Mi-a venit o idee, ma fac dealer Buick si Cadillac, dar promovez pe site-ul meu Daewoo, poate asa inchid si marcile astea si raman cu Matizul care va deveni masina secolului
E revoltator ce fac oamenii aia acolo, insa nici nu ma mira. E clar ca Saab-ul nu mai exista pentru ei si fac tot posibilul sa nu mai existe pentru nimeni. Pe de alta parte e foarte greu sa administrezi foarte multe brand-uri care culmea, se si concureaza intre ele. Nu am senzatia ca pentru GM exista un considerent legat de traditia si notorietatea marcii, ci mai degraba unul pur financiar. Ei nu au fost in stare sa renunte la avioanele personale ca sa primeasca ajutor de la Guvern, cine crede ca ar pastra Saab-ul de dragul traditiei marcii, a fanilor si a posesorilor de Saab? Pai scaunul lor pufos si secretara cu picioarele lungi, dar nu in ultimul rand contul din banca sunt mai importante decat o marca pe care, daca se implica suficient, va fi uitata de marea majoritate intr-un timp destul de scurt astfel incat ei sa nu aiba de suferit...