in principiu, poti citi erorile din ECU, insa nu cu cablul ob2 si cu Tx suite...iti trebuie sa te mufezi direct pe placa ECU cu o interfata.
T5 sau T7 suite sunt softuri de editat .bin-ul din ECU, nu de citit ECU.
Pentru citit ECU iti trebuie USB BDM Tool (1.7.1) (pentru interfata BDM cu USB) sau BD32 software (DOS based) pentru cablaj cu port serial (cine o mai avea...)
Unele PPC (Portable Program Carrier) citesc prin obd2 erorile si le si pot sterge (cum e Maptuner-ul, sau PPC de la BSR sau Nordic).
Mai sunt si alte obd2 Codes Readers (universale, gen GM), dar s-ar putea sa nu citeasca SAAB-ul cum trebuie.
Aaah, si sa nu uit, mai e Tech2, care chiar functioneaza perfect ptr. Saab
Cu o interfata Elm327 si obd2, nu iti trebuie Tx suite
Pentru Saab-urile diesel pana in 2004, Elm327 nu merge perfect, pentru cele de dupa 2004 merge bine...
ELM327 poate citi: RPM, viteza si presiunea in galerie. Poate sterge codurile de eroare DTC. DAR NU POATE CITI valorile DTC.
Pe motoarele pe benzina merge bine. Citeste codurile de eroare de motor si transmisie si valorile de lucru din ECU. ELM327 e foarte util in diagnoza erorilor de CEL, care sunt cele mai frecvente
Nu poti insa programa in niciun fel ECU cu aceasta interfata
Iti recomand sa utilizezi ScanmasterELM sau ProScan pe calculatorul cu care vrei sa citesti codurile
A, si pentru a vedea valorile parametrilor de functionare a motorului pe SID, aia se poate rezolva mai usor la masinile pe benzina B205/B235 decat cu tot felul de interfete
OPEN SID!
http://www.youtube.com/watch?v=70n4QU-9 ... re=relatedSucces!