Page 1 of 2

Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

PostPosted: 29 Oct 2012, 22:10
by MagicPenguin
The Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator is an electronic device which is installed behind the accelerator pedal. The installation is an easy process and does not affect the electronic systems of your vehicle. With Sprint Booster, the delayed response of the electronic throttle (drive-by-wire) is eliminated and response is greatly improved. Not for use with any aftermarket tune that affects throttle opening rate.

Features & Benefits:
- All the power with no hesitation
- Eliminates the delay in your electronic throttle
- Installs in minutes
- Selectable programming (stock, sport, and race)

Poate e cineva interesat de jucaria asta... :mrgreen:

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

PostPosted: 29 Oct 2012, 22:40
by onyionut
interesanta ...

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

PostPosted: 30 Oct 2012, 00:06
by Mihai
scumpa...

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

PostPosted: 30 Oct 2012, 06:51
by manolodsv
un pic cam scump, nu ma pricep, dar de fapt ce face ?

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

PostPosted: 30 Oct 2012, 08:23
by Dansb
O gasiti si pe la noi, la cei care comercializeaza powerbox-uri, ceva mai ieftina. Toate device-urile astea mint (furnizeaza informatii false, pentru a obtine o supraalimentare instantanee), sub o forma sau alta, diversi parametri ai ECU. Eu, unul, nu mi-as pune.
Daca chiar vreti si vreti, era un tip prin secuime care comercializa asa ceva (Odorhei, Tg. Secuiesc, Miercurea Ciuc, nu mai stiu exact).

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

PostPosted: 30 Oct 2012, 15:45
by MagicPenguin
manolodsv wrote:dar de fapt ce face ?

Amplifica semnalul care pleaca de la pedala. De multe ori, in special la cutiile automate, exista un lag intre apasarea pedalei si raspuns. Chestia asta te scapa de acel lag si creste sensibilitatea pedalei. Mai exista cazuri in care masina daca este sub viteza X vine setata in asa fel incat tu daca apesi la podea acceleratia, ea tot nu deschide in totalitate clapeta de acceleratie pana la viteza X. Se pare ca rezolva si problema asta.
Produsele Sprint Booster sunt de calitate si sunt folosite d tuneri in afara. Nu as alege chinezarii cu functii asemanatoare.
Este adevarat ca este un device cu un pret ridicat (nici eu nu as da banii pe el), dar pentru cine isi permite un stage 3 de la Hirsch si are cutie automata eu cred ca este util si nu mai pare atat de scump. :wink:

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

PostPosted: 30 Oct 2012, 16:11
by bullet
Nu am stat sa citesc toate detaliile, dar intreb si eu ca romanu'... Nu exista posibilitatea s-o ia razna asta ?

Sa trimita semnale de.... pedala la podea, gen :lol: :lol:

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

PostPosted: 30 Oct 2012, 17:30
by MagicPenguin
:lol: :lol: :lol: Daca poate sa faca asta, cred ca poate sa faca acelasi lucru si dracia cu care vine masina stock, nu? 8)

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

PostPosted: 30 Oct 2012, 21:50
by Dansb
La Opel (Astra H-J, Zafira, Vectra C, Insignia) exista un buton "Sport" care, apasat, face cam acelasi lucru - acceleratie aproape brutala. In plus, se-ntareste volanul si suspensia devine (cica) mai rigida. Probabil reostatul din pedala e suntat, transmitandu-i-se ECU-ului direct tensiunea de final de cursa a acceleratiei.

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

PostPosted: 30 Oct 2012, 23:21
by MagicPenguin
Sistemul se numeste IDS+ (Interactive Driving System) si se simte interesant pe Astra GTC. Mai multe marci au adaptat chestia asta cu butonul magic care modifica sensibilitatea acceleratiei, si alte cateva chestii (directie, suspensie, etc). Imi amintesc ca si pe Honda CR-Z am intalnit un sistem asemanator in 3 trepte si diferenta intre 1 si 3 era foarte mare.
Sistemul pe care l-am prezentat mi se pare potrivit pentru SAAB-urile automate, care in opinia mea ar avea nevoie de un imbold de genul asta.

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

PostPosted: 02 Nov 2012, 08:26
by maurice87
Dansb wrote:O gasiti si pe la noi, la cei care comercializeaza powerbox-uri, ceva mai ieftina. Toate device-urile astea mint (furnizeaza informatii false, pentru a obtine o supraalimentare instantanee), sub o forma sau alta, diversi parametri ai ECU. Eu, unul, nu mi-as pune.
Daca chiar vreti si vreti, era un tip prin secuime care comercializa asa ceva (Odorhei, Tg. Secuiesc, Miercurea Ciuc, nu mai stiu exact).


Subscriu la cele spuse de Dan, se gaseste si la noi, pretul este de aprox. 1100-1200 lei insa nu stiu cat de fiabil se prezinta si daca merita ca si investitie.

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

PostPosted: 16 Dec 2012, 20:31
by csb
Tocmzi am auzit de https://www.pedalbox.com/shop.html
In curand cred ca voi avea posibilitatea sa-l testez ( din pacate nu pe SAAB)... revin cu impresii :roll:

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

PostPosted: 17 Dec 2012, 00:18
by MagicPenguin
Asteptam impresii!

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

PostPosted: 17 Dec 2012, 16:13
by Dansb
Mai fratilor, in general toate device-urile astea pacalesc ceva in "creierul" masinii - mint senzorul de temperatura, maresc presiunea in turbo si in CR, supraalimenteaza cu combustibil, modifica momentul exploziei, etc. Despre motoarele diesel cu volanta cu masa dubla se spune ca aceasta (volanta) are viata scurta. Pai daca-i facem si un pedaltuning, nu facem decat sa suprasolicitam volanta + ambreiajul prin accelerare de-a dreptul brutala si sa-i scurtam si mai mult viata. E demonstrat ca la un condus fara accelerari brutale, cu o "glezna fina" la ambreiaj/acceleratie, volanta tine mult si bine, chiar daca e cu masa dubla.
Mult timp am cochetat cu tot felul de tuninguri, dar varianta cea mai safe mi s-a parut sa-mi schimb masina ca sa am putere si cuplu mai mari. Participati careva din voi la competitii (cu masina de strada, bineinteles), ca s-aveti nevoie de puteri, accelerari, cupluri mai mari? Mie mi se pare o investitie inutila, iar in unele cazuri, de-a dreptul paguboasa :( .

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

PostPosted: 17 Dec 2012, 17:41
by MagicPenguin
Dan, asta e un device care doar amplifica semnalul pedalei in 3 trepte. Nu face nimic nociv masinii. Nu are treaba cu senzori de temperatura, turbo, volanta, etc. La SAAB-urile automate se simte nevoia de asa ceva din plin.
Oricum ai conduce, volanta cu dubla masa ramane, la fel ca ambreiajul, o consumabila. Chiar daca e distrusa sau nu, cand se schimba kit-ul de ambreiaj la carte se recomanda si schimbarea volantei. Ea se deterioreaza de la socuri, nu de la accelerari brutale. Pana la urma asta ii este si rolul: sa incaseze socurile pe care le-ar fi incasat cutia in cazul unei volante simple.
Practic exista doua scenarii care conduc la acelasi rezultat: condusul cu ambreiajul patinat si condusul cu socuri mari la schimbare. Ambele te vor duce (mai devreme sau mai tarziu) la punctul in care va trebui sa schimbi disc, placa, rulment si volanta.