Live Tuning

Ce ati modificat la Saab-ul vostru sau ce ati vrea sa modificati

Live Tuning

Postby ess1902 » 30 Sep 2009, 21:05

Propun topicul acesta in care fiecare sa postam si evident sa si comentam cele mai interesante filme, poze etc cu Saab - uri tunate sau surprinse in diverse ipostaze (viteza maxina, acceleratie, play-uri si alte lucruri imature :D ).

Incep prin a posta linkul catre un filmulet care pe mine m-a impresionat f tare in primul rand pentru ca nu inteleg de ce masina din imagine (apropo ce model de Saab e :?: ) nu este capabila sa accelereze decit de la viteze f mari! Poate din cauza cuplului extrem de mare?

http://www.youtube.com/watch?v=7xypJ-cc ... re=related
9-3 TID DFP 150 cp
ess1902
Master
 
Posts: 286
Joined: 27 Mar 2009, 08:49
Location: Iasi

Postby saabby-727 » 01 Oct 2009, 20:57

De mult m-a surprins o chestie ca asta:
"saab toppola". :lol:
Mai multe imagini prin google.
sä joci golf sau polo, sä conduci logan sau mai bine SÄ PILOTEZI UN SAAB?
la saab frinatul murdäreste jentzile
9-5 2,3T vector 220HP
saabby-727
Senior
 
Posts: 141
Joined: 08 Mar 2009, 14:21
Location: kaiserslautern

Re: Live Tuning

Postby lucian » 13 Nov 2009, 21:24

ess1902 wrote:Propun topicul acesta in care fiecare sa postam si evident sa si comentam cele mai interesante filme, poze etc cu Saab - uri tunate sau surprinse in diverse ipostaze (viteza maxina, acceleratie, play-uri si alte lucruri imature :D ).

Incep prin a posta linkul catre un filmulet care pe mine m-a impresionat f tare in primul rand pentru ca nu inteleg de ce masina din imagine (apropo ce model de Saab e :?: ) nu este capabila sa accelereze decit de la viteze f mari! Poate din cauza cuplului extrem de mare?

http://www.youtube.com/watch?v=7xypJ-cc ... re=related


Posibil ca are un turbo f. mare, cu lagg corespunzator, care nu tine presiune decat la peste 4-5000 RPM. Sa fie la ei.
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Postby Edy » 14 Nov 2009, 16:06

Bordul are ceasuri de 9-3 generatia 1999-2002; pacat ca nu vedem ce se intampla pe strada dar daca impinge in a 5-a de la 4 la 6500 de ture cu asa usurinta, nu poate fi decat o turbina imensa!
SAAB 9-5 AERO, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-3 AERO, 2007, 2.8T Hirsch 275cp, negru
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2566
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby saabby-727 » 14 Nov 2009, 16:15

dacä i-ati scrie lui "kosooki" un mesaj privat si l-ati intreba poate ar räspunde ce se intimplä in momentul filmärii in realitate si ce a modificat la masinä :idea: .
sä joci golf sau polo, sä conduci logan sau mai bine SÄ PILOTEZI UN SAAB?
la saab frinatul murdäreste jentzile
9-5 2,3T vector 220HP
saabby-727
Senior
 
Posts: 141
Joined: 08 Mar 2009, 14:21
Location: kaiserslautern

Postby Edy » 14 Nov 2009, 16:17

Ar fi o idee!
SAAB 9-5 AERO, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-3 AERO, 2007, 2.8T Hirsch 275cp, negru
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2566
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby john_doe_cj » 22 Nov 2009, 00:28

john_doe_cj
Junior
 
Posts: 47
Joined: 14 Oct 2008, 01:31
Location: Cluj

Re: Live Tuning

Postby dj_mark_alex99gl » 11 Mar 2010, 00:34

ess 1902 mi se pare cam ireal nu ? cand se apropie de viteza maxima prea putin si greu cresc turatiile in comparatie cu viteza
Saab 99 GL 1984/2.0 100cp/bleu met
User avatar
dj_mark_alex99gl
Junior
 
Posts: 21
Joined: 15 Dec 2008, 22:28
Location: Bucuresti

Re: Live Tuning

Postby talladega » 13 Apr 2011, 19:28

dj_mark_alex99gl wrote:ess 1902 mi se pare cam ireal nu ? cand se apropie de viteza maxima prea putin si greu cresc turatiile in comparatie cu viteza

salutare!v-ati gandit sa nu cumva sa fie ridicata pe elevator sau ceva pt ca parca nu prea e in regula...?de ce nu se vede drumul deloc si prea tare urca in ultima treapta!
SAAB 900SE TURBO TALLADEGA MAPTUN STAGE3+-300 CP VISINIU-1997
SAAB 9-5 VECTOR 1,9 TID 150 CP ROSU-2007
VOLVO V70 AWD D5 185 CP NEGRU-2007
User avatar
talladega
Senior
 
Posts: 137
Joined: 08 Apr 2011, 13:30
Location: brasov

Re: Live Tuning

Postby mihneaalex » 22 Apr 2011, 16:00

Saab 9-3 2.0t 2003 , 175 ponei
User avatar
mihneaalex
Junior
 
Posts: 40
Joined: 13 Apr 2011, 10:17
Location: Brasov


Return to Tuning pentru SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest