cristian_93 wrote:Da, se pare ca e mai complicata treaba! Nu am spus ca vreau sa fac numai modificari hardware, am intrebat ca sa stiu ce implica si daca are rost. Nu ma intereseaza efectul sonor in primul rand, ci aspectul practic... protejarea turbinei, etc. Eu am deja softul modificat, asa am cumparat masina sh. Din cate mi s-a transmis, e vorba de stage 4 de la nordic tuning... aprox 280 de cai, modificari facute la Augusta pe vremea cand masina era in garantie. In afara de evacuarea pe care am identificat-o, personal nu mi-am putut da seama de restul modificarilor, adica injectoare, turbina. Am acasa si device-ul cu care s-a facut rescrierea de soft, dar nu scrie nimic pe el. Ok! In aceste conditii, cine ar stii sa imi upgrateze softul pe care deja il am? Ramane si intrebarea: are efect practic instalarea unui BOV pe configuratia mea?
Multumiri
pentru Stage 4 trebuie sa ai modificat: Software, evacuarea completa, inclusiv Catalizator sport, injectoare de 465cc, turbo de 16T si intercooler mai mare si inseamna 290 HP si 420 Nm.
Daca ai doar Software si evacuarea completa, inclusiv Catalizator, schimbate, inseamna Stage3, adica 275Hp si 400 Nm.
Deci daca ai alte injectoare decat cele stock, e stage 4. Asta se poate verifica extrem de simplu (chiar mai simplu ca turbo).
Mai sus de Stage 4 poti ajunge la Nordic cu ce e pe Stage 4 si cu injectoare de 630cc si turbo de 18T, plus kit de ambreiaj mai rezistent, adica Stage 5 de 325Hp si 440 Nm.
Dar la o masina cu tractiune fata, e suficient, mai ales ca e automata...
Uita de BOV!Upgradarea de soft se face pentru a corespunde pieselor...daca nu pui piese pentru alta etapa (stage), ce trebuie re-softare?
Verifica injectoarele (i.e. ce culoare au si ce scrie pe ele), ca sa stii ce stage e si trimite-mi o poza cu "device-ul cu care s-a facut rescrierea de soft", desi stiu ca BSR foloseste PPC, nu Nordic, dar poate ma insel.
Cred totusi ca e Stage 3 de la BSR: 268HP / 388 Nm (pentru ca e Auto), pentru ca Nordic nu face in general masini automate... In cazul asta, ar trebui sa ai urmatoarele piese modificate: toba primara (DownPipe) si catalizator sport.
Verificarea injectoarelor ramane o modalitate clara de a sti ce si cum...plus poza device-ului
zic si eu, ala care "
convinge oamenii P.S. pentru mai multe detalii, pm...