Gabilsson, eleronul si wide-body-kit-ul acela nu ajuta cu nimic la drag race. Singurele lucruri pe care le pot face este sa strice aerodinamica (Taiwan JGTC customize special aerostyling
), sa adauge greutate si sa impresioneze persoanele care "vibreaza" cu stilul asta kitschos.
Sa fim seriosi, eleronul iti adauga zecimi sau chiar secunde intregi la drag racing pe orice masina (inclusiv WRX STI si EVO care vin cu ele din fabrica!), ca sa nu mai discutam despre utilitatea lui efectiva pe FWD. De ce ai nevoie de atat de mult downforce pe SAAB 9-5?
Functionalitatea este ultimul lucru pe care il poate avea designul ala exterior.
Despre ceasuri nu o sa comentez pentru ca nu stiu ce utilitate au. Pot sa-ti spun totusi ca am vazut 2.0 TFSI cu putere mai mare decat 9-5-ul de mai sus si nu avea nevoie decat de 3 ceasuri: boost/vacuum, presiune ulei si AFR. In plus, exista niste gadget-uri care pot inlocui cu succes toate ceasurile. Citesc toate valorile, le afiseaza digital si pot face chiar si diagnoza. Variante existau, dar nu mai era spectaculos.
Asiaticii sunt cunoscuti pentru stilul lor de tuning kitschos si inutil:
Multi bani... Pacat de ei!