Cadillac copiat dupa SAAB

Discutii generale despre SAAB

Cadillac copiat dupa SAAB

Postby bullet » 13 Jan 2010, 14:33

Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby tony » 13 Jan 2010, 16:24

ai dreptate dorine. dar asta e viata. si nu esti singurul caruia ii este greata de ce se intampla. sa speram ca totusi vor vinde SAAB in loc sa inchida.
salutari
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Postby bullet » 13 Jan 2010, 16:43

Cica....looking for a 9-5 SportCombi ? Maybe it's time you considered a Cadillac :shock:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby Adrian Andrunachi » 14 Jan 2010, 09:41

Mi-a venit o idee, ma fac dealer Buick si Cadillac, dar promovez pe site-ul meu Daewoo, poate asa inchid si marcile astea si raman cu Matizul care va deveni masina secolului :D

E revoltator ce fac oamenii aia acolo, insa nici nu ma mira. E clar ca Saab-ul nu mai exista pentru ei si fac tot posibilul sa nu mai existe pentru nimeni. Pe de alta parte e foarte greu sa administrezi foarte multe brand-uri care culmea, se si concureaza intre ele. Nu am senzatia ca pentru GM exista un considerent legat de traditia si notorietatea marcii, ci mai degraba unul pur financiar. Ei nu au fost in stare sa renunte la avioanele personale ca sa primeasca ajutor de la Guvern, cine crede ca ar pastra Saab-ul de dragul traditiei marcii, a fanilor si a posesorilor de Saab? Pai scaunul lor pufos si secretara cu picioarele lungi, dar nu in ultimul rand contul din banca sunt mai importante decat o marca pe care, daca se implica suficient, va fi uitata de marea majoritate intr-un timp destul de scurt astfel incat ei sa nu aiba de suferit...
Adrian Andrunachi
Master
 
Posts: 333
Joined: 03 Aug 2008, 23:35
Location: Brasov

Postby tony » 14 Jan 2010, 09:52

si mai e ceva. GM nu avea o marca premium cu care sa penetreze cu adevarat piata europeana. acum ca au trasferat din tehnologia si know-how-ul SAAB catre cadillac cred ca asta urmaresc. respectiv sa vanda cat mai bine o masina care e a lor fara a avea concurenta in cadrul grupului. asemanarea e izbitoare. ca atare, daca nu vor inchide SAAB si se vor decide sa o vinda cred ca vor impune conditii imposibile privind vanzarea pe piata a masinilor SAAB, respectiv restrictionari privind accesul pe piata libera.
oricum cred ca au luat destui bani de la chinezi pentru vechiul 95, deci nu e o chestiune ce vizeaza numai rentabilitatea SAAB ci deopotriva sa aduca caddy in europa si sa il poata vinde bine.
as mai adauga aici si ceva urari specific romanesti pt CEO si intreaga conducere GM. :evil:
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Postby mtudorascu » 14 Jan 2010, 19:44

GANGSTER MOTORS...... :lol:

Eu sper sa vanda Saab....sunt pozitiv

De un lucru sunt sigur insa.....GM va da faliment
Doar in europa le trebuie cel putin 1.2 mld eur sa restructureze Opel pe care s-au calicit sa nu o vanda.
Vezi Doamne ei au doar vreo 300 mil eur si restul vor sa ii imprumute de la guv. tarilor unde au fabrici.
O sa le dea guvernele fix......... :twisted:
Pai in conditiile in care acum pe Saab abia reusesc sa ia ~500 mil eur se pare ca in europa situatia nu e roza.
Plus ca si USA si Canada vor incepe curand sa le ceara banii inapoi
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

Postby aeroX » 14 Jan 2010, 22:39

pai au falimentat o data!! si s-au reorganizat. daca mai falimenteaza odata ce o sa mai faca? lua-i-ar chinezii 'rar mama lor de halitori cronici de ...hamburgeri, sa ajunga sclavi la aia mici si galbeni de respira greu!!! :twisted:
autentic
aeroX
Junior
 
Posts: 22
Joined: 30 Oct 2008, 21:56
Location: galati

Postby aeroX » 14 Jan 2010, 22:48

si inca ceva: n-ar strica un abtipild lipit de fiecare fan al marcii pe masina, undeva acolo intr-un coltishor, pe care sa scrie in cel mai fericit caz" I HATE GM"!!! mama ce m-am enervat...!!! :twisted: :twisted:
autentic
aeroX
Junior
 
Posts: 22
Joined: 30 Oct 2008, 21:56
Location: galati

Postby Edy » 20 Jan 2010, 10:02

Hai ca Spyker a facut a doua oferta Gm-ului si exista sanse ca astia sa accepte! Saab o sa-si revina, o sa vedeti
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

saab

Postby adrian.iorga » 25 Jan 2010, 15:40

Intr-o oarecare masura este si responsabilitatea guvernului Suedez...
Astia, chiar si cu orientarea socialista pe care o au ar trebui sa tina seama de marcile lor de brand.
GM a fost preluata de stat prevenind astfel falimentul. Acum trebuie sa luam in considerare ca ei au ucis mai multe marci de-a-lungul carierei de concern auto.
In acelasi mod guv Suedez ar trebui sa se implice si sa previna inchiderea fabricii pur si simplu.
Cu garantii de la stat se pot obtine fonduri de rentabilizare a fabricii.
Un board de manageri energici , caci suedezii astia sunt si mai calmi asa ...
Nu cred ca Spiker sau Koenigsegg
sau Pagani Zonda ar fi solutia din punct de vedere tehnologic.
Saab are nevoie de caroserii noi ( 9-3 folosea un melange implementat si la Vectra si la Caddy ) , motoare ( cel putin la diesel ) .
In plus ar fi bine sa schimbe putin startegia de marketing si sa renunte la promovarea scortoasa gen Jaguar .
Este o marca din clasa Audi poate mai sigura si totusi A se vinde mai bine .
O idee ar fi sa vanda actiuni Saab catre actualii posesori de Saab.
Ar lega oamenii de marca ( sa zicem 100 euro/actiune) si ar solutiona o parte din problema financiara.
Daca au fost vandute in ultimii patru ani sa zicem 300.000 de masini si din acestia 200.000 ar cumpara numai cate o actiune ar fi 20 mil ( calculand strict)
Nu acopera mare lucru dar pe langa o masura de publicitate inedita se poate verifica fidelitatea cumparatorilor.
O colaborare o vad cu un concern mare cum ar fi Subaru, care cu aceasta ocazie poate intra frumos in Europa .
.. Dar cum spuneam la inceput, totul depinde de guvernanti.
Ei pot chiar nationaliza despagubi si continua , dar ... sa vedem ce o fi
User avatar
adrian.iorga
Junior
 
Posts: 49
Joined: 16 Dec 2009, 07:08
Location: Bucuresti

Postby Adrian Andrunachi » 25 Jan 2010, 16:20

Ma intreb daca ei s-au gandit la asa ceva! Imi place punctul tau de vedere, poate ar trebui sa-l dai mai departe, direct la Saab.
Adrian Andrunachi
Master
 
Posts: 333
Joined: 03 Aug 2008, 23:35
Location: Brasov


Return to SAAB - Move Your Mind

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron