Mi-am tunat masina
Mai exact, inainte aveam 175cp si 263 Nm, acum, teoretic ar trebui sa am 235 cp si 360 Nm, potrivit Stage 2 de la Nordic. Masina urca bine si usor in ture, se infige foarte bine, insa nu simt cuplul si nici "explozia" turbo. Adica ai impresia ca esti intr-o masina cu motor aspirat, nu turbo.
Inainte de tuning, aveam "explozia turbo" de pe la 1800 rot/min. si se simtea cum masina trage. Acum, acea "explozie" mi se pare ca s-a diminuat ca sa nu zic disparut. Se simte ceva pe la 2500 de rot/min, dar nu cine stie ce. Ideea e ca masina se tureaza foarte bine, inainteaza usor si linear, de parca ar avea, ma repet, motor aspirat. Dupa 2500 de rot/min si pana la 5500 e fiara. Imi place, dar nu mai simt acel "sut" turbo.
Ideea e nu am putut sa imi dau seama de cresterea puterii cu 60 cp si a cuplului cu 100 Nm.
Ma asteptam, cand o calc, sa am senzatia de "wow", insa ...fassss
Am condus-o in fel si chip, chiar si cu ESP decuplat.
Mai adaug aici ca am admisie cu filtru aer deschis si catalizatorul mai are doar sitele in el, materialul ceramic fiind "lasat" in urma
Asadar, care se pricepe la chestii d-astea sa umple topicul