Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

Ce ati modificat la Saab-ul vostru sau ce ati vrea sa modificati

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

Postby Dansb » 17 Dec 2012, 19:30

MagicPenguin wrote:Practic exista doua scenarii care conduc la acelasi rezultat: condusul cu ambreiajul patinat si condusul cu socuri mari la schimbare. Ambele te vor duce (mai devreme sau mai tarziu) la punctul in care va trebui sa schimbi disc, placa, rulment si volanta.

Corect, Antonio. Din pacate, nu am limbaj tehnic, dar cam asta am vrut sa spun si eu. Prin accelerarea brutala si schimbarea "sportiva" a treptei nu se produce un soc mare preluat de volanta? Eu asa cred, da' accept ca pot gresi.
In alta ordine de idei, cunosc cazuri in care ambreiajul a fost schimbat la 30.000 km, dar cunosc si masini cu >200.000 km cu ambreiajul din fabrica.
Cum bine spui, depinde si de sofer, dar nu numai. :roll:
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

Postby csb » 17 Dec 2012, 21:14

Acest device cica ofera un raspuns mai promp la apasarea pedalei ceea ce nu e rau chiar daca nu esti pe circuit.
Sa stii Dan pe soselele din Romania esti de multe ori ca la curse daca vrei sa avansezi... nu cred ca mai e vreo tara in care tre sa faci atatea depasiri. Vorbesc din experiante pentru ca fac multi km cu ocazia delegatiilor :roll:
SAAB 93 VECTOR, 2007, 1.9 TiD 150cp, Nocturne Blue
SUZUKI SX4 1.6 GS 4WD, 2010, 120cp, Silky Silver
User avatar
csb
Saabist
 
Posts: 726
Joined: 10 Jan 2010, 19:50
Location: Brasov

Re: Sprint Booster Drive-By-Wire Throttle Delay Eliminator

Postby Dansb » 18 Dec 2012, 13:55

csb wrote:... nu cred ca mai e vreo tara in care tre sa faci atatea depasiri. Vorbesc din experiante pentru ca fac multi km cu ocazia delegatiilor :roll:

Experimentez frecvent si eu, fac destui km prin tara, din pacate (sau din fericire? :roll: ) nu cu Saabrina.
La masina personala nu-mi voi pune, insa, niciodata ceva in plus fata de ceea ce are din fabrica (ma refer la tuning de motor sau pedala, in cazul de fata).
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Previous

Return to Tuning pentru SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron