operated front and rear
Comfort Locking
Exterior mirrors, heated
Rearview mirror inside, automatically dipping
Electronic key with remote control for central locking
Automatic light length control
Headrests, rear Center headrest, retracting at all

Audio & Communications
Saab Audio with CD player
Premium sound system 150
Steering wheel controls for the audio and profile system and trip computer
Profile system for individual settings
Radioantenna in the rear window

Security & Anti-theft
Anti-lock braking system (ABS) with electronic brake force distribution
(EBD), panic brake assist (EBA) and brake control when cornering
(CBC)
Electronic Stability Systems (ESP ®)
Tire Pressure Monitoring
Air bags on the driver and passenger side, two-stage
The Airbag on the passenger side to disable PID, including status indicator
Anti-whiplash protection
Side ipact protection system Inc. roof-mounted curtain air bag, front, corporate
beam system and safety padding
Illumination dimming systems
Three-point seatbelts and headrests for all seating positions
Low anchors, front and rear
Isofix anchor points for child seats, rear
Upper attachment point for children, rear seats
Cargo Shift Protection
Load anchorage hooks in trunk
Immobilizer and anti-theft lock
Theft Alarm
Security lighting: Led and “follow-me-home” function
Headlight washers

Practical details
Center console with armrest and covered storage facilities
Coin Holder
12V outlet in the center console, front, as well as storage space between the chairs
Rear seats fold down, wholly or partly (60/40)
Ski Hatch
Tire Repair Kit

Sursa:
http://www.saabsunited.com/2013/12/spec ... -2014.html
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Azi 02.12.2013 o zi in care SAAB intra intr-o noua era!

Postby Dansb » 10 Dec 2013, 19:58

Nimic nou sau deosebit fata de precedentul model. Cam scumpa la ce dotari are :( .
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: Azi 02.12.2013 o zi in care SAAB intra intr-o noua era!

Postby MagicPenguin » 10 Dec 2013, 22:23

Edy wrote:Poate nu intelegeti acum dar pe termen lung, daca planul chinezilor va functiona, poate SAAB va reajunge acolo unde este locul adica in topul inovatorilor, sigurantei si a placerii de a conduce.

Poate nu intelegem noi, sau poate ai tu prea multa incredere in galbejiti... Eu consider ca daca planul chinezilor va functiona, ii vor suge pe nordici de tehnologie si vor muta sandramaua la ei pe continent, unde inca pot impresiona daca vand chestii europene vechi de 12 ani pentru ca acestea sunt mult peste ce se produce la ei pe plan local.

Edy wrote:Ca are plastic si casetofon de Aveo? Ce conteaza, chiar asta face diferenta intre o masina si cealalta?

Daca si americanii (care se stie ca sunt mult mai low cu prentetiile decat europenii) se plang ca la 44.000$ primesc CD-playerul ala inseamna ca situatia este semi-tragica. Verifica sectiunea de commenturi de pe SAABSUNITED sa vezi ce nu le convine americanilor: CD-playerul si lipsa optiunii XWD. Eu inteleg ca SAAB-ul nu sta intr-un CD-player, dar la 44.000$ trebuie sa ai totusi putin respect fata de clientii tai si sa le satisfaci si nevoile astea. Cat ar fi costat pentru ei sa puna ceva mai "elegant"? Macar optional... Legat de XWD, cine este documentat stie ca oricum sistemul nu este fiabil. Exista probleme eterne la diferential care toaca simeringuri de parca cu asta se hraneste. Sper ca vor exista schimbari in sensul asta daca se va reveni la XWD.

catalinmetal1 wrote: daca chiar se vor vinde conform asteptarilor noilor proprietari si capi, inseamna intr-adevar ca aceasta platforma a fost una de mare succes si de mare clasa. dupa mine chiar a fost si inca mai este.

Numarul de bucati vandute nu reflecta neaparat calitatea. Asta ar inseamna ca si 2.0 TDI de la VAG e de mare clasa si succes. Cu toate ca au probleme majore, se vand in continuare in cantitati impresionante...

In alta ordine de idei, apreciez foarte tare faptul ca s-a mers pe turbo twinscroll. Avantajele sunt vizibile: cuplu 350nm intre 2000 si 4000 pe benzina! Dane, eu vad ceva deosebit aici. 8)
Regretabil este faptul ca, din cate se pare, s-a renuntat la puntea spate viratoare. Hello oversteer! :x

Concluzie: Misto, dar nu prea... Data viitoare poate le iese mai bine. Pana atunci consider ca trebuie sa fii nebun (nu o lua personal Catalin) ca sa fii dispus sa dai banii pe masina asta noua. Cine spune asta, cred ca o spune din dragoste pentru marca. Si eu sunt si voi ramane fan SAAB, doar ca uneori trebuie sa mai alegem si rational nu doar sentimental. E linia aia fina intre fan si fanatic. Daca ne-am vedea cu banii in mana, eu cred ca altfel ar sta treaba. Sa nu fim ipocriti si sa luam in calcul si faptul ca procentul membrilor clubului care au achizitionat un SAAB nou, este extrem de mic. O masina de genul asta se va devaloriza revoltator de repede pentru ca este intr-o oarecare masura o ciorba reincalzita. Eu, la varsta mea, nu am de gand sa tin masina toata viata si ma intereseaza si asta. Modelul asta o sa fie o afacere buna peste 2-3 ani pentru amatorii de SH-uri. Azi, noua fiind, nu prea are nimic nou pentru nimeni. Nici macar snobii nu o vor mai alege. Sa nu uitam cu cat se vand modele din 2008-2009 astazi...
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

PreviousNext

Return to SAAB - Move Your Mind

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron